دریافت بهترین اجرای نما

مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. به دلیل استفاده از عایقهای حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما میتواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و باعث کاهش هزینهها شود. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند.رده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب می شوند. معمولا در اغلب پروژههای داخل کشورمان، مشاهده میکنیم که از لاملهای آلومینیومی استفاده شده است. زیرسازی مهمترین مرحله اجرایی است. در این مرحله طرح ساخت قالب و قاب پشتیبان قطعه به قسمت قالب­سازی و آهنگری به منظور ساخت قالب متناسب و قطعات الحاقی طراحی شده ارسال می­گردد. فرآیند کنترل کیفیت شامل کنترل­های ابعادی، پرداخت سطحی و مشخصات مواد مصرفی به صورت گام به گام در هر مرحله جهت تحقق بالاترین سطح کیفی انجام می­شود. جهت ساخت قالب در ابتدا فرآیند مدل­سازی انجام می­شود و سپس با توجه به نوع طرح و ملاحظات اجرایی، جنس قالب (چوب، سیلیکون، یا فایبر­گلاس) تعیین شده و قالب نمای خشک نمایان ساخته می­شود.

سیستم های مدرن نما

میزان مصرفی الیاف شیشه مقاوم در برابر خوردگی (AR) در محصولات تولیدی بتن مسلح به الیاف شیشه (GRC) حدود 2 الی 5 درصد می­باشد که حین فرایند تولید در کارخانه به روش اسپری یا پیش اختلاط ملات GRC به آن اضافه می­شود. پس از اتمام ساخت قالب و قاب فلزی و یا قطعات الحاقی پانل­های نما، ساخت محصولات در دست اقدام قرار می­گیرد تولید محصولات با دو روش اسپری و پریمیکس ( پیش مخلوط کردن ) به تناسب نوع طرح و وضعیت قالب انجام می­پذیرد. در محل انجام پروژه، قطعات بر روی شاسی فلزی ساخته شده با دقت بسیار بالا نصب می­شوند. به کارگیری مصالح مرغوب و تکنیک­های خاص تولید، تراکم و عمل آوری بهتری را موجب گشته است بطوریکه که محصولات نهایی شرکت عمران و مسکن اصفهان با کیفیت بسیار بالا تولید شوند. وجود الیاف در بتن الیافی GRC ضمن افزایش مقاومت فشاری و کششی، یکی از عوامل بسیار مهم در دوام آن و رفع ترک­های معمول بتن می­باشد، از جمله مزیت­های GRC می­باشند. همچنین در ساخت GRC از مصالح طبیعی همچون چوب، خاک و غیره استفاده نمی­گردد.

نیاز زمان اضافی؟ بخوانید این ترفندهایی برای رهایی از نمای خشک

تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. لازم به ذکر است، هر یک از محصولات GRC، GRG وGRP با تکنیک­های خاص خود تولید شده و هم­زمان با این فرایند، عملیات شاسی کشی و تعبیه محل نصب بر روی نمای پروژه در دست کار قرار می­گیرد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا شیشه هایی که در نماهای شیشه ای به کار گرفته می شود، متریالی یکسان با شیشه های عادی دارند؟ نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟

یکی از بخش­های مهم این واحد تولیدی، واحد دفتر فنی است، چرا­ که به منظور تولید هر قطعة استاندارد می­بایست کلیة موارد پیش از تولید کنترل شده و مطابق با آئین ­نامه­ ها بررسی و طراحی گردد. هر قطعه GRCاز یک پوسته اصلی به ضخامت حداقل 18 تا 20 میلی متر تشکیل می­شود که با استفاده از قاب فولادی، به عنوان نما به سازه ساختمان متصل می­شود. رؤیاها را به تصویر می­کشیم و آنها را در کالبد بناهایی که ذوق هنر و معماری در آن نمایان است، با استفاده از بهترین مصالح می­سازیم. سپس طرح کلی از نظر محاسبات سازه­ای و ملاحظات معماری بررسی می­شود و طرح کلی به قطعات کوچکتر جهت ساخت تبدیل شده و فرایند آغاز می­گردد. بدین منظور، در مرحلة اول طرح نما مورد بررسی قرار می­گیرد که می­تواند به سفارش کارفرما و یا به پیشنهاد تیم معماری شرکت باشد. امروزه پیشرفت­های جدید در تکنولوژی و دانش فنی، ساخت مصالح شکل­پذیر و با­دوام با طرح­هایی که زمانی دست نیافتنی به نظر می­رسیدند و همچنین کاربرد وسیع آن در طراحی و اجرای نمای ساختمان­ها مورد توجه ویژه معماران و صنعت ساختمان قرارگرفته است ، در این راستا مجموعه تولیدی نمای GFRC (پارس نما تک آیریک ) از مورخه 01/03/1400 به زیرمجموعه های تولیدی شرکت عمران و مسکن اصفهان ملحق گردیده و در کنار دو مجموعه دیگر تولیدی محصولات بتنی و آسفالت به منظور تحقق اهداف و استراتژیهای شرکت از جمله صنعتی سازی با تمرکز بر ارتقاء تکنولوژی های ساخت ، اقدام به تولید قطعات کامپوزیتی نمای GFRC و GFRG اعم از طراحی، پیاده سازی نماهای نوین و مدرن بیرونی و تزئینات داخلی در صنعت ساختمان نموده است . This post has  been wri tten ᠎by behsaznama Content  G enerat or ᠎DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید