دتایل نمای خشک سنگ می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

به عنوان مثال برای مناطق سرد و مرطوب، سنگهایی با تخلخل کم مناسب هستند و برای مکانهایی که در معرض طوفان شن قرار دارند، از سنگهای مقاوم در برابر سایش استفاده کنید. از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. برای طراحی این سبک از موادی چون٬ گرانیت٬ مرمر٬ سنگ تراورتن استفاده می شود. در ادامه مطلب تلاش کردهایم 7 سبک برتر نمای ساختمان که این روزها در طراحی بسیاری از بناها مورد استفاده قرار میگیرند را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین در ادامه برای شما جدول انواع نمای آجری را تهیه و تنظیم کردهایم که بتوانید در یک نگاه انواع مدلهای آجر مورد استفاده در نماهای آجری ساختمان را مشاهده نمایید. نمای ساختمان با سرامیک طرح سنگ از انواع نماهای پرطرفدار است. در مطلب بهترین سنگ نمای ساختمان به معرفی انواع سنگ ­هایی که برای اجرای نما کاربرد دارند، پرداخته ­ایم. در این نوع از متریال از مواد نانو در ترکیب با سنگ استفاده می ­شود. نمای شیشه ­ای ساختمان در انواع؛ کرتین وال، فریم لس و اسپایدر اجرا می ­شود. وقتی صحبت از نمای ساختمان می ­شود اغلب یک نمای سنگی به ذهنمان می ­رسد. نمای هر ساختمان در مجموعه ی شهری که در آن حضور دارد مؤثر است و این تاثیر را به بدنه ی خیابان ها یا میدان ها که در آن قرار گرفته است انتقال می دهد. ​Da​ta w​as g enerat ed ᠎with t᠎he he᠎lp of behsaznama Conte nt  G᠎ener at᠎or Dem᠎oversion.

نحوه خرید (الف) نمای ساختمان On A Tight محدوده قیمت

باتوجه به این که برخی از عوامل مخرب فوق در نمای داخلی و خارجی باید از ترکیبات ویژه ای استفاد کرد که علاوه بر دوام و پایداری در برابر عوامل جوی و محیطی، جلوه ای زیبا و نقش آفرین داشته باشند. کاهش اتلاف انرژی در تمام فصول سال؛ چراکه نمادر ساختمان نقش یک عایق حرارتی و برودتی را بازی میکند، که هم از هدر روی انرژی تولیدی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی ساختمان ممانعت میکند و هم میتواند بر حسب جنس، رنگ و میزان سطحی که دارد، باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان خصوصاً در مناطق گرمسیری شود، وعکس همین عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشیدی و گرم شدن ساختمانها درمناطق سرد سیری ایفا نماید. این محصول را به دور از تابش خورشید و بارندگی و روی پالت نگهداری نمایید. این نما بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و آجری قابل اجراست، اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست می دهد. ولی نمای سیمانی ساختمان را دست کم نگیرید؛ شاید جالب باشد بدانید که با استفاده از سیمان حتی می ­توانید نمای رومی طراحی کنید. اگر قصد ساخت ساختمانی را دارید؛ دست شما برای انتخاب نمای ساختمان باز است.

سنگ یکی از متداول ترین مصالحی است که در ساخت نمای ساختمان به کار می رود؛ چرا که نه تنها استحکام و سختی مناسبی دارد، بلکه طرح و رنگ های آن نیز متنوع و چشم نواز هستند. سنگ­ های پلیمری نما، از جمله مصالح نوین برای طراحی نمای ساختمان هستند که این روزها در اجرای نمای ساختمان کاربرد دارند. وقتی در مسیر خیابان و یا پیاده­رو حرکت می­ کنید با کمی دقت در ساختمان­ ها متوجه تنوع نماهای ساختمان می ­شوید. شرکت معماری فراکارنو با سابقه اجرای نماهای رومی و کلاسیک در مناطق شمالی تهران به کلیه کارفرمایان این امکان را ارائه می دهد بدون دغدغه از بحث تایید نما پروژه خود را به بهترین شکل ممکن و با معماری اصیل و استاندارد به انجام برسانند برای مشاهده نمونه پروژه های طراحی نما گروه معماری فراکارنو می توانید اینجا کلیک نمایید. سرعت بالای اجرای نما، نهایت استفاده از نور طبیعی و کاهش بار مرده ساختمان از جمله مزیت­ های این نوع نما است.

نمای ساختمان، به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است؛ پس زیبایی آن بسیار اهمیت دارد و میبایست در طراحی آن، نهایت نوآوری و خلاقیت را به کار برد. طراحی نمای بیرونی ساختمان ها در مناطق گرم و خشک نیز متناسب با همان شرایط اقلیمی است. هرچه ساختمان به زیرسازی اصولی و پایهایتری نیاز داشته باشد، هزینه کل نقاشی نمای بیرونی هم بیشتر میشود. نمای سنگی : که برای فراهم آوردن این نما اغلب از سنگ های طبیعی و همچنین انواع سنگ مصنوعی استفاده می شود که هر یک جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان می بخشند. مبمان چوبی از جمله ویژگی های خانه های یونانیان بود. از مزایا و ویژگی های این چوب می توان به مقاومت و استحکام بسیار بالا و سبکی آن، داشتن قابلیت تجدید پذیری و برش کاری اشاره نمود. در صورت اجرای پوشش رنگی می توان کمی از رنگ های مورد نظر (روغنی) به مایع اضافه کرد. در این مطلب از چیدانه راجع به نمای ساختمان صحبت خواهیم کرد. نمای آجری را نباید در دمای پایین اجرا کرد.

انواع نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید