زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه ده اجرای نما ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

اگر این نما به صورت اصولی اجرا شود، ساختمان میتواند در برابر عوامل جوی و بارهای جانبی (باد و زلزله) مقاومت بالایی از خود نشان دهد. بنابراین لزوم تأمین استانداردهای ایمنی در سازه ایجاب میکند که ضد آب سازی نمای ساختمان جدی گرفته شود.در صورتی که در جهت ضد آب سازی نمای ساختمان، اقدامی صورت نگیرد، رطوبت میتواند به درون سازه نیز نفوذ پیدا کند و موجب نم گرفتن و پوسیدگی دیوارهای داخلی و لوازم منزل گردد. بنابراین بندکشی باید به گونه ای انجام شود که بطور کامل از نفوذ آب جلوگیری کند. بدین دلیل که نصب حرفهای باعث میشود تا نما در طول سالهای متمادی پایدار بماند و به صورت کاملاً آب بند، هوابند، عایق صوت، عایق حرارت و گرد و غبار عمل کند. اجرای اصولی این نمای شیشهای برای شما بازگشت سرمایه خوبی به همراه خواهد داشت زیرا میتوانید برای سالهای متمادی از عملکرد و پایداری نمای خود اطمینان حاصل کنید. شما با سپردن پروژه خود به ایستاوین میتوانید سرمایه گذاری هوشمندانهای در نمای ساختمان خود داشته باشید. نمای کرتین وال را میتوانید به صورت سفارشی و متناسب با پروژه خود درخواست دهید.

طرح نمای خشک

کامپوزیت (ماده مرکب یا چندسازه) به صورت زیر تعریف میشود:مادهای اطلاق میشود که از دو فاز ماتریس و تقویتکننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. با توجه به نوع گیره ها دو نوع روش در این نصب به کار برده می شود که در ادامه به بررسی این روش ها پرداخته شده است. سرامیک هایی که روی نمای سرامیک خشک به کار برده می شود انواع مختلفی دارد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. هر یک از انواع سیستمهای نمای کرتین وال اعم از سیستم استیک (فریم لس و فیس کپ) و یونیتایز نیازهای طراحی و اجرایی خاص خود را دارند. این شرکت بهترین خدمات نصب و اجرای تخصصی نمای کرتین وال را به انواع پروژههای مختلف ساختمانی ارائه میدهد. انتخاب بهترین سیستم باید بسته به نوع پروژه، شرایط آب و هوایی و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. مهمترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نما در آغاز قرن نوزدهم بود. شرکت های مشاور طراحی نما معمولاً مشاورههای کاربردی مفیدی را بهصورت رایگان در اختیار کارفرمایان قرار میدهند.

شرکت آلومینیوم شیشه مشاور و مجری پوسته نما با تکیهبر دانش فنی، تجربه، تخصص و توان استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا خدمات مهندسی و مشاورههای خود را در حوزه مشاوره و مهندسی تخصصی نما را با در نظر گرفتن شرایط هر پروژه بهصورت جزئی بررسی و اعلام میکند. پس از نقلمکان به مشهد در سال 1385 با بهرهگیری از جمعی از فارغالتحصیلان معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بهصورت جدی به عرصه ارائه خدمات مشاوره معماری در خراسان وارد شد. طراحی نما همانند طراحی سایر بخش های ساختمان، یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش ها در یک پروژه ی ساخت و ساز می باشد. برای اطلاع از راه های ارتباط با ایستاوین میتوانید اینجا کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم مربوط به ارتباط با ما را پر کرده و ارسال کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید. نصب آن باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که ما استحکام لازم را به دست آورد. دقت در جزئیات اجرایی، استفاده از مصالح بهینه، شبیهسازی و طراحی قبل از اجرا، مهندسی ارزش، کنترل، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح نما ما را دررسیدن به ایجاد نمای مطلوب، باصرفه اقتصادی و کارآمد یاری مینماید تا مثل گذشته درزمینهٔ صنعت ساختمان قدمی ارزشمند برداشته باشیم. This  da ta h​as been done ᠎by behsaznama Con tent G ener᠎at᠎or Demov ersion᠎.

اگر قبل از انجام هر اقدامی برای نمای ساختمان خود از متخصصی مشاوره در این حوزه، مشاوره بگیرید میتوانید با کمک آنها و بدون شک بهترین متریال ممکن را برای پروژه خود متناسب با نیاز پروژه انتخاب کنید. ایستاوین با 15 سال سابقه و تجربه اجرای بیش از 3 هزار پروژه ساختمانی مختلف، توانسته به دلیل خدمات منحصر به فردش حداکثر رضایت را برای مشتریان خود فراهم کند. قبل از هر اقدامی در جهت طراحی و اجرای نمای ساختمان بهترین گزینه مشاوره با متخصصین این حوزه هست. چنانچه قبل از طراحی و اجرای نمای ساختمان با شرکت های مشاور نما این حوزه مشورت نداشته باشید مسلماً نمیتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و عواقب خوبی در انتظار نمای ساختمان شما نخواهد بود. نمای پرده ای متحرک: در این نوع نما قطعات آجر بصورت پیدا/پنهان های متحرک ( با قابلیت تغییر شکل/ابعاد/فاصله) و در محور مورد نظر طراح اجرا میشوند. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند. شرکت ایده طراحان کندو طراح و مجری دکوراسیون داخلی شامل: بازسازی و تعمیرات ساختمان ،طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی ، فروش لوازم دکوراتیو در تهران میباشد .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجرای نمای خشک در ایران وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید