راهنمای آنجلینا جولی برای فروش تجهیزات نمای خشک

پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. پس از آماده سازی کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک از نوع پایه آب شما دیگر زمان زیادی در اختیار ندارید که بتوانید عمر مفید یا pot life را برای این نوع رنگ تعریف کنید. بنابراین در مرحله ی اول اگر می خواهید که قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان را افزایش دهید بهتر است یک آماده سازی اساسی بر روی سطح بستر انجام دهید که می تواند شامل حذف و پاکسازی ناخالصی ها، استفاده از دستگاه های سنباده زنی سطوح بتنی و حتی شستشوی آن ها از هرگونه آلودگی های روغنی باشد. سنباده زنی و پاکسازی گرد و غبار و غالباً شستشوی آن ها می تواند یک سطح قابل قبولی را برای شروع رنگ آمیزی ارائه دهد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

علیرغم مطالب مفیدی که در این مقاله ذکر شد سعی می کنیم مانور بیشتری روی رنگ آکریلیک از لحاظ ارائه ی اطلاعات کاربردی تر بدهیم. در اين دوران بود که براي اولين بار از آلياژ آلومينيوم براي اهداف ديگري غير از اهداف نظامي استفاده شد. بدیهی است، چنین سیستمی، با انجام محاسبات دقیق از بروز اشتباهات و دوباره کاریها پیشگیری کرده و به این ترتیب، اجرای همزمان بخشهای مختلف را امکانپذیر میسازد. رنگ نما باید با معیارهای زیبایی شناختی مطابقت داشته باشد بنابراین توصیه می کنیم رنگ هایی را انتخاب کنید که دارای یک تناسب بصری با نوع ساختمان و محیط اطراف باشد. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران ( عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. اما این مورد را در نظر بگیرید که سطح خشن و ناهموار می توند ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را افزایش دهد که یک رقم بسیار قابل توجه است و به مراتب منجر به افزایش هزینه های شما خواهند شد.

نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند. به همین دلیل بهتر است رنگ های دارای شفافیت بالا را انتخاب نکنید. حتما در برنامه ی خود پوشش دهی سطوح بام ساختمان ها را نیز بگنجانید چرا که ممکن است برخی ساختمان ها دارای بام شیب دار باشند که کاملا از نما و منظره ی کناری قابل رویت هستند. در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید. همان طور که مشاهده می کنید سطوح بدون نقص تاثیر محسوسی بر کاهش مقدار مصرف رنگ نمای خشک در ایران نمای ساختمان دارند. عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند.

سیستم های مدرن نما

اگر به هر دلیلی در پروژه ی خود گالن های اضافی از رنگ نمای ساختمان آکریلیک داشتید لازم است که آن ها را در یک شرایط مساعد محیطی نگهداری کنید. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت. پس از اینکه عملیات تولید و مونتاژ ورقها به اتمام رسید آنها را با توجه به نوع روش اجرایی توسط پیچ و یا پرچ در محل نصب می کنیم. چرا که رنگ های مات می توانند این براقیت بیش از حد را در زیر نور آفتاب خنثی کنند. ᠎This con​tent h as  been ​done by G SA C ontent Gen᠎er᠎ator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید