بیش از حد اجرای نما

از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن بیشتری نحوه اجرای نمای خشک ساختمان خواهد داشت. جذب آب درونی آنها بسیار کم می باشد و همین مسئله موجب می گردد که وزن نما زیاد بالا نرود. سنگ های گرانیت در مقایسه با سنگ های مشابه مانند سنگ آهگ، برتری هایی در زمینه بافت یکنواخت، طرح یکسان، مقاوت و استحکام بالا دارند. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. به دلیل مقاومت حرارتی سنگ گرانیت مروارید، از این سنگ در مناطقی با اختلاف دمای بالا در تزیین نماها و سنگفرش خیابان استفاده می شود که به طور مثال گرانیت را درقسمت زیادی از خیابان های کشور نروژ به کار می رود.

سیستم های مدرن نما

برای اطلاع از قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. گرانیت مروارید مشهد مخلوطی از رنگ سقید، طوسی و مشکی است. ثابت بودن رنگ سنگ بستگی به مکان مورد نصب آن دارد.سنگ های مرمریت رنگی مخصوصا رنگ های تیره اگر در فضای داخلی نصب شوند و به دور از تابش خورشید باشند،سالیان سال رنگی ثابت خواهند داشت،اما اگر همان سنگ در معرض ناملایمات جوی و نور خورشید قرار بگیرد سریعا رنگ خود را از دست می دهد. سنگ گابرو:سنگ گابرو از جمله سنگ های آذرین درونی است که بافت آن درشت بوده و رنگی تیره دارد.گابرو در رنگ های خاکستری مایل به سبز،سیاه و سبز موجود است و اگر سطح آن صیقل داده شود زیبایی بی نظیری را به تصویر خواهد کشید.این سنگ به دلیل عدم آسیب در برابر هوازدگی،برای کفپوش و نمای خارجی ساختمان مناسب است.سنگ گابرو با جذابیت خاص خود برای ساخت کانتر آشپزخانه و کاشی گزینه ای ایده آل است و هم در دکوراسیون داخلی و هم نمای خارجی کاربرد دارد.

نمای خشک سنگ

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، این سنگ ها در پله ها نیز استفاده می شود. این سنگ ها معمولا جذب آب زیای ندارند، به همین دلیل در صنایعی که نگرانی فرسایش سنگ وجود دارد، می توان به کار برد. از عوامل طبیعی که روی این موضوع اثر می گذارند،ساخت،بافت و ترکیب کانی شناسی را می توان نام برد.موقعیت نصب سنگ در ساختمان و کاربرد آن نیز عامل دیگری است که روی دوام سنگ موثر است.علاوه بر این،شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.در آب و هوای گرم و مرطوب،هوازدگی شیمیایی و در آب و هوای سرد و خشک،هوازدگی فیزیکی مؤثرتر است. Data has been creat᠎ed by behsaznama Content Gen​er at or  D᠎em᠎over᠎sion.

نصاب نمای سرامیک خشک

تیترهای مطالب این صفحه: ✔ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط↓ ✔ اهمیت استفاده از نمای سرامیک جدید حیاط↓ ✔ویژگی های نمای سرامیک حیاط چگونه است؟ ابعاد سرامیک هایی که در این نوع از نما به کار برده می شود استانداردهای لازم را دارند . استاندارد لازم برای ابعاد این سرامیک از 120 تا 60 سانتی متر می باشد. پایین بودن قیمت این نوع از نمای سرامیک خشک نسبت به نوع مجوف بسیاری از افراد را برای نصب آن تشویق می نماید. برای جلوگیری از لیز خوردن بر سطح سنگ بر روی آن طرح می اندازند که به آن فلیم کردن گفته می شود. قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد بسته به سایز و نوع آن متفاوت است. گرانیت مروارید مشهد بیشتر در آسیای میانه تولید شده و در همین ناحیه استفاده می گردد. سنگ گرانیت مروارید در برابر آب، غبار و ضربه مقاوم هستند و از هزاران سال پیش در ساختمان سازی استفاده می شدند. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید