به طرز مضحکی آسان راه‌ها بهبود نمای ساختمان شما

یکی دیگر از مزایای مهم این نما اجرای نسبتا سریع و آسان تر آن است که کارفرما را زودتر به نتیجه نهایی دلخواه می رسند و البته این نما نسبت به نمای کلاسیک معمولا هزینه های کمتری دارد و با بودجه کارفرما متناسب است.در این نما سادگی و حذف جزییات را میتوان به شدت مشاهده کرد و از آن لذت برد. همانطور که پیش تر گفته شد امروزه نمای مدرن به شدت پرطرفدار شده است؛ زیرا بیانگر وجود تکنولوژی و زندگی مدرن در فضای داخلی ساختمان هاست و برای ارتباط میان خانه های هوشمند و مدرن با محیط بیرون، نمای مدرن و به روز قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. امروزه برای بالا بردن ضریب ایمنی و همچنین استحکام نما، از سیستم نمای خشک استفاده میکنند. ازآنجهت که نمای ساختمان نخستین لایه محافظ برای آن است، نگهداری صحیح از آن در جهت افزایش طول عمر و دوام امری ضروری است. همانطور که نمای ساختمان مانند مانعی بین درون و بیرون عمل میکند در عین حال نوعی اتصال دهنده با محیط است. Conte​nt was g​en erat ed  by behsaznama Conte nt Gen er at or ​DE MO!

، سقف و پارتیشن های داخلی هستند.

از یک پانل HPL تشکیل شده است که با استفاده از زیرسازی آلومینیومی به دیوار اصلی ساختمان ثابت می شود و مراقب است که فاصله هوا بین پانل و دیوار حفظ شود تا از تهویه دائمی نما اطمینان حاصل شود. این نماها سازه ای نیستند و تنها با طراحی درست قادر به تحمل وزن خود هستند.این طراحی ساختمامن را در برابر هوا و آب مقاوم می کند تا اطمینان حاصل شود که فضای داخلی ساختمان امنیت دارد. تنها اشکالش این است که این برنامه نیازمند تصاویر باکیفیت است. این فرآیند شامل ارزیابی آسیب، تهیه یک برنامه تعمیر، آماده سازی منطقه کار، انجام کار تعمیر، تمیز کردن و بازسازی ساختمان و انجام تعمیر و نگهداری منظم است. شرکت هایی مانند آلوتک با مشاوره رایگان و ارسال متخصص برای اندازه گیری در محل می توانند کار را بسیار آسان تر نمایند. نمای کامپوزیت یک انتخاب محبوب برای کاربردهای مختلف ساختمانی از جمله نمای ساختمان، سقف و پارتیشن های داخلی هستند. بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت یک روش محبوب برای بهبود ظاهر و عملکرد نمای بیرونی ساختمان است. میتوانند ویژگی های دیگری را برای شما فراهم آورند . عمدتا اکثر نماهای این ساختمان ها از متریال های گوناگونی و به ویژه سنگ ساخته می شود.

نمای سنگ خشکه چینی

نما در معرض دید عموم قرار میگیرد و متشکل از خطوط افقی و عمودی و تورفتگی ها و بیرون آمدگی ها است. سنگ به علت داشتن سطح تقریبا صاف، مکش آب پایین می تواند به راحتی در اثر کوچکترین حرکت زمین لرزه ای از ملات پشت خود جدا شود و به پایین پرتاب شود به خصوص سنگهای گرانیتی که سطح صافی دارند و از لحاظ قدرت مکش آب در حد پایین قرار گرفتند. دسته ی دیگری از ورقهای کامپوزیت، ورقهای کامپوزیت لانه زنبوری و یا هانی کامب هستن، که ضخامت بیشتری دارند و در تولید و ساخت آنها عموما از مواد و متریال باکیفیت بالا استفاده میشود. کارخانه پرمیوم باند انواع مختلفی از ورق کامپوزیت مانند محصولات نسوز، کندسوز، لانه زنبوری و … با توجه به ویژگیهای ذکر شده شما میتوانید ورق کامپوزیت مورد نظر خود را از کارخانه پرمیوم باند انتخاب و خریداری نمایید. سبک کلاسیک قدمت بیشتری دارد و اولین سبک طراحی نمای ساختمان میباشد به همین علت این نما باعث القای حس شکوه و قدمت واصالت به بیننده می شود و جزییات ریز آن باعث زیبایی و خاص بودن آن می باشد و با توجه به این موارد باید توجه داشته که این نما از ارزش مالی و اقتصادی بالایی برخوردار است و باعث جلب توجه بسیاری از افراد می شود.

نشانه‌ها شما در نمای ساختمان یک ایده‌آل

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد طراحی نمای ساختمان و هر آنچه در مورد آن لازم است بدانید، مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. در این مقاله به مزایا و روند بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت پرداختیم. بازسازی نمای ساختمان گام مهمی در حفظ ظاهر و عملکرد آن است. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. مورد دوم، انتخاب پروفیل مناسب برای شاسی کشی نما است که معمولاً از انواع نبشی ، میلگرد و قوطی برای این منظور استفاده میشود. آلوتک در زمینه تولید و ارائه انواع پروفیل های صنعتی، درب و پنجره های دوجداره و سیستم های پوشش نما فعالیت دارد و درواقع آلوتک دفتر مرکزی مجموعه ساتر در ایران است. در ایران در شهرهای بزرگ و اغلب ساختمان های نوساز از پنجره های دوجداره استفاده می شود اما خوب است بدانید که پنجره های دوجداره نیز به دو دسته درب و پنجره های لولایی و درب و پنجره کشویی دوجداره تقسیم می شوند.

متریال نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید