راه حل نهایی برای نمای خشک که امروز می توانید درباره آن بیاموزید

استفاده کردن از این نما همان طور که اشاره کردیم میتواند سرعت کار را بیشتر و کیفیت آن را افزایش دهد. برای استفاده از این روش نیاز به فرد ماهری است همچنین باید از چسبی که از نظر خصوصیات فنی با آجرهمخوانی داشته باشد استفاده شود. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. 7. در اجرای نمای آجری به روش خشک، چیدن و مجددا برچیدن آجرها تا رسیدن به حالت مورد نظر بدون تخریب نما به سادگی امکانپذیر است. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. کیفیت بالا: برای اجرای این نما می توان از هر گونه مصالحی از جمله: سرامیک، سنگ، آجر، آلوکونا، چوب پلاست و غیره استفاده کرد و با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نماها و مقاطع زیرسازی از جمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی و گالوانیزه و اسفیل با کاهش خطاها روبهرو شده و به بالا رفتن کیفیت نما خواهیم رسید.

مهم قطعات نمای خشک

یکی از ویژگی های نمای خشک تراکوتا تلفیق آن با سایر نماهای مختلف مانند :پروفیل آلومینیوم کامپوزیت و سنگ است که همین امر باعث مهم بودن این نما شده است. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. ترکیبات رنگی در ساختار خود به صورت کاملاً روان و با گرانروی کنترل شده طراحی و فرموله شده اند تا بتوانند به شکلی نرم و با نرخ پراکندگی بالا روی سطوح گسترده شوند. علاوه بر این سیستم نصب به گونه ای است که لایه ی عایقی هوا نیز تامین میشود تا الزامات استانداردی نیز تامین شود. قیمت سنگهایی که برای نمای رومی استفاده میشود از متری 100 هزار تومات تا 500 هزار تومان در بازار موجود است. همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند و سرامیک ها از طریق کلمپ روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند.

نوسانات قیمت نمای خشک

از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. بتن اکسپوز با ترکیبی از سیمان پرتلند یا غیر پرتلند، سنگدانه، آب به دست می آید که به نسبت مشخصی با یکدیگر مخلوط می شوند، اﯾﻦ ﻣﯿﺰان ﻣﺸﺨﺺ، ﻃﺮح اﺧﺘﻼط ﻧﺎم دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺪام ﺑﺮاﺳﺎس ﻓﺮمول و ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺸﺨﺼﯽ ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه اند. این شرایط برای نگهداری دیگر انواع رنگ آکریلیک پایه آب مانند رنگ ترافیکی که جزو پر کاربردترین پوشش های رنگی آکریلیک که بر مبنای حلال آب می باشند نیز مجری نمای سرامیک خشک صدق می کند. با وجود آب و هوای خاص استرالیا. در پروژه های متوسط و بزرگ امکان تولید کارخانه ای و آبکاری شده سازه ها برای افزایش عمر مفید در شرایط خاص نصب امکان پذیر است.سازه های زیرساخت به صورت پیچ و مهره ای کامل نیز قابل تولید هستند. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. علاوه بر این ها، سنگ کاری نما مقاومت و طول عمر ساختمان رو هم بالا میبره و از هدر رفت انرژی های گرمایشی و سرمایشی داخل خانه جلوگیری میکنه.

نما خشک در بودجه: 7 نکته از رکود بزرگ

علاوه بر این، ظاهری ظریف و مدرن به ساختمان میبخشد. همانطور که سنگ کاری راه پله و بخشهای داخلی ساختمان تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری ساختمان داره، سنگ کاری نمای ساختمان هم مانند لباسی هست که تن عریان ساختمان رو میپوشونه و ظاهر آراسته و زیبایی رو به اون هدیه میده. به دلیل اهمیت سنگ کاری نمای ساختمان، در این مقاله قصد داریم شما رو با مراحل سنگ کاری نمای ساختمان ها، انواع سنگ های نما، ویژگی های اون ها و دیگر موارد مرتبط آشنا کنیم. نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است. طراحی این نما به صورت ورقه های فلزی است که طرح های مختلفی روی آن پانج شده اند و به صورت کامل و یا نیمه، نمای اصلی ساختمان را می پوشانند. برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. سپس سرامیک ها از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود.پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود. ᠎This a᠎rticle w as c᠎re ated wi᠎th G᠎SA C᠎ontent Gener at or DE MO .

دیدگاهتان را بنویسید