به افرادی که میخواهند برای شروع نمای خشک با این حال از شروع شروع میترسند.

این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره شرکت نمای خشک کنیم. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. 4. پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. عمر ساختمان را بالا می برد.

سیستم های مدرن نما

همچنین با به کارگیری فناوری روز در مراحل پخت، محصولی با مقاوت بسیار بالا در برابر فشار، دما و عوامل محیطی تولید می شود. همچنین به دلیل وجود این روزنهها، تایل­ها وزن کمتری به نسب سایر سرامیکها دارند. این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید. به همین دلیل هم استفاده از نمای نانو کمک میکند تا ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن باشد. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند.

مصالح نمای خشک

کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بهترین نوع نمای سرامخیک خشک پرسلانی را تهیه کنید. در انتهای این صفحه متوجه خواهید شد که نمادیزاین بهترین گزینه برای اجرای نمای سرامیک خشک شماست.راستی اگر میخواهید در رابطه با مباحث طراحی اطلاعات کسب کنید صفحه طراحی نمای سرامیک خشک را مطالعه کنید. در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. مطابق با نشریه 714 میتوان ضرورت اسکوپ سنگهای نمای ساختمان را بدین صورت بیان کرد که «نماهای چسبانده شده در مقابل نیروهای خارج از صفحه ضعیف بوده و به منظور تحمل بارهای جانبی مانند زلزله و باد که موجب خارج شدن سنگ نما از دیوار نما و پرتاب شدن آن به سمت خارج از صفحه میشوند، میبایست مهار (اسکوپ) مناسب بهکار برده شود». شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. This post has ​be᠎en generat ed wi​th the ​he᠎lp  of G SA  Content G enerator Demov er sion.

در ارتباط با مزایای سنگ سمنت پلاست باید گفت که این نمای سنگی در مقایسه انواع نمای ساختمان مشخصات فنی بالاتر، وزن کمتر نسبت به سنگهای طبیعی، تنوع طرح، ترکیب رنگی زیاد و چسبندگی بالاتری را به بدنه ساختمان دارد. در این روش زیرسازی با آهن انجام می­شود و سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپی که در شیار مابین ضخامت سنگ قرار می­گیرند، نصب و رگلاژ می­شوند. سپس عایق حرارتی را نصب می نماییم. سپس با کوبیدن پلیت روی تیر بتونی و جوش دادن دستک به آن، کمرکش یا همان قوطی طولی را نصب میکنند. در صورتی که سازه فلزی باشد دستک را مستقیم به جان تیر فلزی جوش میدهند. شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که این نوع از سرامیک به دلیل داشتن سوراخهایی در سطح خودش، عایق مناسبی به شمار میرود. از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد.

دیدگاهتان را بنویسید