زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع نمای ساختمان سنگ

وجود گنبد که امضای اصلی طراحی نما به سبک رنسانس است در ابتدا در طراحی نمای بناهای مذهبی و کلیساها کاربرد داشت ولی بعدها در اصول طراحی نمای رنسانس راه پیدا کرد و به شکل گسترده در ساختمان های مختلف به کار گرفته شد. با توجه به اهمیت بالایی که نمای ساختمان دارد، باید با ویژگیهایی که در طراحی باید در نظر گرفت، آشنا شد. علاوه بر این موضوع نکات دیگری هم هستند که باید برای طراحی نمای ساختمان در نظر گرفت. به طور کلی طرف بیرونی ساختمانها را نمای بیرونی آن می نامند و ایجاد نمای زیبا و شیک علاوه بر زیباسازی ساختمان، تاثیر زیادی در محافظت از محیط داخلی ساختمان داشته و می تواند بین فضای بیرونی و فضای داخلی ساختمان ارتباط برقرار نماید، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده تصاویری جدید ودیدنی از نمای ساختمانهای ویلایی و مدرنیته هستید، دعوت می کنیم در ادامه همراه ما شوید. Th᠎is c on tent was gen er ated wi th behsaznama  Content  Gener​ator Demoversi​on!

نمای ساختمان سنگ

نمونه ای از نمای کامپوزیت را در عکس زیر مشاهده کنید. چند نمونه در زیر نشان داده شده است. اما با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که در صنعت آجر پزی برای تولید آجرنماهای متنوع رخ داده است، امروزه نمای آجری به یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین متریال ها در مقایسه انواع نمای ساختمانی تبدیل شده است. همچنین متریال فوق ترک نمی خورد و ترمیم و تعمیر آسانی دارد. در حالی که نما یک جزء زیبا است که به تعریف زیبایی معماری منحصر به فرد ساختمان کمک می کند ، همچنین نقش مهمی در عملکرد انرژی و عملکرد داخلی یک ساختمان دارد. مجموعه ی رامادر با 13 سال سابقه در زمینه صنعت ساختمان با تولید محصولاتی از قبیل درب اتوماتیک، کرکره برقی، شیشه بالکن و انواع شیشه های دیگر در نمای بنا نقش مهمی مجموعه ها ایفا می کند. نمای های آجرعلاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کنند. نمای ترموود و چوب پلاست: بسیاری از طراحان برای ایجاد احساسی گرم در نمای خود از چوب روسی، چوب پلاست و ترموود استفاده می کنند که به راحتی با متریال های دیگر قابل ترکیب است.

آنها به راحتی می توانند از جغجغه صفحات جلوگیری کنند و سیستم بومی آنها که برای تخلیه آب باران فراهم می شود ، در جلوگیری از آلودگی کمک می کند ، که منجر به نگهداری کم می شود. نکته دوم سبک بودن و مقاوم بودن در شرایط آب هوایی محل نصب می باشد. یکی دیگر از انواع رنگ نمای ساختمان که بر دو پایه آب و روغنی موجود است، رنگ کنیتکس می باشد. میتوانید برای یک خرید مطمئن به شرکت آریانا نمایندگی رنگ جوتن مراجعه نمایید. نیز میتوانید از آنها استفاده نمایید. شما به راحتی میتوانید طراحی نمای ساختمان با سرامیک، سنگ و چوب را انجام دهید. در زمان وقوع زلزله یا به علت اختلاف ضرایب انبساط ، سنگ جدا شده و سقوط کند.بنابراین بهتر است همه سنگ های گرانیت یا مرمریت اسکوپ شوند.این امر در مورد سنگ های تراورتن بخش هایی که سنگ قفل و بسته نشده بوسیله، یک قطعه سنگ انجام میشود. همچنین اجرای نمای آجری باید در شرایط خاص (دما و رطوبت مناسب) انجام شود و یا انتخاب مصالح سنگ در طراحی نما می توان از انواع سنگ های قیچی، مرمریت ، تراورتن استفاده نمود. برای نمای کامپوزیت، یکسری عملیات مانند زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ باید انجام شود.

متریال نمای خشک

که اختلاط بتن و حمل و نقل، قالب بندی، ریختن و تراکم آن نیز باید به طور کاملا صحیح و اصولی انجام گردد. نمای کرتین وال به جز وزن بار مرده خود هیچ بار ساختاری را از ساختمان حمل نمیکند. هر ساختمانی به یک منظور خاص احداث میگردد و کاربری خاص خود را دارد. میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا میشوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان میکند، ناهمگن هستند. مزایا یا معایبی که انواع نمای بیرونی ساختمان میتوانند داشته باشند؟ این نه تنها یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای بسیاری از راه حل های مهندسی شده نما است، بلکه سنگ مهر و موم شده برای بیرونی سخت و فاسد نشدنی نیز ایجاد می کند. شما می توانید از طریق شماره تماسی که در سایت درج شده است با کارشناسان رامادر ارتباط برقرار کنید و صفر تا صد پروژه هایتان را به آن ها بسپارید. البته این نوع سبک اغلب برای ساخت امکان مذهبی چون حسینیه ها، مساجد و مصلی ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی در برخی ساختمان های مسکونی نیز ممکن است از نمای اسلامی استفاده شده یا الهام گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید