راز لزبین فاش شد: نماهای مدرن برای عالی.

آجر کاری نما مانند سایر سبک ها در طراحی نمای ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، دستخوش تغییراتی مثبت شده است. پس در این مرحله نهایت دقت رو بکنین تا کار با کیفیت بشه. همکنون انواع آجرنما که دارای دوام و رنگهای متنوعی هستند در قسمتهای مختلف ساختمان از جمله شومینه، حمام و نمای ساختمان به کار میروند. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. اولین مرحله انتخاب چسب مناسبی است که خصوصیات فنی آن با نمای آجری هماهنگ باشد. اجرنما یکی از اجر های رایج با خصوصیات منحصر به فرد است. اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. بهتر است قبل از اینکه از این ترکیب استفاده کنید در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید و تمام جوانب آن را بررسی کنید.

اجرای نمای خشک در ایران

Po​st has  be᠎en c reat᠎ed by behsaznama C᠎onte nt  Ge᠎ne​ra to᠎r ᠎DEMO!

در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید. 5- نمای خشک مورد استفاده ، بنا بر نوع بنا و نوع اتصال با بدنه ساختمان نما استحکام میابد. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. استفاده همزمان از ترمووود و آجر یا سنگ و آجر در نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد. ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد.

قیمت نمای خشک

سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. نیاز انسان مدرن به شهرهایی با جلوههای زیباتر، ذهن خلاق سازندگان بنا را بر آن داشت تا ترکیبی از هنر طراحی و صنعت اجرای نمای ساختمان ایجاد نموده و با متریال متفاوت و متنوع نسبت به انواع سنتی، به اجرا بگذارند. به طوریی که عکس ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد. پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه نشوند.

آیا نمای مدرن ارزش [$] برای شماست؟

با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به وجود خواهد آمد. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود. نمای خشک آجری اگر به صورت صحیح اجرا شود ونیازی به استفاده از ملات ماسه سیمان و… اگر ساختمان را حجمی بسته در نظر بگیریم. در ادامه اجزاء سیستم نمای خشک را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ی 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت . در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد.

دیدگاهتان را بنویسید