به a new Look Of اجرای نما خوش آمدید

کاهش اتلاف انرژی: با توجه به استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان گفت این نما جلوی اتلاف انرژی کلیک را می گیرد. بنابراين علاوه بر صرفه جويي در هزينه هاي ساخت و ساز، داراي مزاياي طولاني در مصرف انرژي نيز هستند. بر روی سرامیک صورت نمی گیرد، یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش های نصب خشک، استفاده از سرامیک های پرسلان است. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. ميزان سختي كار، ارتفاع و لوازم مصرفي در اين محاسبات منظور ميگردد. حالت بهینه دیوار برای اینکه به خوبی نمای خشک را ایجاد کند، به صورت دیوارهایی پیوسته بوده که ارتفاع و طول زیادی دارد. ساختمان صنعت اولین هایپر مارکت و بازار تخصصی در صنعت ساختمان در ایران می باشد که در زمینه ی تامین ، توزیع و فروش صفر تا صد کالاهای ساختمانی فعالیت می کند .از کوچکترین کالاها تا کالاهای بزرگ ساختمانی و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان را می توانید در ساختمان صنعت پیدا کنید . This content has be᠎en wri᠎tten by behsaznama Con tent G ener᠎ator D em over᠎sion!

نمای خشک سنگ

تلاش می کنم این وب سایت بستری مفید و ارزش آفرین برای تمام بازدیدکنندگان باشد و مطالبی مفید در زمینه نمای ساختمان به اشتراک گذاشته شود. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد. از طرفی نفوذ آب میتواند وزن یک سازه را بالا ببرد و تأثیر منفی بر استحکام سازه اولیه داشته باشد. اما سرامیک سایز بزرگ برخلاف این مصالح، در برابر حرارت بالا مقاوم است و تغییر رنگ نمیدهد. تولید آسان، قیمت مناسب ، برای نصب آن ابزار خاصی نیاز نیست و دربرابر عوامل جوی رنگ آن تغییر نمیکند. بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. عایقی در برایر صدا و حرارت و رطوبت است. سرامیک سایز بزرگ نسبت به مواد شیمیایی و بارانهای اسیدی بسیار مقاوم است و بودن در برابر آن مشکلی برای بافت آن ایجاد نمیکند.

نمای خارجی ساختمان ها نقش مهمی در معماری معاصر و در کیفیت بخشیدن به منظر شهری ایفا می کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت در برابر عوامل جوی دارد. مصالح مصرفی در نمای ساختمان باید قابلیت اجرا درساختمان های مرتفع را داشته و وزن سبک داشته باشد. از آنجایی که خانه های گلی جایگاه ویژه ای نزد ما ایرانی ها دارد، دیدن چنین نماهای مدرن و زیبایی چه در روستا و چه در شهر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. بسته به سلیقه طراح میتوان از سنگ، آجر، چوب، فلز و سایر مصالح در طراحی استفاده کرد. استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. برای در نظر گرفتن این فضا باید بین عایق و نما چنین مکانی در نظر گرفته شود. سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. اين نوع نماها در برابر آب و هوا نيز مقاومت بالايي دارند.

نتايج نشان داده است که آجرنماهاي شيلي نسبت به آجرنماهاي رسي به طور معني داري درصد جذب آب کمتر و مقاومت فشاري بيشتري دارند همچنين آجرنماهاي شيلي مي توانند بيش از 50 سيکل يخ زدگي را تحمل کنند حال آنکه آجرنماهايرسي توان کمتري نسبت به تحمل اين سيکل دارند. اما کمک مهم دیگری که اندازه سرامیک سایز بزرگ به پیمانکاران میکند، سرعت عمل در پایان پروژه است. علاوه بر آن پلی اورتان پس از پایان واکنش ساختاری بسیار پایدار پیدا میکند. ورود این مواد آلاینده مانند گوگرد و دی اکسید کربن به جو اگر با بارش باران توأم شود، منجر به تولید بارانهای اسیدی میشود که بسیار خورنده و مضر است. هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از تصور داشته باشد. فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. اما جنبه ایمنی سرامیک سایز بزرگ فقط به مقاومت در برابر خورشید برنمیگردد و این سرامیک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز بسیار مقاوم است. این سرامیکها در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و این بهترین خبر برای پیمانکاران نمای ساختمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید