راهنمای نهایی نمای خشک

در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. مورد دیگر اینکه بهتر است برای تمیز کردن پرده ها، در فواصل زمانی معین آن ها را جدا کرده و روی زمین اقدام به تمیز کردن آنها کنید. اگر در قسمت هایی از پرده لکه های سمج مشاهده کردید، می توانید مقداری کرم اصلاح روی آنها بکشید و بعد با یک برس نرم آنها را تمیز کنید. در گام بعدی آن را روی پرده بکشید. برای خشک کردن پرده مخمل به هیچ وجه از خشک کن استفاده نکنید، تنها کافی است پرده ها را روی یک پارچه کتان پهن کنید تا به مرور خشک شود. پیش از شروع فرایند شستشو باید گرد و غبار از روی پرده پاک شود.این کار به هر چه عمیق تر تمیز شدن پرده کنم می کند و باعث می شود تا گرد و غبار به طور کامل از آن جدا شود. مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … This post w᠎as  done wi th the  help of behsaznama Conte nt Gen erat​or DEMO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

برای تمیز شدن هر چه بیشتر پارچه پرده چندین بار این کار را تکرار کنید. زیرا الیاف مصنوعی استفاده شده در جارو دسته بلند در مقایسه با جارویی که الیاف طبیعی دارد بهتر گرد و خاک را جمع آوری می کند. در اجرای این مرحله دقت بسیار به خرج دهید، زیرا پرده در مقایسه با سایر منسوجات حساسیت و بافت ظریف ترس دارد. در ارتباط با مقایسه قیمت انواع نمای ساختمان ، قیمت نمای آجری با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع آجر ( رنگ، ابعاد، نسوز بودن وغیره)، روش اجرا، اجرت اجرا، مصالح مورد نیاز و غیره مشخص میشود. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. شما می توانید برای خرید این محصولات و یا اطلاع از قیمت به سایت مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. در ادامه برای شما سنگ های پر کاربرد در نماکاری ساختمان رو معرفی کردیم.

سنگ سمنت پلاست در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که در زمره مصالح نوین ساختمانی به شمار میآید و برای انواع دیوار پوش و کفپوش در داخل و برای نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. به منظور مقاومت در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا، اتصالات انتخابی باید ضخیم و با دوام باشند . سنگ نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، نور خورشید، مواد شیمیایی مثل باران های اسیدی و . داشته باشه. زیرا سنگ های نما در فضای آزاد قرار دارن و احتمال آسیب دیدن اون ها زیاد هست.

سعی کنید تا برای خشک کردن پرده ها از فضای آزاد کمک بگیرید. سعی کنید بسیار کم از آب برای تمیز کردن پرده چوبی استفاده کنید. برای این کار برس را درون یک سطل آب سرد یا گرم که شوینده مناسب در آن حل شده است، قرار دهید. در آخر ملحفه ها را از پشت پرده باز کرده، سپس اندکی صبر نمایید تا پرده ها خشک شوند. این سرامیک ها در برابر مواد خورنده ی اسیدی و بازی، مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و ثبوت رنگ خود را در برابر این مواد به خوبی حفظ می کنند. بعضی از پارچه های پرده ای را اگر به صورت مرطوب آویزان کنیم چروک آن از بین رفته و دیگر نیازی به اتو نما های خشک کردن نیست. ابتدا محلول را روی پرده اسپری کنید و پس از آن با کمک یک تکه پارچه کتان شروع به پاک کردن پرده کنید. در گام بعدی یک اسپری را با این محلول درست نمایید. برای تمیز کردن پرده آلومینیومی ابتدا، تمامی بخش ها را با استفاده از محلول شوینده اسپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید