داستان ناگفته درباره نمای ساختمان که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

سنگ ها از نمونه مواد و مصالحی هستند که به کارگیری آنها به عنوان سنگ نما می تواند چنین جلوه ای به ساختمان ها بدهد و آنها را در چشم ها و لنز دوربین ها جاودانه کند. ضمن اینکه، با نمای آجری میتوان محیط داخلی ساختمان را گرم نگه داشت و یک ظاهر مدرن به ساختمان بیشتر بخوانید بخشید. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیتهای کامپوزیتها محسوب میشود، از مزایای دیگر کامپوزیتها میتوان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد. که این نام ها با توجه به روش اجرا، مصالح استفاده شده و همچنین طرح نما، روی آنها گذاشته شده است. به منظور جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان عمدتا روش های گوناگونی وجود دارد. گره بزند. البته گره زدن نیز راهکارها و فوت و فن های مخصوص خود را دارد. نمای ساختمان به عنوان اولین دید ناظر از سطح کلی بنا به حساب میآید، از این رو از اهمیت بالایی برخودار است، طراحی نمای ساختمان میتواند در بالا بردن ارزش اقتصادی ساختمان در منطقه و یا حتی محله شما تاثیر گذار باشد، به این صورت با طراحی مناسب نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بنا، میتوانید ارزش مالی ساختمان خود را نیز بالا ببرید. ᠎Data was g​enerat​ed by ᠎GS A Cont᠎ent Ge​ne​ra᠎tor DEMO!

انواع نمای خشک

در هنگام استفاده از رنگهای جوتن از هزینههای مضاعف زیرسازی، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری میشود زیرا این رنگها دارای کیفیت بالایی بوده عمر طولانی دارند و از دوام فوقالعادهای نیز برخوردار میباشند علاوه بر این موارد در رنگهای جوتن از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر بهره گرفته شده است که سیستم مولتی کالر نیز به نوبه خود باعث کاهش هزینههای مذکور خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که سرامیکهایی که برای طراحی نما ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند. هرچند در ساختمان های طراحی شده با این سبک، به شکل محدود مورد استفاده بوده است. اگر می خواهی پروژه های بیشتری از آجر انگلیسی را به همراه قیمت روز آن را ببینید اینجا کلیک کنید. نمای سنگی ساختمان به همان میزان که از کیفیت خوبی برخوردار است، به همان میزان نیز از قیمت بالایی نسبت به سایر نماهای ساختمانی برخوردار است از این رو خیلی از طرفداران نمای سنگی ساختمان، از این نوع نمای ساختمانی به صورت تلفیقی و ترکیبی استفاده میکنند. تمدن های نخستین معمولاً از کنده های درختان در حومه ی محل زندگی خود و یا سنگ های بزرگ برای ساخت خانه هایشان استفاده می کردند.

7- خانه بندر آنتورپ ممکن است یکی از غیرمعمول ترین ساختمان های تاریخ باشد. انواع سیستم های نما ممکن است به دیوارهای پرکننده متصل شوند. آلودگی ها و کثیفی های که در هوا موجود است بر روی نما نمی ماند و اگر هم باشد کمتر از نماهای دیگر به چشم می آید. از طرفی کشور ما یک کشور غنی در زمینه معادن سنگ می باشد و در دسترس بودن سنگ بیشتر از متریال های دیگر، مزید بر علت شده تا اجرای این دست نماها در سطح کشور رو به گسترش باشد. هرچقدر مقدار بارش برف و باران در منطقه ای بیشتر باشد، باید سنگ نمای آن منطقه محکم تر و دارای روزنه های کمتری باشد. به همین دلیل بیشتر مردم برای نماهای خود از سنگ استفاده می کنند. در ادامه مطلب ” استفاده از سنگ در طراحی نما ” قصد داریم تا شما را بیشتر با استفاده از سنگ در نمای ساختمان آشنا سازیم.

مزایای نمای خشک

امروزه چوب به عنوان یک متریال سطح بالا یا Luxurious در طراحی و اجرای نماهای ساختمانی استفاده میشود. این ویلا در زمینی به مساحت 1700 متر مربع واقع شده و طراحی نمای آن به سبک کلاسیک و با سنگ و سیمان بری طراحی شده است. این شیوه نماسازی در نبود سبک زیبا، شاخص و قابل قبول طراحی نما اکنون بخش قابل ملاحظدای از طراحی نماهای کشور را به خود اختصاص داده است. این مجموعه ها با توجه به اینکه پیش ساخته هستند با سرعت بالایی قابلیت نصب دارند . به عقیده بسیاری نماهای سنگی گزینه های مناسبی هستند و بسیاری دیگر نیز عکس این عقیده را دارند و نماهای سنگی را به شکلی که امروزه در حال اجرا هستند، بی هویت می دانند. یکی از مهم ترین خصوصیاتی که سنگ ها دارند این است که در برابر رطویت مقاومت بالایی دارند. در برابر هوازدگی و یخ زدگی مقاوم باشد. در برابر مواد اسیدی مقاوم باشد. در برابر ضربه مقاوم باشد. دارای مقاومت کافی در برابر تابش مستقیم آفتاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید