در نیمی از زمان، نتایج خود را در نمای ساختمان سه برابر کنید

نوع سختخمیر آن از سنگ چینی که یک سنگ فلوسپاتی است و به صورت پودر با کائولن مخلوط میشود، درست شده است. در چین پرسلان را همان سفال میدانند که دارای قدرت انعکاس نور و صدای بیشتری است. سفال معمولی متخلخلتر، ماتتر و سنگینتر از پرسلان است. پرسلان یک نوع سفال شیشه مانند است که بدنه ریزدانه دارد و معمولا شفاف است. پرسلان نرمخمیر شباهت زیادی به پرسلان سختخمیر دارد ولی با آن متفاوت است. برای مثال پرسلان نرمخمیر را میتوان برش داد ولی پرسلان سختخمیر چنین قابلیتی ندارد. نماکار یا متخصصین ما با استفاده از طناب ازبالای ساختمان شما شروع به پیچ کردن سنگ های آسیب دیده میکنند واین یه روش موثراست و اما روش دیگر کار با داربست است که این روش کارآمد چندانی ندارند ولی هزینه زیادی برای شما عزیزان دارد و همچنین پیچ رولپلاک نما در تهران کاربردی تقاضا کننده بسیاری دارد . 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا نما می باشد. سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد.

استرس را از نمای ساختمان دور کن

یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. امروز نیز همچنان مصرف آجر ادامه دارد اما با این تفاوت که نمای آجری مدرن را با سایر متریال های نمای ساختمان استفاده می کنند تا از زیبایی و جلوه بیشتر برخوردار شود. که هر یک سختی و مقاومت مخصوص خود را دارند برای مثال پیچ مصرفی در گرانیت ویژه بوده و قیمت محکم کردن سنگ گرانیت نما از سایر انواع سنگ ها بیشتر است. این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. این سرامیک به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند.

᠎Th is  post was wri tt​en with behsaznama᠎ Content Gene ra​tor ​DEMO​!

اما متاسفانه در سیستمهای ملاتی به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات و مصالح، پس از مدتی سنگها جدا می شوند. سازگاری رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی جوی : در سیستمهای نصب خشک محاسبات مهندسی لازم برای پیش بینی ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط مصالح زیرسازی و متریال نما برآورد شدهاست و بر این اساس دیتیلهای اجرایی طراحی شدهاند و امکان فروریزی مصالح در اثر تغییرات جوی وجود ندارد. اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. رنگ نما اکریلیک در برابر فرسایش بسیار مقاوم است و در مقابل اشعه UV، رطوبت و مواد قلیایی مقاومت و استحکام بالایی دارد. از طرفی این چسب ها در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند و انعطاف پذیری زیادی نسبت به ملات سیمانی دارند و چسبندگی بیشتری هم دارند. سعی کنید از تنوع رنگی کمتری استفاده کنید زیرا ما قصد نداریم یک چهره ی رنگارنگ را روی ساختمان ها اعمال کنیم.

سنگ نمای خشک

حالت اول زمانی که است که شما قصد دارید از شیشه در برخی از نقاط نما استفاده کنید و حالت دوم زمانی است که شما قصد دارید سرتاسر نما را از شیشه بپوشانید. ترکیب پنجرهها، ایوانها، درها و بهطور کلی بازشوها، همچنین بافت و جنس نما در هر عصر متفاوت است. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی(سرامیک فول بادی) که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. همچنین در ادامه برای شما جدول انواع نمای آجری را تهیه و تنظیم کردهایم که بتوانید در یک نگاه انواع مدلهای آجر مورد استفاده در نماهای آجری ساختمان را مشاهده نمایید. وزن این چسب ها نسبت به سایر مواد مورد استفاده بسیار پایین تر است. روش اجرای نمای خشک سنگ ایمن است و احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. پس از مدتی شل شده و احتمال سقوط و ایجاد خصارات جانی و مالی جدی می شود. برای افزایش استحکام ملات چسبی ، جهت کشیدن ماله ماننده تصویر راه راه و از یک جهت باشد ، بسیاری از نصابهای عزیز شکلهای موجی و پیچشی و و غیر از راه راه ایجاد میکنند که به جهت عدم توزیع یکنواخت ملات زیر سرامیک پرسلان ، در مقابل ضربه آسیب پذیر و شکننده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید