حقایق اساسی نمای ساختمان

نیز در سبک هایی مانند سبک مدرن و مینیمال بسیار استفاده می شود . به طور کلی سنگ هایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، به خودی خود در برابر رطوبت و نم از خود مقاومت نشان می دهند. مصالح سنگ ویژگیهایی دارد که دست طراحان را در طراحی باز میگذارد به طوری که از سنگ در انواع سبکهای طراحی استفاده میشود. امروزه نمای ساختمان ها از متریال های مختلف مانند سنگ، کامپوزیت،شیشه و آجر و غیره طراحی و ساخته می شوند . امروزه در بسیاری از ساختمانهای معروف جهان نظیر برج خلیفه از این نوع نما استفاده میشود. در این نوع نما آجر تمامی سطوح بیرونی ساختمان را می پوشاند، به طوری که ساختمان به عنوان یک ساختمان باشکوه میدرخشد. نمای شیشهای در 3 نوع فریم لس، کرتین وال و اسپایدر اجرا میشود. همچنین این متریال در رنگهای متنوعی تولید میشود و آن را میتوان در زمان کوتاهی اجرا کرد. از دیگر مزیای آن میتوان به استفاده همزمان در کنار دیگر محصولات اشاره نمود. اگر در نمای ساختمان به علت صرفه جویی در هزینه ها از مصالح نا مرغوب و درجه 3 استفاده نمایید در آینده و برای فروش ساختمان دچار مشکلات عدیده ای می شوید زیرا بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند پس بهتر است در نمای ساختمان از مصالح با کیفیت استفاده نمایید.

دتایل نمای خشک سنگ

نمای شیشهای جدا از اینکه ظاهری لوکس و مدرن به ساختمان می بخشد، عایق صدا و گرما است و این موضوع آن را به یک انتخاب خوب برای طراحان و معماران تبدیل میکند. چه بسا اگر هدف ساخت و ساز، ویلاهای شهرکی یا مجتمعهای مسکونی متمرکز باشد، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند. در این میان سبک کلاسیک که اغلب با نمای رومی شناخته میشود، سبک مینیمال، مدرن و اسلامی رواج بیشتری در معماری کشور دارد. این ویژگیها باعث شده است که آجر به عنوان عنصری زیبا در طراحی نما در بسیاری از اقلیمهای کشور مورد استفاده قرار گیرد. گروه Parque Humano یک خانه بسیار جالب در مورلیا، مکزیک طراحی کرده است. این دو خانه دو سازه مجزا هستند که در قالب یک فرم معماری تعریف شده اند و نمای ساختمان به بهترین نحو بیان کننده این وضعیت است. پیش از این و در قالب مقالات متعدد انواع سبک معماری دنیا را مورد بررسی قرار داده ایم. ساخته شده است. این بنا در زمینی باریک قرار گرفته و نمای آن یک دیوار ضد باران از جنس آلومینیوم می باشد که به صورت سفارشی با روش water-cut تولید شده است. ویژگیهایی نظیر مقاومت بالا در برابر سرما، گرما، رطوبت و زیبایی از مهمترین نقاط مثبت آن است. This post has been w ritt en with the help of behsaznama Co​ntent ᠎Generato r DE​MO!

شکستن کد نمای ساختمان

با نگاهی به پروژههای شرکت ساختمانی فرداسازان سرزمین پارس (پارسلند) نظیر پارسلند 95 متوجه خواهید شد که طراحی خلاق یکی از ویژگیهای اصلی طرحهای پارسلند است. نحوه چینش آجرها در نمای اصلی این ساختمان اداری باعث شده این بنا از محیط اطراف متمایز گردد و در عین حال همچنان ارتباط خود را با طرح اصلی حفظ نماید (یک انبار آجری تیره و غیر شفاف). هرچند که در این سبک طراحی نما، رنگ های تیره مثل سرمه ای، زرشکی و مشکی بیشتر به کار می روند. نمای ساختمان علاوه بر زیبایی ساختمان و منظر شهری نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین پیوند دادن طراحی بیرونی با طراحی داخلی فضا دارد. از آنجا که شیراز یک شهر توریستی است، نمای ساختمان شیراز در زیباسازی شهری نیز موثر است. استفاده از آجر در نمای ساختمان به نمای آن گرما میبخشد. چوب از جمله متریال های محبوب بوده که بافت و زیبایی خاصی به نما می بخشد اما در تمامی اقلیم ها نمی توان از آن استفاده نمود . نمای سنگی : که برای فراهم آوردن این نما اغلب از سنگ های طبیعی و همچنین انواع سنگ مصنوعی استفاده می شود که هر یک جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان می بخشند.

هنگام پیچ کردن سنگ نما با طناب راپل کار به کجا بسته میشود؟ برای نقاشی نانو نما ساختمان باید از روش پاششی استفاده کرد، اما نقاشی دیوارهای داخلی با یک غلتک مخصوص انجام میشود. نمای سیاه رنگ باعث تمایز این ساختمان به عنوان سازه ای منحصر به فرد می شود. میتوانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه میشوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید خود رضایتمند شوید. یک نمای جذاب بیانگر خلاقیت بصری معمار و نشان دهنده خواسته او برای تاثیر گذاری بر بیننده با خلق اثری منحصر به فرد و غیر معمول می باشد. این گروه نمایی بسیار جذاب برای ساختمان طراحی کرده منبع اند. نمای ساختمان از پانل های بزرگ پیش ساخته بتنی تشکیل شده است که دیوارهای آجری را در خود جای می دهند، در طراحی نما سعی شده است الگوی تکرارشونده نماهای متداول آجری شکسته شود. این ساختمان نمایی فلزی دارد که با الهام از الگوی لانه زنبور عسل طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید