دیتیل اجرای نمای خشک Cover Up

نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره ی شهری شکل می دهد، به همین علت طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. کارخانه های متعددی در ایران اقدام به تولید سمنت برد در ضخامت های مختلف و با نشان استاندارد کرده اند. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. در دسته سبک کلاسیک قرار می گیرد. در این شرایط باید ابتدا به جداسازی رنگ پوسته شده موجود کرد و مجدداً نقاشی نما باید صورت گیرد. در شرایطی که به غیر از رنگ مخصوص نما استفاده شود در گذر زمان رنگ نما پوسته پوسته میشود و منظره بسیار زشتی را برای نما به وجود می آورد. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. پانل سیمانی در کارخانه و از مخلوط سیمان سیاه و یا سیمان سفید در کارخانه و در شرایط اتوکلاو تولید میشود. Th is h᠎as ᠎be​en g en᠎erated ᠎wi᠎th behsaznama​ Con᠎te​nt Gener ator ᠎DE᠎MO​!

نمای ساختمان سنگ

نمای سیمان سفید معمولاً از مخلوط آب و سیمان سفید و همچنین پودر سنگ و توسط استادکار ماهر اجرا میشود. در این شرایط و با توجه به تجربه سیمان سفید ساوه و همچنین پودر سنگ جوشقان در اجرای نمای سیمان سفید منجر به بهترین نتیجه نهایی خواهد شد. با توجه به کیفیت بالای سیمان سفید ساوه و همچنین سفید بودن پودر سنگ جوشقان ترکیب این دو منجر به حصول بهترین نتیجه خواهد شد. همچنین با توجه شکل پذیری آسان نمای سیمانی میتوان انواع سبک نمای رومی و انواع طرح های معماری پیچیده را به راحتی اجرا کرد. پس از دیوارکشی با انواع بلوک ساختمانی مانند بلوک سیمانی و یا بلوک سفالی باید ابتدا یک لایه پلاستر سیمان سیاه به ضخامت تقریبی 5 سانتیمتر بر روی بلوک اجرا کرد و سپس اقدام به اجرای نمای سیمان سفید نمود. توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. جهت بهتر شدن شرایط اتصال بین آستر و رویه، در بخش پرداخت شده آستر، شیار و شکاف ایجاد میکنند.

سیمانکاری نمای ساختمان

پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. نمای شهری از مجموعه نماهای مشرف به فضای عمومی به دست میآید. خلاقیت در معماری نمای ساختمان اداری باعث می شود تا یک نمای خارق العاده در کنار سایر نماهای تکراری یک جلوه ویژه بصری برای تردد کنندگان بوجود آورد . رنگ نماهای سیلیکونی بهترین ویژگی ها و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی را دارند و به دلیل وجود برخی مواد بیشترین کارایی را به عنوان رنگ نما از خود نشان می دهد. شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد.

هر پانل فایبر سمنت به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر و در انواع ضخامت از 4 میلیمتر تا ضخامت 18 میلیمتر در ایران تولید و به فروش میرسد. پانل بوردکس در کشور ترکیه و تحت لیسانس و استاندارد کشور فرانسه تولید میشود و به بازار ایران به صورت مستقیم وارد میشود. در شرایطی که از هبلکس برای دیوارکشی استفاده میشود میتوان به صورت مستقیم از لایه سیمان سفید به منظور اجرای نمای سیمانی استفاده کرد که این مسئله منجر به کاهش هزینه های اجرا ساختمان میشود و از این نظر برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است. پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. نمای سیمانی بر روی انواع بلوک ساختمانی قابل اجرا است. برای ساختمانهایی که در نبش یک چهارراه بزرگ قرار دارند، باید زیباترین و بهترین طرح ساختمانی اجرا شود چیزی که از فاصله دور، توجه مخاطبان را به آن نقطه جذب کند. پس از تصویب نقشه های معماری در کمیسیون مربوطه میتوان اقدام به اجرای نمای مصوب و بر اساس مصالح مربوطه نمود. از انواع نمای ساختمان مورد استفاده در ایران میتوان به نمای رومی، نمای سنگ و سرامیک، نمای سیمانی و نمای آجری اشاره کرد. Th is content w as w​ritt en  with behsaznama C ontent Gen erator D em ov ersion!

دتایل نمای خشک سنگ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید