به سادگی آنجا بنشین! شروع نمای خشک

همچنین برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوب گردد. در این روش افرادی آموزش دیده به وسیله طناب هایی محکم از ارتفاعات ساختمان آویزان شده و کارهایی مثل پیچ و رول پلاک کردن، نماشویی (شستن نمای ساختمان ها) و . در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان می باشد. در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. اجرای این نوع نما، هم به صورت VISIBLE و هم به صورت INVISIBLE امکان پذیر می باشد. یکی از مهمترین وجه تمایزهای این نما نسبت به نمای ملاتی این است که برای اجرای آن نیاز به ملات نیست. وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. زیرا این کار به زیبا و تمیز به نظر رسیدن هر چه بیشتر خانه کمک می کند. This artic​le w as c​reated by behsaznama  Con᠎te nt Generator Demover᠎si on!

مصالح نمای خشک

این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. شایان ذکر است، قیمت تمام شده سرامیک فول بادی کمتر از سرامیک خشک پرسلانی مجوف می باشد. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. بعضی از پارچه های پرده ای در اثر شستشو با آب خراب و بی حالت می شوند. سازه تنظیم پذیر: سازه نصب با پروفیل های متعددی تولید میشود. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. همچنین پروفیل های آلومینیومی نیز به زیر سازی آهنی متصل می گردند. یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. ضمن اینکه هرگز با اسکاچ و برس های زبر، این پرده ها را تمیز نکنید زیرا خش دار شده و نمای زیبای ظاهری آنها از بین می رود. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی نماید. A rtic​le h​as ​be en created with the help  of behsaznama Conte᠎nt Ge᠎nerato r DEMO!

البته با ملایمت سعی کنید که آن را به هیچ وجه نچلانید. در نماهای اسپایدر، هیچ سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک نامیده می شود. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. بنابراین این روش به نیروی کار ماهر و در عین حال گران نیازمند است و هزینۀ نصب را مقداری افزایش خواهد داد. در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند. در صورت محکم نبودن اتصال سرامیک نما با وارد شدن کوچکترین ضربه به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. زیرا در صورت عدم وجود استحکام کامل جوشکاریها، احتمال جدا شدن نما و خطرات جانی در اثر آن وجود خواهد داشت. ᠎Con​te nt was c​re at᠎ed ᠎by behsaznama ᠎Cont᠎en᠎t Genera​to r ​DEMO.

نحوه نصب نمای خشک

عایق حرارتی که در مورد آن توضیحاتی دادیم نیز میتواند از تجهیزات نما خشک محسوب شود. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, قطعات نمای خشک روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. پیچ را در سوراخ قرار داده و میخ را با زاویه ای در آن قرار می دهند که با شکاف ایجاد شده در سنگ مطابقت داشته باشد. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … اگر به نکته ای یا تذکری در برچسب پرده برنخوردید، می توانید از خشک کن لباس با دور آرام و حرارت کم کمک بگیرید. This ᠎da᠎ta w as w ritt en  wi​th the  help ᠎of behsaznama Content Gener ator  D emoversi᠎on.

دیدگاهتان را بنویسید