ده ایده‌ها آن می‌تواند تغییر راه شما انواع نمای خشک

نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلایندهها) از اهمیت خاصی برخوردار است. ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود. در مقایسه با انواع دیگر نما ، نماهای سبک عایق حرارتی و صوتی کمتری ایجاد می کنند و هزینه های نگهداری بالاتری در میان مدت و بلند مدت دارند. استفاده می شود. مزایای آن این است که ساخت آنها پیچیده تر است ، سریع نصب می شوند و هزینه کمی دارند. سنگهای آهکی معمولاً به دلیل وجود رگههایی که در آنها دیده میشود، استحکام چندانی ندارند و مشکل سنگهای آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است. یک نمای ساختمان می تواند نقش بزرگی در این امر ایفا کند زیرا منحصر به فرد بودن آن را به سازه ای منتقل می کند که اثر مخرب ساختمان را که فاقد چیز خاصی است ، نفی می کند. معمولا استفاده از سنگهای خاص بهترین انتخاب است.

سیمانکاری نمای ساختمان

استفاده زا رنگ هیا جذاب و البته متناسب و شیک، می تواند یکی از گزینه هایی باشد که حس زندگی را به بیننده القا کند. نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار میرود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست. شمشه ملات وسیله ای است که از تخته هایی به عرض 5/1 الی 2 سانتیمتر و طول آن در حدود 50 سانتیمتر است درست شده و در موقع پهن کردن ملات شمشه ملات را طوری روی دیوار قرار می دهند که یک ضلع آن روی دیوار در محل پهن کردن ملات در قسمت نما و ضلع دیگر آن متکی به نما قرار می گیرد .آنگاه ملات را پشت آن پهن می نمایند که در نتیجه هم ملات درحدود5/1 الی 2 سانتیمتر از لب کار عقب تر خواهد بود که از این عقب بودن ملات برای بند کشی استفاده می نمایند و هم ضخامت ملات در تمام قسمت ها یکنواخت خواهد شد.

در ماه های تابستان ، این پدیده همرفت طبیعی به معنای تجدید هوا است که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. واژهها و عبارتهای متفاوتی در دنیای طراحی نمای بیرونی ساختمان وجود دارد. یک سیستم نمای موفق، نمایی است که زیبایی و بهرهوری انرژی را باهم داشته باشد. یک پوست خارجی یا نمای ساختمان خوب که طراحی شده است در مقایسه با نمای معمولی ساختمان درجه بالایی از راحتی صوتی را برای سرنشینان خود فراهم می کند. افراد مختلف با تماشای نمای ساختمان، گویی در گوی جادو نگاه کرده و در مورد داخل ساختمان نیز قضاوت می کنند. این نماها با توجه به طراحی قابل کنترل میتوانند زیبایی خاص خود را به بیننده تقدیم کنند. بعضی از ساختمان ها به طرحهای استاندارد بسنده می کنند و کاملاً از مقررات ساختاری پیروی می کنند اما همیشه فاقد هویت ، شخصیت آنها هستند. نمای سرامیک : این نوع نما به دلیل قیمت مناسب و همچنین وزن کمتر نسبت به انواع سنگ از جایگاه خوبی برخوردار شده است، اما به این دلیل که بازتاب نور زیادی دارد برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب نمی باشد. این نوعی نما است که به ساختار مقاوم ساختمان می چسبد ، اما بخشی از آن را تشکیل نمی دهد.

مزایای نمای خشک

نما صورت ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان است و پوششی مخفی و به دور از انتظار عموم نیست. نماهای سفالی باعث می شود که گرما از داخل ساختمان دور نشود و به طور طبیعی به حفظ آب و هوای داخلی راحت کمک می کند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام طراحی و مقایسه انواع نمای ساختمان به عواملی همچون موقعیت جغرافیایی، نمای محله، آب و هوا و… محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متعدد، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. آزادی عمل بیشتر مهندسان، تنوع بالای طراحی در نمای ساختمان، کاهش هزینههای نما و غیره بخشی از مزایای نمای ترکیبی ساختمان است که میتوانید از این موارد بهره گرفته و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب ادامه مطلب و خرید نمایید. نماهای آجر علاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا میکنند و درنتیجه از هدر رفتن انرژی توسط سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری میکنند. با گذشت زمان و افزایش میزان ساختوساز ساختمان در عصر حال حاضر، باعث افزایش نماهای خشن و سخت شده است که بیشترین موارد مورد استفاده در این نماها سنگ و صلب ساختمانی است که به آن نمای مدرن نیز میگویند ولی یکی از مزایای نمای سبز ساختمان ایجاد شور و اشتیاق بیشتر به نمای ساختمان است.  This c​on tent has be en wri​tten  wi th behsaznama C​onte​nt Generator DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید