تفاوت بین سیستم های مدرن نما و Google

با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها استفاده از آجر به وسیله ماسه و سیمان آست. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند و سرامیک ها از طریق کلمپ روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید. بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . This da ta w as c​reated by behsaznama  Conte nt G᠎enerator ​DE MO .

دتایل اجرای نمای خشک

پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. ما در اینجا به این روشها و جزئیات آنها میپردازیم تا به عنوان راهنمایی برای انتخابی سنجیدهتر برای شما باشد. البته بحث نمای ساختمانی میتوان به بخش های گوناگونی اشاره نمود اما موضوع اصلی ما نمای خشک است نه نما در معماری. آجرنما ها دارای ابعاد گوناگونی هستند که با توجه به سلیقه ی طراح یا خود شما می تواند انتخاب شود. معمولا برای انتخاب نما های ساختمانی به سلیقه هر فرد و مکان ساختمان و محدوده ساختمان نسبت به اب و هوای سازه توجه می کنند و به شرایط متعدد دیگری هم بستگی دارد. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از این نماهای ساختمانی دارای بخش های متنوعی می باشد و مدل های مختلفی دارد. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. مقایسه قیمت آجر نما با هزینه های مواد دیگر ساختمان می تواند در ابتدا گیج کننده به نظر برسد. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. به طور کلی ، مواد معدنی غیر فلزی سرامیک نامیده می شوند. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است. از این رو از نظر فراهم آوردن ایمنی کافی گزینه مناسبی است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نماهای مدرن دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید