راه حل نهایی برای کرتین وال که امروز می توانید درباره آن بیاموزید

در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. به این سه حالت می توان سه زمان یا تایم مجزا را اختصاص داد که به ترتیب برابر ۱ تا ۲ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت، و ۶ تا ۹ روز است. پس از آماده سازی کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک از نوع پایه آب شما دیگر زمان زیادی در اختیار ندارید که بتوانید عمر مفید یا pot life را برای این نوع رنگ تعریف کنید. برای مثال با استفاده از روش های سنتی برای ساخت نمای ساختمان شما دیگر نمیتوانید از مواد عایق بهره ببرید و همین موضوع باعث میشود تا هزینه های شما برای خنک کردن و گرم کردن خانه، افزایش پیدا کند. This data was ​done by G᠎SA C​onte nt Gene ra᠎tor DE MO​.

ضروری است درباره نماهای مدرن بپرسید|راهنمای برتر نماهای مدرن|چرا نماهای مدرن یک تاکتیک است نه یک تکنیک}

استفاده از عایق حرارتی در نماهای خشک باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده است. جایگزینی پنل های آلومینیومی با ملات برای اجرای سرامیک خشک، شرایطی را ایجاد کرده که بتوان آن را حتی در برج هایی با ارتفاع زیاد نیز اجرا کرد. این نما نسبت به سایر انواع نماهای مدرن با استقبال بیشتری مواجه شده و علت آن ظاهر کاملا شفافی است که ایجاد می کند. به علت عبور نور از شیشه و اجازه تابش آن به فضای داخلی، حس بسیار خوشایندی ایجاد می کند که به محبوبیت آن می افزاید. ساختمان هایی که در شهرهای پرتردد ترافیکی قرار دارند به مراتب بیشتر از نواحی کم تردد و بدور از عبور و مرور خودروها در معرض آلودگی قرار دارند. علاوه بر زیبایی ظاهری، هدف استفاده از این نما کم کردن میزان نور وارد شده به محیط داخلی ساختمان است. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم.

هرگز تغییر نکردن کرتین وال در نهایت شما را نابود خواهد کرد

به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم هایی که روکش فلزی سبک یا روکش های لعاب دارند را معمولا کرتین وال می نامند. کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ نما بپردازید. نماهایی که با ملات و دوغاب طراحی می شوند عمر مفید زیادی ندارند و بعد از 10 یا 15 سال به ترمیم و بازسازی نیاز دارند. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد.

سپس پروفیلها مورد شیار زنی، پرس کاری و سوراخ کاری قرار میگیرند. سپس با توجه به همین شرایط و معیار هایی که در نظر گرفتین، سنگ نمایی که میخواین رو انتخاب کنین. اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. تعداد صفحات و محل قرارگیری این ورقه ها بستگی به سلیقه کارفرما دارد. آجرنما ها دارای ابعاد گوناگونی هستند که با توجه به سلیقه ی طراح یا خود شما می نمای خشک تواند انتخاب شود. بتن اکسپوز با ترکیبی از سیمان پرتلند یا غیر پرتلند، سنگدانه، آب به دست می آید که به نسبت مشخصی با یکدیگر مخلوط می شوند، اﯾﻦ ﻣﯿﺰان ﻣﺸﺨﺺ، ﻃﺮح اﺧﺘﻼط ﻧﺎم دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺪام ﺑﺮاﺳﺎس ﻓﺮمول و ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺸﺨﺼﯽ ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه اند. روش نصب این نما به صورتی است که درآن به هیچ عنوان از ملات سیمانی استفاده نمی شود و به طور معمول از روش های نصب غیر نمایان، نصب نمایان و نصب کلیپس پنهان شیاری استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید