راه رو به جلو برای روش اجرای نمای خشک

ما در آرمن طرح و نما به شما اين اطمينان را مي دهيم تا در کوتاه ترين زمان ممکن پروژه اجراي نماي کرتين وال مدرن، را تحويل دهيم. نماي کرتين وال مدرن، سيستم هاي واحدي هستند که طبق طراحي در کارخانه هاي مجهز توليد مي شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نيروي حرفه اي و متخصص در محل خود مونتاژ مي شوند. ۲. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی برخوردار نمی باشد. در نهایت مانند روش قبل تایلهای سرامیکی روی ریل های افقی آلومینیومی نصب می شوند. در نهایت تایل سرامیک پرسلانی از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. از جدید ترین متدهای نصب نمای سرامیک خشک روش کیل ceramic-keil یا انکر می باشد .

اجرای نما برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . بازم به ذکر است که اتصالات مکانیکی سرامیک بصورت مخفی بوده و جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهد. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … Th is article was c᠎reat ed  by behsaznama Conte᠎nt  Generato r  DE᠎MO​!

چرا نمای خشک نه رفیق به کوچک کسب و کار

نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد. نیازی به یکپارچه و به هم پیوسته بودن سطح زیرین و سطح ساختمان ندارد. درنمای سرامیک خشک شیاری یا کلیپس پنهان المانهای زیر سازی فلزی به صورت عمودی و رانرها به صورت افقی نصب میگردد و تایل سرامیک به وسیله کلیپس آلومینیومی روی ریل های افقی نصب میشوند که از ویژگی های این روش مخفی بودن کلیپس ها در پشت سرامیک میباشد. اگرچه مشخصات آن بسته به نياز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نماي کرتين وال شيشه اي مدرن عناصر مهم را در نظر مي گيرند، از جمله تأثيرات انبساط و انقباض حرارتي، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتي. درسيستم نماي خشک ابتدا يک عايق حرارتي به طور مستقل با اتصال مکانيکي يا چسب به بدنه ساختمان محکم مي شود سپس چهارچوب يا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب، فولاد يا آلومينيوم مي باشد به ساختمان متصل شده تا نماي خشک با رعايت فاصله از عايق حرارتي بر روي چهارچوب نگه دارنده قرار گيرد.

قیمت سنگ نمای خشک

ديوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طي کنند يا در چندين طبقه نصب شوند. حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را سرامیک پرسلانی قرار دهیم. الف: به دلیل سرعت در اجرا و نیز امکان اجرای نما بعد از ساخت اسکلت ساختمان، زمان خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی کاهش می یابد. براي اجراي ارزان قيمت کرتين وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترين گزينه است آرمن شرکت مجري کرتين وال در کشور بوده و در اين زمينه خدمات بسيار ارزشمند و قابل قبولي را به مشتريان خود ارائه مي هد. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافت آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. نمای سرامیک خشک (dry ceramic facade) که یکی از جدید ترین و مدرن ترین نماهای ساختمان و تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان می باشد، برای نخستین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در یک دسته بندی دیگر می توانیم نمای سنگی را بر اساس شکل آن بررسی کنیم. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید