راهنمای مرد تنبل به قیمت اجرای نمای سنگ خشک

اگر حالت دوم مد نظر شماست و می خواهید از این متریال در سطحی وسیع استفاده کنید باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. در دو حالت از متریال شیشه در نما استفاده می شود. نمای شیشه ای یکی از نماهای مدرن می باشد که ظاهری شیک و درخشان به نمای ساختمان می دهد. این نوع مصالح نمای ساختمان قدمت طولانی دارد و هنوز هم با استقبال زیادی مواجه می شود. اجرای نمای چوب پلاست در ساختمان های جدیدی که با سبک مدرن ساخته می شوند، با استقبال خوبی مواجه شده است. این برنامه هم در ارتباط با 3D مکس به خوبی کار میکند. این مواد که از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند، قابلیت شکل پذیری بالایی دارند. کامپوزیت چوب پلاست از مواد اولیه ای مانند پوسته بادام زمینی، الیاف تفاله، کاه و بامبو تهیه می شود، همچنین در بخش پلاستیکی این محصول از پی وی سی ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می گردد. طبیعی است که چوب پلاستیک که در فضای خارجی استفاده می شود، باید ضدآب باشد. نمای مینرال شامل سنگریزه های درشت، متوسط و ریز است که باعث می شود، سطح نهایی بافتی طبیعی با انواع سنگریزه ها داشته باشد.

آیا شما نمای ساختمان بهترین می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

همچنین ساختار طبیعی آن یک حامی قوی از محیط زیست است و عایق صوتی و حرارتی مناسبی به حساب می آید. همچنین سبک طراحی یک ویلا باید به گونه ای باشد که نور طبیعی روز را به فضای داخلی آن انتقال داده و همچنین در هنگام شب، جذابیت فراوانی داشته باشد. براساس ضوابط مربوط به نماسازی، رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سنگ الزامی بوده و امکان استفاده از هر نوع رنگ سنگ در ساخت نما امکان پذیر نمی باشد. رعایت ایمنی در اجرای نمای ساختمان حائز اهمیت است و از زمان طراحی نمای ساختمان باید بحث ایمنی را مد نظر قرار داد. پیچ و رولپلاک نمای سنگی و سرامیکی و نصب کردن سنگ هایی که از قبل در اثر باید یا سستی افتاده اندبا استفاده از پیچ های ۶ سانتی متری گالوانیزه ضد زنگ انجام می شود . یکی از راه هایی که میتوان برای استحکام نمای ساختمان استفاده کرد محکم کردن سنگ ها توسط پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد در این روش سنگ ها توسط پیچ های گالوانیزه و با طولهای ۶ تا ۸ سانتیمتر بسته به ضخامت سنگ اسکوپ میشود فاصله پیچ ها از هم دیگر با توجه به ابعاد سنگ تعیین می شود به طور کلی سنگ هایی با ابعاد ۴۰ سانتیمتر در عرض پیچ هایی به فاصله هر ۵۰ سانتیمتر اجرا می شود روش اجرایی می تواند با روش راپل و یا داربست باشد و در نهایت بر روی پیچ ها و بتونه های مقاومی که همرنگ سنگ می باشد اجرا می شود.

مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگآمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. در مقایسه با نماهای سنگی که ۲ سانتی متر ضخامت سنگ و ۳-۲ سانتی متر ضخامت ملات ماسه سیمان دارد، نماهای PVC دارای ضخامت اندک ۱ سانتی متر می باشند. یکی از اهداف صنعت ساختمان، طراحی و ساخت ساختمان های سبک می باشد که بتوانند در برابر بارهای جانبی رفتار مناسبی از خود نشان دهند یکی از اجزای ساختمانی که وزن کم و زیبایی آن مورد توجه می باشد، اجرای پوشش نمای ساختمان می باشد؛ لذا امروزه با استفاده از PVC پنل های پوششی دیواری و سقفی برای نمای ساختمان ها تولید شده که سبک، ارزان، ضد آب و عایق حرارتی می باشد. برای نگهداری از آجر در مقابل آب و رطوبت می تواند پوشش های مانند رزین و یا نانو آجر استفاده کرد این پوشش ها مانع از رسیدن آب به داخل آجر می شود و در نتیجه جلوگیری از یخ زدگی و فعل و انفعالات شیمیایی با موادی که روی آجر نشسته است می شود.در صورت تصمیم در مورد اجرای نانو باید قبل از اجرای نانو اقدام به شستشوی نما توسط واتر جت کرد تا گردو خاک و کثیفی پاک شود.

قیمت سنگ نمای خشک

Th᠎is was g​en​er ated with the he᠎lp of behsaznama​ Con᠎tent G​enerator  DEMO!

با گذشت زمان و شرایط آب و هوایی ممکن است است آسیب هایی و یا فرسودگی هایی به نمای ساختمان وارد شود که به منظور جلوگیری از تخلف و یا فرسوده شدن آن باید عملیات مقاوم سازی نمای ساختمان صورت گیرد در این مقاله سعی می کنیم به طور کلی در مورد مقاوم سازی انواع نماها توضیحاتی ارائه دهیم. در اجرای پوشش نمای ساختمان مجتمع های مسکونی، برج ها، نمای هتل ها، رستوران ها، مدارس و کاربری هایی که سطوح نماخور وسیعی دارند مانند ورزشگاه ها، اجرا می شود. مواردی مانند مقاوم بودن شیشه در برابر ضربه و شکستگی , جلوگیری از اشعه های مضر خورشید و عایق بودن در برابر سرما , گرما , سر و صدا , منبع گرد و خاک و … این پوسته ها عموما از متریال های مختلفی مانند سنگ آجر شیشه کامپوزیت و یا حتی سیمان استفاده می شود و در برخی موارد این مساله با هم ترکیب میشوند و به عنوان یک شکل واحد در نما قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید