حقایق ناشناخته درباره اجرای نما توسط کارشناسان فاش شده است

هر اندازه نما چشم نوازتر، کاربردیتر و زیباتر باشد، نظر اطرافیان را بیشتر به خود جلب کرده و ارزش ساختمان را افزایش میدهد. استفاده از این ملات در نماسازی استحکام بنا را زیاد کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند در نتیجه سیمان باعث افزایش عمر ساختمان نیز می شود. پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی میشود. جوشکاری باید به دقت از لحاظ استحکام و اتصال صحیح بررسی شود. در واقع پروفیلها طبق نقشه به صورت افقی و عمودی جوشکاری میشوند. در پایان، اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیلها انجام میشود. نماها بر اساس مصالح مورد استفاده به انواع سنگی، چوبی، بتنی، سیمانی، کامپوزیتی و شیشهای تقسیم میشوند.

مجری نمای سرامیک خشک

اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر روشهای اجرای نما میباشد. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنلهای رسی، سنگ و غیره از ملات استفاده نمیشود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. تفاوت این نما با دیگر نماهای شیشه ای استفاده شیشه در بالاترین نسبت را دارد.

در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. 3.به دلیل فاصله بین نما از جداره لایه ای از هوا به عنوان عایق وجود دارد که باعث جلوگیری گرما در زمستان و سرما در تابستان می شود. از این نما بیشتر برای ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می کنند . سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. استفاده همزمان از ترمووود و آجر یا سنگ و آجر در نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد. زیبایی عضو انکار ناپذیر هر نما می باشد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد.

ی ساختمان شناخته میشود.

درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد. ساختار این نما به صورت یک پنجره مورب است که در سقف ساختمان قرار می گیرد. زیرسازی یا شاسیکشی به عنوان مهمترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته میشود. قدم بعد در زیرکاری نما، تهیه نقشه فاز 2 شاسیکشی است که توسط مهندس طراح انجام میشود. اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان، انتخاب مصالح مورد نیاز است زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. C on​te᠎nt was c reated with the help ᠎of behsaznama  Cont ent ​Generator ᠎DEMO​!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت هزینه اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید