زندگی، مرگ و نمای خشک

علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان نمای خشک در شیراز درج نمودهاند،توصیه میکنیم”راهنمای انتخاب نمای خشک” رامشاهده نمایید، تابهترین انتخاب را در میان انواع نما با توجه به کارایی لازم آن برای شما و بودجه مدنظرتان، بین فروشندگان استان فارس، شهر نمای خشک شیرازداشته باشید. این که فروشندگان نمادر شیراز چه نوعی از نمای خشک و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند،قطعا عاملی تاثیرگذار در خرید این مدل نما خواهد بود. پیوند اورتان و واحدهای زنجیره ای مواد آلی ساختار اصلی این نوع چسب را تشکیل میدهد. از طیف مواد و مصالح بسیار بالایی در ساخت نمای خشک میتوان استفاده کرد. سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. 1. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان: باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت.

نمای خشک مدرن

A rt icle h as  been gen​er᠎ated ᠎wi᠎th t he  he᠎lp  of behsaznama Con tent Gener at or Demover᠎sion᠎.

مجری نمای سرامیک خشک

به هر صورت شما باید برای خرید هر یک از آنها به خوبی نوع جنس و دوام یراق آلات را مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها را که گزینه مناسب تری می باشد خریداری کنید. برخی از آنها هم تولید داخل هستند که هزینه خریداری زیاد بالایی نسبت به نوع وارداتی ندارند. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان می باشد. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. برخی از مهمترین مواردی که روی هزینه اجرای نمای خشک تاثیر دارد را در ادامه بیان می کنیم.

شرکت طراح و مجری نما

در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم به قیمت آن توجه زیادی نشان می دهند تا بتوانند بر اساس بودجه خود این نما را روی ساختمان اجرا سازند. اتصال چهارچوب مقاوم واتصالات آن دربرابر سرماوگرما وگازهای موجود درهوا در زمان اتصال،شرایط زیرکار و بارهای اضافی ازقبیل باد،باران وفشار ونوع ارتباط چهارچوب با سازه اهمیت زیادی دارد. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

عایق بندی صدا رابطه مستقیمی با نوع متریال های به کار رفته در ساختن ساختمان دارد. آنها بر اساس نوع ساختمانی که شما دارید یکی از روش های اجرای نما را باید به کار بگیرند. اتو بایر آلمانی برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ پلی اورتان یا پلی یورتانها را کشف کرد. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … ابه این صورت که، بتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. در این نوع سرامیک ضخامت لایه رویین بین 2 -5 میلیمتر است که بر روی لایه زیرین پرس میشود. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید