دتایل نمای خشک سنگ: یک فهرست از یازده چیز که شما را در وضعیت عالی قرار می‌دهند. | مزاج}

اگرچه نماهای شیشه ای و آلومینیومی اخیرا به مناظر شهری اضافه شده اند اما نماهای سفالی سال هاست که مورد استفاده قرار گرفته اند. برای نماهای سنگی از انواع سنگهای پلاک با رنگهای مختلف و اندازه های مختلف استفاده می نمایند مانند سنگ تراورتن، مرمر و یا انواع سنگهای قیچی که دارای سطح ناصافی بوده و در محلهایی که از لحاظ معماری احتیاج به قدری خشونت در سطح نما میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. هرم های سنگی و پلکانی باقی مانده از آن دوران بسیار معروف معروف هستند. از آنجایی که افراد بیشتری از طراحی خسته کننده و سازه های ساختمانی استاندارد اعتراض می کنند، نمای ساختمان احتمالاً به بخشی جدایی ناپذیر از طراحی تبدیل می شود. اگر در شیراز ساکن هستید و میخواهید طراحی بنام برای نمای ساختمان نوساز یا در حال بازسازیتان پیدا کنید؛ میتوانید درخواست نمای ساختمان شیراز خود را در خدمت از ما درج کنید. اگر در حال ساخت خانه هستید و در انتخاب نمای ساختمان مردد هستید، با مشاوران گروه املاک فراسو (کافه MBA) همراه شوید تا با انواع نماهای ساختمانی و مزایا و معایب آن آشنا شوید. در این قسمت ویلاهایی انتخاب شده اند که بر روی محل پارکینگ خانه ویلایی یا پارکینگ خودروها بصورت ویژه کار شده است. ᠎Post h᠎as ​been creat᠎ed  with the he​lp of behsaznama Conte᠎nt  Ge nerato​r DEMO!

سنگ نمای خشک

سپس این سیستم با روکش فلزی یا تمام شده ای که متناسب با زیبایی شناسی خاصیت باشد، تمام می شود. خرید، اجرا و نصب سیستم پوشش دهنده نمای خارجی ساختمان در انواع نمای سیمانی، نمای پی وی سی (PVC) نورتم، رومی، سنگ با بهترین متریال و قیمت مناسب را می توانید با شرکت آذران فضانما تجربه کنید. این نوع اجرای نمای ساختمان روشی جدیدتر است و سرعت اجرا و مقاومت نمای ساختمان در آن بالاتر از روش اجرا با ملات است. مزایای این نوع نما شامل عایق صوتی، طول عمر بالا، عایق حرارت، استحکام بالا در برابر شرایط جوی، سرعت اجرای بالا، حمایت از محیط زیست (به علت ساختار طبیعی آن)، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سروصدا، حفظ هویت تاریخی کشور، کاهش اتلاف انرژی، امکان ترمیم و نوسازی ساختمانهای قدیمی است. اشاره نمود. چوب های فرآوری شده بهترین گزینه برای نما هستند زیرا در برابر نفوذ حشرات، رطوبت و آتش سوزی مقاوم سازی می شوند و طول عمر نما را بالا می برند. از مزایای این نما میتوان به زیبایی و تنوع رنگ، مقاومت در برابر آتشسوزی، عایق صوت و حرارت و انعطافپذیری در اجرا و قابلیت فرم پذیری مناسب روی کلیه سطوح و دوام بالا اشاره کرد.

دتایل نمای خشک سنگ

᠎This artic le was w​ritten  with behsaznama C ontent G᠎ener᠎ator ᠎DEMO!

سنگ گرانيت داراي مقاومت و سختي زيادی است و در رویاروئي با عوامل طبيعي (زلزله، آتش سوزي و …) مقاومت بسیاری دارد. اين سنگ ها داراي زيبائي چشم نوازي هستند و به كاربردن آنها در نماي ساختمان، باعث ایجاد زیبایی بصری در نما منبع میشود. طبق تحقيقات اخير، اين سنگ در محيط هاي داراي تشعشعهای ايكس، گاما، ميدانهای مغناطيسي قوي و مواد شيميائي قوی به صورت دورهای از خود امواج راديو اكتيو ساتع میکند که باعث آلودگي های خاص و بيماريهای سرطاني ميشود، به همين علت، اصولا” بهتر است از سنگهای گرانيت در نماي داخلي ساختمان استفاده نشود، بلکه این سنگ، در نماي بيروني و برای فرش كردن سطوحي كه رفت و آمد در آن زياد است مناسب است. این نما یکی از پرکاربردترین نمای بهکار رفته در ساختمان است. زیبایی و جذابیت سنگ طبیعی در نمای ساختمان با این شکل و فرم بسیار خاص است. آجرهای رنگارنگ در سایز و مدلهای متنوع میتواند نمای ساختمان زیبایی را ایجاد کند. همچنین برای ساختمان­ های تجاری از نظر جلب نظر مشتریان موضوع نورپردازی اهمیت زیادی پیدا می­ کند.

نمای سنگ خشکه چینی

مدیر ساختمان بر اساس نظر و رای مجمع عمومی مالکین سالانه انتخاب می گردد. نورپردازی ساختمان با نمای کلاسیک این روزها بسیار متداول شده است. از ویژگی های بارز سبک کلاسیک می توان به استفاده از نقوش انسانی، گیاهی، حیوانی و خطوط مستقیم و دقیق اشاره کرد. این سنگ تنوع زیادی در رنگ دارد كه مي توان با توجه به فرم و موقعيت نماي ساختماني، رنگ آن را انتخاب کرد. رنگ ورقهای آلومینیوم کامپوزیت عموماً بهصورت آزادانه اجرا میشود و دارای طیف وسیعی از رنگها برای فرآورده کردن نیاز مشتری است. از معایب این نما میتوان به عدم صرفه اقتصادی، جرم پذیر بودن، کمرنگ شدن در معرض نور آفتاب، خاصیت رادیواکتیو (سنگ گرانیت به دلیل داشتن خاصیت رادیو کتیو مناسب برای استفاده در نماهای بسته نیست)، غیرقابل اجرا بودن در دمای زیر ۵ درجه سلسیوس و… نمای ساختمان مانند کارهای ساختمانی دیگر به صورت خشک و یا با استفاده از ملات اجرا می­شود. کاهش اتلاف انرژی در تمام فصول سال؛ چراکه نما در ساختمان نقش یک عایق حرارتی و برودتی را بازی میکند، که هم از هدر روی انرژی تولیدی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی ساختمان ممانعت میکند و هم میتواند بر حسب جنس، رنگ و میزان سطحی که دارد، باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان خصوصاً در مناطق گرمسیری شود، و عکس همین عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشیدی و گرم شدن ساختمانها درمناطق سرد سیری ایفا نماید. This con᠎tent was creat ed ᠎by behsaznama Conte nt Gen er at​or DE MO .

دیدگاهتان را بنویسید