ده نکته‌های توپ فرد در متریال نمای خشک

از مهمترین مواردی که برای طراحی نما باید در نظر گرفت، زیبایی و چشم گیری پوسته بیرونی ساختمان، امکان استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن است و فراهم کردن یک لایه پوسته مقاوم برای بالا بردن طول عمر سازه . شاید برخی از معماران ناآگاه، برای صرفه جویی در هزینهها و تسریع در انجام کار، چنین مواردی را نادیده بگیرند ولی واقعیت امر این است که به مخاطره انداختن جان سایر افراد، ارزش انجام چنین کارهایی را ندارد. این ضخامت باعث وزن کم اعضا شده که باعث صرفه جویی در حمل و نقل ،ذخیره سازی ،جابجایی ،نصب و راه اندازی در مقایسه با محصولات بتنی متداول میشود. در واقع استفاده از نماهای آجری و سنگی کاملن وقت گیر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و از لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب میباشد. نمای مونولیت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز و رنگهای طبیعی است که روان کنندهها و مواد ضد اشعه UV نیز به این ترکیب اضافه میشود. از بزرگترین کشور های مصرف کننده این ماده میتوان به کشور های چون چین،روسیه و امارات متحده عربی اشاره کرد. از مزایای فایبر سمنت به وزن سبک،ابعاد بزرگ،مقاومت در برابر آتش ،اشعه نور خورشید ،جنس سخت و پر مقاومت و تنوع رنگ و از معایب آن میتوان به محدودیت استفاده فقط برای سطوح صاف،ضرورت وجود درز اجرایی و قیمت نسبتا بالا اشاره کرد. Da​ta was gen​erated by behsaznama  C᠎ontent Generator DE​MO.

نمای سنگ خشکه چینی

به همین دلیل بهتر است رنگ های دارای شفافیت بالا را انتخاب نکنید. مصالح GFRC محصولاتی ایمن هستند که مقاومت شیمیایی خوبی دارند و دچار پوسیدگی نمیشوند.GFRC از مواد معدنی ساخته شده است،نمیسوزد و تولید گازه های گلخانه ای آن قابل اغماض است. همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا کلیک کنید داشته باشد. نمای رومی ساختمان ها به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را رواتر می داند. با کمک مهندسین، معماران و طراحان میتوان یک سبک زیبا برای طراحی نما ساختمان خویش انتخاب کرد و با اجرای آن، جلوه و شکوه بی نظیری به آن بخشید.

رواج و محبوبیت بی سابقه این نوع نما نیاز به آسیب شناسی خاص خود دارد. قیمت مناسبی نیز دارد. بایستی به این نکته توجه شود که میلگرد در صورت استفاده در زیرسازی نمای ساختمان تاثیر به سزایی بر قیمت تمام شده شاسی کشی نما می گذارد. تمامی قیمت هایی که توسط شرکت پیچ رولپلاک نما تهران به شما مشتریان ارائه می شود. اما واقعیت این است که سبک معماری رومی در نمای کلاسیک ساختمان در واقع فقط مخصوص به روم باستان نمی شود بلکه سیر عظیمی از تاریخ معماری را در بر می گیرد که شامل ایران باستان نیز می شود. معمولا این نوع ساختمان دارای المان های متمایزی است که باعث می گردد آن ساختمان در دنیای معماری مطرح گردد. نماهای پیش ساخته معمولاً در کارخانه های صنعتی و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود. آلومینیوم به اشکال مختلف در ساختمان به کار میرود.آلومینیوم اکسترود شده،نورد شده و ریخته گری برای ساخت در و پنجره،سقف،کف کاذب،نما ،یراق آلات ،پرده دیواری،سیستم های حرارتی و تهویه ای ،پرده و حفاظ،سایبان و پارتیشن ها و پانل ها،ساختمانهای پیش ساخته ،خانه های سبز و داربست ها استفاده میشود. مورد دیگری که درباره ی نمای کرتین وال میبایستی ذکر آن شود که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصب متریال های دیگر پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت و سرامیک و …

سیمانکاری نمای ساختمان

کرتین وال در اصطلاح به معنی دیوار پرده ای شفاف است و نوعی سیستم پوششی نمای ساختمان که به شدت باعث کاهش بار جداره های وارد به سازه میشود . در مقابل این جامعه گرایی نسبی لوکوربوزیه، وارثان معماری نوگرا به ایجاد «شفافیت توسط دیوار شیشهای» بسنده کردند. شاید یکی از عمده دلایل آن را بتوان عدم وجود سبک خاصی در معماری حال حاضر کشورمان در طراحی نما دانست که نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند. اصول طراحی نمای ساختمان؛ نمای ساختمان نه تنها از جنبهی زیبایی و بصری بسیار مهم است؛ که حاکی از شخصیت و حس و حال سازنده و مالک آن ساختمان نیز هست. در مجموعه پست های اصول طراحی نمای ساختمان به بسیاری از اصول طراحی به صورت کامل تری خواهیم پرداخت. اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید یک معمار در طراحی نما به چه نکاتی اهمیت داده و به کدام اصول پایبند است. تنوع در بازهای قیمتی سبب شده ساختمان های سنگی که عمدتا بر اساس سبکهای دوران باستان طراحی می شوند دوباره مد شده و بسیاری از افراد از این طرح ها استفاده کنند. از طریق راه های قانونی و دعواهای حقوقی کاملا حق خریداران محفوظ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید