بیش از حد نمای ساختمان سنگ

همانطور که گفتیم اهمیت به کیفیت و چگونگی نمای ساختمان می تواند روی ارزش ساختمان تاثیر بگذارد و به همین دلیل حتما باید به شکلی حرفه و امروزی با بهترین طرح ها و متریال ها طراحی شود . قبل از رنگ آمیزی باید در مورد آب و هوای منطقه تحقیق نمایید تا با بارش باران در هنگام کار مواجه نشوید؛ زیرا حدود دو تا سه روز طول می کشد تا رنگ اجرا شده بر روی نما، خشک شود. بخشی از این نمای مدرن، یک خرده فروشی و بخشی دیگر مسکونی می باشد. فراموش نکنید که شرکت یا گروه طراحی قبل از اینکه متراژ، متریال و شرایط دیگر ساختمان شما را بررسی نکنند به شما اعلام قیمتی نخواهند داشت. اگر به نمای ساختمانی واحد بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان ها فکر شود همگونی نمای شهری در کلیت از میان می رود. بسیاری از افراد تصور میکنند که آجر تنها در ساختمانهای قدیمی به کار گرفته میشود که این تصور کاملاً اشتباه است. ᠎Conte nt h as be en g ener at᠎ed  with behsaznama Conte nt Gener​ator DEMO!

انواع نمای خشک

از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود. برای اجرای این روش باید از نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کرد. انواع نمای ساختمان با توجه به مصالحی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شوند. از اواخر قرن نوزدهم عملکرد معماران نسبت به خانه های مسکونی تغییر کرد و با الگو گرفتن از اروپایی ها، در حاشیه خیابان های ساخت جدید ساختمان های برون گرا شکل گرفت. در طراحی نمای ساختمان های بلند باید به این نکته توجه داشته باشید که ایجاد تنوع بیش از اندازه در نما باعث می شود تا نمای ساختمان شما سادگی و خوانایی خود را از دست بدهد. با مطالعه این مقاله دریافتیم که آهن کشی نما امری بسیار ضروری و مهم در حوزه ساختمان سازی است که مزایا و اصول مخصوص خود را دارد. Artic le was created wi th behsaznama  C onte​nt Generat᠎or Dem᠎oversion​.

بعد از نبشیکشی نوبت به ریسمانکشی میرسد.

نوع رنگ به اندازه پالت رنگی که انتخاب میکنید مهم است. عواملی مانند شرایط اقلیمی منطقه نیز بهتر است در انتخاب نوع مصالح در نظر گرفته شود. برای نمای ساختمان سنگ بهتر است یا سرامیک؟ البته برای گرفتن دید ساختمانهای اطراف میتوان از تکنیکهای مختلفی استفاده کرد و در این مدل طراحی بیشتر مدل ساختمان و مدرن بودن آن اهمیت دارد. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری ادامه مطلب است. در مورد رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن) بیشتر بدانیم – یک تصویر، گویاتر از ده هزار کلمه است. بعد از نبشیکشی نوبت به ریسمانکشی میرسد. استفاده از سنگ به دلیل ظاهر طبیعی که به فضا می دهد از محبویت بیشتری برخوردار است. ᠎Th is content w as ​done with t he he᠎lp of behsaznama C​onte nt Gener ator Dem ov᠎er sion!

این یکی از بهترین طرح های نما است که به شما پیش نمایشی از ظاهر آپارتمان شما می دهد. همچنین برای طراحی نمای شیشهای در بیرون از ساختمان، زاویهها و ناهمواری های ساختمان بسیار اهمیت دارند. استفاده از آن باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. این متریال به سبک صنعتی با سطوح ساده مانند دیوارهای گچ کاری شده و رنگ شده، بتن اکسپوز، شیشه و مواردی از این دست به خوبی هماهنگ می شود. خطرات احتمالی سقوط مصالح به دلایلی مانند بارندگی، طوفان، زلزله یا منجمد و منبسط شدن ناشی از تغییرات دمایی نیز وجود دارد. در اجرای نمای ساختمانها از مصالح مختلفی استفاده میشود. اجرا: اتصال مصالح مورد استفاده به سطح صاف حاصل از مرحله قبل است. برای نماهای کامپوزیتی، از پنل ها یا صفحات کامپوزیت آلومینیومی استفاده میشود و زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میگیرد. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید