در اینجا فهرست شده 7 روش بهتر اجرای نما

توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. بهترین روش برای تمیز کردن پرده آلومینیومی، استفاده از صابون است. برای این کار ابتدا چند ملحفه تمیز تهیه کرده آنها را پشت پرده ببندید، سپس تعدادی حوله روی زمین و زیر پرده قرار دهید. مورد دیگر اینکه بهتر است برای تمیز کردن پرده ها، در فواصل زمانی معین آن ها را جدا کرده و روی زمین اقدام به تمیز کردن آنها کنید.

قیمت سنگ نمای خشک

برای شستشوی اول دستگاه را روی درجه کم مقدماتی بشویید و شستشوی بعد را هم ۲ دقیقه با درجه کم تنظیم کرده و بشویید. اگر قصد خشکشویی کردن پرده را ندارید، مجبورید باید ان را به صورت بخش به بخش درون یک ظرف حاوی آب سرد و مایع شوینده بشویید. البته می توانید از دیگر شوینده ها نیز بهره ببرید. سعی کنید تا برای خشک کردن پرده ها از فضای آزاد کمک بگیرید. در آخر ملحفه ها را از پشت پرده باز کرده، سپس اندکی صبر نمایید تا پرده ها خشک شوند. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. ضمناً دقت داشته باشید که زمان استفاده از خشک کن، روی حالت بدون حرارت قرار داشته باشد. این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم.

نمای خشک نمایان

در بعضی موارد برای تامین این نظر میتوان سنگهای نما را به صورت عرضی اسکوپ کرد. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. سعی کنید بسیار کم از آب برای تمیز کردن پرده چوبی استفاده کنید. بهترین روش برای پاک کردن پرده چوبی استفاده از آب به مقدار کم و یک عدد برس است. زیرا الیاف مصنوعی استفاده شده در جارو دسته بلند در مقایسه با جارویی که الیاف طبیعی دارد بهتر گرد و خاک را جمع آوری می کند. اگر می خواهید از جارو دسته بلند کمک بگیرید توصیه ما به شما این است که جارویی که انتخاب می کنید حتما از الیاف مصنوعی ساخته شده باشد. برای تمیز کردن این پرده ها ابتدا یک سطل آب ولرم که با صابون گلنار ترکیب شده است تهیه کرده، سپس اقدام به شستن آن کنید.

اتصالات نمای خشک

برای این کار برس را درون یک سطل آب سرد یا گرم که شوینده مناسب در آن حل شده است، قرار دهید. از آب ولرم و چند قطره (۲ تا ۳ قطره) محلول شوینده تهیه کنید. برای تمیز کردن پرده آلومینیومی ابتدا، تمامی بخش ها را با استفاده از محلول شوینده اسپری کنید. یکی از نکات مهم برای نصب آجرنما استفاده از یک نصاب ماهر و کاربلد است که با اصول و نحوه چیدن آجرنما ها آشنا باشد. نمای اسپایدر که به آن سازه اسپایدر نیز گفته می شود، یکی از انواع پرکاربرد سازه های مدرن است. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. به نسبت اینکه ارتفاع ساختمان افزایش می یابد، آسانسورهای بیشتر، هواکش های بزرگ تر، پلکان و راهروهای عریض تری لازم است. لازم است بدانید که برای شستن پرده هایی با جنس خاص که از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردارند، توصیه نمی شود از روش های رایج و معمول استفاده کنید. Content was generated  wi th the  he​lp of behsaznama C᠎ontent Gener​ator DE MO!

سمت زشت نحوه اجرای نمای سنگ خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک در ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید