راز لزبین فاش شد: نما خشک برای عالی.

کاهش چشمگیر مصالح و ضایعات ساختمانی از دیگر دلایل کاهش هزینه ها در سیستم نما خشک می باشد. لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید. پس از بررسی تمامی موارد ذکر شده در بالا، و براساس هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان و جداول موجود شما می توانید به راحتی هزینه ساخت ساختمان در سال 1401 را محاسبه نمایید. با توجه به اینکه هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 بین 6 تا 7 میلیون تخمین زده شده است به راحتی می توان هزینه ساخت خانه صد متری را محاسبه نمود. با این وجود اگر در انتخاب مصالح مناسب و ساخت دقت نشود می تواند هزینه تمام شده هر متر مربع را بالا ببرد. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده نمود، عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهای سفال که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در بر می گیرند. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد. روش گرانی به حساب می­آید؛ درست است که هزینه ها را کاهش می­دهد اما اجرای این روش به خودی خود گران است. با توجه به تمامی مزیت های مسکن های شهری اگر این ساختمان ها به صورت مجزا و تک به تک ساخته شوند هزینه زیادی به خود اختصاص می دهند نسبت به زمانی که مجموعه ای مسکونی ساخته شود. ۳- این روش باعث تولید ضایعات ساختمانی زیادی می شود. 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند.

برای نصب و اجرای نمای خشک از یک سیستم نصب سبک همراه با اتصالات مکانیکی استفاده میشود که جایگزینی برای ملات است. نمای خشک به عنوان سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است این مدل میتواند در بازسازی آپارتمان ها بسیار موثر نما سرامیک عمل کنید. آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک و… از اجراي تخصصي نما گرفته تا فروش انواع مدل هاي نماي کرتين وال شيشه اي را مي توانيد با نازلترين قيمت و با تضمين کيفيت در آرمن طرح و نما تجربه کنيد. حتی می توان مصالح موردنیاز را در مقیاس کلان خریداری کرد که در نهایت هزینه آن برای هر واحد کمتر حساب می شود. هزینه های نگهداری و اداره ساختمان های بلندمرتبه مانند نقاشی و تعمیر نمای ساختمان به مراتب بیشتر از ساختمان های کم ارتفاع است.

بهطور کلی عواملی مانند نوع متریال، شیوه اجرا، نوع ساختمان، طرح نما، ارتفاع ساختمان و … هزینه آرماتوربندی به عواملی همچون وزن میلگرد، دستمزد کارگران، نحوه بتن ریزی و حمل و نقل بستگی دارد و برآورد هزینه نهایی بایستی پس از اتمام کار محاسبه گردد. نمای خشک اجرای نمای خشک نحوه اجرای نمای خشک جزئیات اجرای نمای خشک نمای خشک چیست؟ مساله قیمت تا حدودی هم به نحوه دسترسی های داخلی ساختمان مربوط می شود. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. ᠎Data was created ​by behsaznama Con​tent Gener ator  DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید