روش اجرای نمای خشک – توجه کنید به آن‌ها 10 شاخص‌ها

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. ارتفاع سازه و موقعیت جغرافیایی نما روی هزینه نصب و اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد که باید مجریان به خوبی آن را در نظر داشته باشند. هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند. نصب آن باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که ما استحکام لازم را به دست آورد. این روش در کنار سرعت بالایی که دارد، دقتش نیز بالا است. بنابراین مجری نصب نما باید به خوبی در مورد این روش ها و مدل های اجرای نما اطلاعات لازم را به دست آورد. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد.  This ᠎da ta has been wri​tten by behsaznama Conte᠎nt G en erat​or D​em᠎oversion!

دیگر هرگز روش اجرای نمای خشک خود را از دست ندهید

همه این لایه ها به کمک سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. به طور کلی انواع مختلفی از متریالها را می توان به روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به جزئیات اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. از ویژگی­های بسیار مهم این روش می­توان به نصب سنگ با ضخامت­های مختلف اشاره کرد. پوسیدگی طول عمر سنگ رو کوتاه میکنه و باعث خرابی اون میشه. با گذشت زمان و سفت شدن ملات، دوغاب روانی از سیمان سفید روی سطح ریخته و سرامیک نصب میشه. در این روش ابتدا سطح با ملات ماسه سیمان به ضخامت 3 سانتیمتر پر میشه. آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود . بست های سیستم نصب خشک نمایان، در سطح نمای سرامیک قابل رویت هستند.

تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد . چرا که میتوانید نمای ساختمان را به طور کامل جمعآوری و نمای جدید را اجرا نمایید. هزينه نصب سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن به نوع نمايي که دوست داريد داشته باشيد بستگي دارد. قیمت نمای خشک به عوامل مختلفی از جمله لیست زیر بستگی دارد. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای نما ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. روش خشک: در روش خشک از ملات استفاده نمیشود و با استفاده از زیرسازی فلزی اتصال در اجزای دیوار حفظ میشود.

سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. اما در مقابل، افزایش ایمنی و افزایش سرعت کار را در پی دارد. نهایتا تصمیم بر آن شد که یک ساختار شبکه مثلثی برای سازه تعریف نماییم تا هم بیشترین انطباق را با شکل نا منظم زمین برقرار کند و هم بتوانیم نیاز های طراحی پلان های مجموعه را براورده نماییم. نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید. به آن دسته از مواد و متریال هایی که فلزی نمی باشند سرامیک گفته می شود و از ملات برای نصب نمای خشک سرامیکی استفاده نمی گردد. سرامیک هایی که در این نما مورد استفاده قرار می گیرند از مواد معدنی غیر فلزی هستند که شما باید بدانید خاصیت فلزی درون آنها وجود ندارد. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. برای هر یک از نماهای ساختمانی مصالح خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که شما باید بدانید برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم متریال ها و مواد خاصی به کار برده می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید