تمایز بین نمای خشک و موتورهای جستجو مانند google

با توجه به به توصیحات گفته شده برای نمای ساختمان و همچنین در بخش مقدمه هم گفته شد یک نمای گران صرفا نشان دهده لاکچری بودن نیست و یا درصورتی که یک نما گران نباشد به این معنا نیس که آن نما لاکچری محسوب نمی شود. برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم به قیمت آن توجه زیادی نشان می دهند تا بتوانند بر اساس بودجه خود این نما را روی ساختمان اجرا سازند. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. نمای پرده ای متحرک: در این نوع نما قطعات آجر بصورت پیدا/پنهان های متحرک ( با قابلیت تغییر شکل/ابعاد/فاصله) و در محور مورد نظر طراح اجرا میشوند. همچنین آجر و سیمان از متریال های ارزان قیمت بوده که می توانند به خوبی با دیگر متریال ها ترکیب شده و نمایی مدرن و ساده را خلق نمایند .  This a᠎rtic le was c reat​ed wi th behsaznama Con᠎tent Gen​erator D emover​sion.

قطعات نمای خشک

قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. امروزه این روش از متداول ترین روش های اجرای نمای آجری به شمار می آید. بارها به این نکته اشاره کردیم که سنگ جز محبوب ترین و پرکاربرد ترین متریال ساختمانی می باشد و عمده ترین کاربرد آن در نمای ساختمان است. یکی از آیتم های برجسته در این زمینه نمای ساختمان است یا بهتر بگوییم انتخاب شرکت پیمانکار نمای خشک و شرکت مجری نمای خشک و نمای مدرن همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان محترم در این زمینه می باشد. به این ترتیب نه تنها دغدغه های این بخش به طور کامل از روی شانه کارفرما برداشته میشود، بلکه در پایان اجرا کلیه ی بخش ها از نما تا دکوراسیون داخلی، محوطه سازی و روف گاردن کاملا با طراحی های انجام شده مطابقت خواهد داشد . حتی اگر از پنجره به طور گسترده استفاده شود نیز طراح سعی دارد تا از پنجره های دوجداره و پیشرفته برای ساختمان استفاده نماید تا از هدر رفتن انرژی و سرد شدن داخل ساختمان جلوگیری کند .

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای خشک خود را تغییر دهید!

در حالت کلی شناسنامه یک ساختمان نمای آن می باشد زیر در ابتدا پیش از دیده شدن بخش های دیگر ساختمان نمای آن خود نمایی می نماید. پس نمای یک ساختمان هر چه زیبا تر و منحصر به فرد تر باشد می تواند در ذهن بیننده القا نماید که آن ساختمان منحصر به فرد است. ما در شرکت مهندسی ساروج منطبق با سلیقه شما و شناخت کامل انواع مصالح ساختمان بدلیل اجرای هزاران متر نمای ساختمان قادر به خلق طرحی بدیع و منحصر به فرد برای نمایس ساختمان شما هستیم . کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. برای طراحی نمای ساختمان ها می توان از متریال های متفاوتی استفاده نمود که این متریال ها هر کدام مختص اقلیم و سبک خاصی از معماری می باشند .

با این نکات ساده، انواع روش های نمای خشک خود را متحول کنید

چوب از جمله متریال های محبوب بوده که بافت و زیبایی خاصی به نما می بخشد اما در تمامی اقلیم ها نمی توان از آن استفاده نمود . درواقع از نظر معماری و برای تامین رفاه افرادی که از ساختمان استفاده می کنند به این مورد توجه می شود تا نما به گونه ای طراحی شود که کاملا مناسب اقلیم منطقه باشد . کامپوزیت یکی از متریال های به روز در طراحی نما می باشد که اغلب برای ساختمان های ویلایی و یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . از طرفی سبک طراحی نما روی متریال هایی که استفاده می شود و جزییات طراحی تاثیر می گذارد و به همین قیمت و هزینه ی نهایی نیز دستخوش تغییرات می شرکتهای نمای خشک شود . چرا که ممکن است نمای ساختمان شما با بافت منطقه و ساختمان های اطراف مغایرت داشته باشد و باعث نازیبایی جلوه ی شهری و تاثیر منفی روی منطقه داشته باشد . همانطور که گفتیم اهمیت به کیفیت و چگونگی نمای ساختمان می تواند روی ارزش ساختمان تاثیر بگذارد و به همین دلیل حتما باید به شکلی حرفه و امروزی با بهترین طرح ها و متریال ها طراحی شود . نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید