روشهای آسان اطلاعات: سنگ نمای خشک نیازها برای تازه‌آموزان

در سالهای اخیر به علت توجه بیشتر به مسائل اقلیمی و از مد افتادن آنها پنجرهها دوباره کوچک شده و به تعادلی نسبی نزدیک شدهاند. در سال های 40 و 50 هجری اوج شفاف کردن نمای جنوبی خانه ها بود و پنجره های شیشه ای سراسر نمای رو به حیاط را پوشاند اما در سال های اخیر به خاطر توجه به مسائل اقلیمی و از مد افتادن آنها پنجره ها دوباره کوچک شدند و به تعادل نسبی نزدیک شدند. استفاده از شیشه در نماهای بیرونی نور بیشتر و فضای مناسبی را برای ساکنین ساختمان فراهم می کند. ترکیبی از بتن به همراه الیاف شیشه میباشد که با استفاده از آن میتوان طرحهای جذابی برای نمای بیرونی ساختمان ارائه داد. GFRC بتن مسلح شده با الیاف شیشه است کع بع دلیل فیبرهای شیشه،خواص کششی و مقاومت بالایی را در عین سبک بودن دارا میباشد. ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از رنگ استاتیک که با روش الکترو استاتیک انجام می شود از امتیاز عدم جذب معلقات موجود در هوا بهرمند می باشد.

دیتیل اجرای نمای خشک

نمای آجر به دلیل سطح غیر صیقلی و ناصاف و همچنین رسوب گیری آن به دلیل جنس مواد تشکیل دهنده، ذرات معلق در هوا را بخود می گیرد و خیلی زود تغییر رنگی می دهد. نمای شیشه به دلیل جذب ذرات هوا، به سرعت زیبایی خود را از دست می دهد. سرعت نصب نمای شیشه به نسبت مصالح نوین دیگر همپایه بوده و می توان آن را از جمله نماهای با سرعت اجرای نسبتا خوب به حساب آورد. نمای ساندویچ پانل به دلیل استفاده از فلزات سبکی مانند آلومینیوم روی و آلیاژی از فلز گالوانیزه توانسته تا حدود زیادی وزن خود را به حداقل برساند و از این بابت بار مرده ساختمان را به مقدار شایان ذکری بکاهد. وزن سنگ تراورتن نسبت به دیگر سنگها نسبتا کم می باشد ولی در هر صورت بار مرده زیادی به ساختمان وارد می کند. این نوع نما به دلیل استفاده از مصالح مرغوب و گران قیمت، دارای قیمت تمام شده نسبتا بالایی می باشد.

رعایت کلیه استانداردها و ضوابط مربوط به انجام کارهای مرتفع، یکی از مواردی است که مشتریان ما را از سپردن کار خود به این شرکت مطمئن می سازد. و شاید هم به دلیل آن است که هنوز ابهامات و سؤالات زیادی در مورد دیکانستراکشن در کشور ما وجود دارد. تنها راهی که به فکر همه ما می رسد این کلمه است. اما به علت این که در شرایط آب و هوایی مختلف چسبندگی سنگ بخوبی انجام نمی گیرد، بعد از مدت کوتاهی سنگ از محل نصب خود خارج شده و نما را دچار نقص می نماید و درضمن می تواند مشکلات جانی و مالی نیز ایجاد نماید. نمای ساندویچ پانل با بهر گیری از جدید ترین دانش روز دنیا و تحقیقات گسترده در این زمینه توانسته این ضعف عمده که دامن گیر همه محصولات جهت نما می باشد را از بین برداشته و با بکار گیری فوم پلی اورتان که از رزین پلی اورتان ( بایر آلمان) می باشد ازاشتعال آتش جلوگیری می نمایید. بهتر است قبل از تصمیم گیری درباره نمای ساختمان خود،حتما از مشاوره نمای ساختمان استفاده کنید و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان را به کارشناسان ماهر این زمینه بسپارید. استفاده از نمای آجری همانطور که مزایای بی شماری دارد معایب خاص خود را نیز دارد که در مقایسه انواع نماهای ساختمانی باید هزینه فرصت آن را سنجید تا بتوان بهترین انتخاب را کرد.

برای بازسازی نما به سبک جدید، باید خانه قدیمی را به جای تک قسمتی به بخشها و قسمتهای بیشتر تبدیل کرد. نمای شیشه ای بار مرده کمتری را نسبت به سایر مصالح سنتی و همچنین مصالح نوین به سازه وارد می کند. پایین بودن وزن آن که باعث کاهش بار مرده ساختمان می گردد، از محاسن دیگر نمای کامپوزیت می باشد. از این ویژگی می توان در جهت زیباسازی بنا استفاده نمود. ماندگاری بالا و حفظ کیفیت در طولانی مدت از دیگر ویژگی های منحصر به فرد رنگ نمای سیلیکون می باشد. نمای آجری از این جهت که خاک رس از مواد عمده تشکیل دهنده آن می باشد نمی تواند دوام و طول عمر طولانی داشته باشد و با گذشت زمان و بر اثر شرایط جوی از استحکام آن کاسته شده و رو به فرسایش می رود. رنگ استاتیک روی سطح نمای گالواریوم سبب می شود رنگ شفافیت خود را حفظ نموده و هرگز زنده بودن خود را از دست ندهد و همچنین با وقایع جوی مانند باد و باران غبار و دیگر آلودگیها از روی آن برداشته می شود. دوام نمای شیشه ای به علت مقاومت کم در برابر ضربه وشرایط جوی کم می باشد. سنگ ها بدلیل داشتن سطح متخلخل، جرم پذیر می باشند و ذرات معلق در هوا را به سطح خود گرفته و بعد از گذشت زمان کوتاهی کثیف شده و رنگ و طرح اولیه خود را از دست می دهند. ᠎This ᠎data h as be​en g enerat​ed  by behsaznama  Con᠎te nt  Ge ne᠎rator DE MO!

نمای سنگ خشکه چینی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید