ده دلیلی که چرا هنوز در اجرای نما آماتور هستید

همین مزایا باعث شدهاند تا ساختمان هایی که از این نوع نما بهره بردهاند، امنیت و همچنین آسایش بیشتری را داشته باشند. این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند.

تقویت نحوه اجرای نمای سرامیک خشک خود را با نکات زیر

در ادامه بیشتر به نحوه شستشو شورابه ها و سایر آلودگی های روی نمای آجری خواهیم پرداخت. در واقع اگر متراژ ساختمان و نمای شما زیاد باشد بدون شک به سرامیک ها و یراق آلات بیشتری نیاز دارد. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی فروش تجهیزات نمای خشک امکانپذیر میباشد. کرایه لوازم زیرپایی مانند تخته و بشکه یا چهار پایه حدود 70هزار تومان و مصالح بندکشی حدود 50هزار تومان میباشد. سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و…

زمان در حال اتمام است! به این پنج راه‌های تغییر قیمت نمای خشک خود فکر کنید.

قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. خاصیت رنگ پذیری این ماده باعث میشود در صنعت ساخت نمای ساختمان و دکوراسیون کاربرد وسیعی داشته باشد. تناقض سبک نمای ساختمان با ساختمانهای اطراف مخاطرهآمیز است و میتواند باعث حواسپرتی شود. اگر به نمای ساختمان خود اهمیت میدهید میتوانید با مراجعه به این شرکت انواع نمونه کارها را مشاهده کرده و یا طرح ذهنی خود را به آنها بدهید. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است.

به شرایط زیرسازی دارد.

این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. اگر در زمینهی ساختمانسازی فعالیت دارید و هدف شما از ساخت ساختمان، فروش آن است، حتماً باید به دتایل اجرای سرامیک خشک دقت کنید، زیرا علاوه بر زیبایی ساختمان بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز تأثیرگذار خواهد بود. به دلیل مزایای خوبی که دارد در صنعت ساخت و ساز نسبت به اجرای دوغابی و ملاتی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. در واقع، تمام مقاومت و ایستایی نما بسته به شرایط زیرسازی دارد. از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد. ᠎C᠎on᠎tent has been c​reat​ed wi᠎th the he​lp of behsaznama Conte​nt  Gene​rato᠎r DE MO .

دیدگاهتان را بنویسید