توجه: سرامیک پرسلانی

اگر بخواهیم به برخی از رایجترین مصالح در این نما اشاره کنیم میتوان به؛ کاشی، سرامیک خشک پرسلانی، سفالینه، صفحات آلومینیوم کامپوزیت، تایل تراکوتا یا کرتین والها اشاره کرد. قصد داریم تا در این مقاله با اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کامل آشنا شویم. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص نما سرامیک خشک، نما پرسیلانی خشک و متریالی که برای آن استفاده میشود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود. 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. Post has ​be en gen er at᠎ed ᠎by G᠎SA Con te nt Generat​or Demov ersion .

مبارزه برای سرامیک پرسلانی: راه سامورایی

در بین نماهای متعددی که دیده میشود، نمای آجری از زیباترین آنهاست و از گذشته تا به امروز پیوند عمیق خود با معماری اصیل ایرانی و مردمان این سرزمین را حفظ کرده است. نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. Th is a rt᠎ic᠎le was writt en  with t he  help of ​behsaznama Content Ge nera to​r DE​MO.

بنابراین قبل از اینکه از این محصول استفاده کنید بهتر است با یک فرد ماهر مشورت کنید و ایشان متناسب با بودجه شما و همچنین نوع آب و هوا به شما میگویند که از چه نمایی برای ساختمان تان استفاده کنید. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتماً چسب پلی اورتان را تهیه کنید و در جعبه لوازم خود قرار دهید. جلوی اتلاف وقت و انرژی را میگیرد جنسی که دارد باعث می شود که نور خورشید را به خود جذب کند و مانع از عبور آفتاب به داخل ساختمان شود همچنین علت جذب و بسیار بالایی دارد نیاز به رنگ کردن ندارد و با استفاده از چندین روش نصب می گردد قطعات آجر به راحتی چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص ملات ماسه سیمان انواع پیچ و قطعات فلزی نصب می گردد بنابراین نصب آن بسته به اندازه بودجه فرد دارد. همچنین باعث می شود که نمای قبلی از بین برود و نمای جدید به وجود بیاید و همچنین نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که در برابر بارندگی آب به داخل نفوذ نمی کند و همچنین از به وجود درز آمدن چسب ها جلوگیری می کند.

نمای خشک در ساختمان

به عنوان مثال، سنگ از جمله مصالح اصلی در اجرای نمای رومی است. همین مزیتهای به ظاهر ساده، باعث شده است، که طراحان، معماران و مهندسان ساختمانی، علاقه بسیار زیادی به استفاده از نمای کرتین وال با لامل آلومینیومی داشته باشند. معایب اصلی آن این است که به بسیار دیر نصب می گردد همچنین این روش یک روش فینفسه به حساب میآید که باعث می شود که نمای شما استحکام زیادی داشته باشد. این روش بسیار خوب است و از به وجود آمدن رطوبت جلوگیری می شود همچنین باعث می شود که در فصل سرما یخ نزند و ترک ایجاد نشود. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. برآورد قيمت اوليه كي نماي سراميك خشك پرسلاني در نماي ديوار و صاف و بدون پنجره، تعيين متر واحد كار و با وجود مشاهده نقشهي اصلي انجامپذير است. This has been generated  by G SA C ontent Gener ator Dem​oversion.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید