سنگ نمای خشک هیجان انگیز فاش شد

نتیجه كار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی همچون تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، میدان نقش جهان و مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله اصفهان، شیراز و تبریز و همچنین بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمیو تاریخی در جای جای كشور به تماشا نشست. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم در طراحی ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانهآرایی طراح و مالک است. زمانی که حرف از بهترین زمان برای شروع ساخت و ساز می شود اکثر افراد فصل تابستان را پیشنهاد می دهند این در حالی است که از دیدگاه علمی هیچ توجیهی برای این نظر داده نشده است و فقط به خاطر تجربیات سازندگان مطرح شده است . رنگ یکی از بارزترین ویژگی های بصری یک نما است و در صورتی که درست انتخاب نشود می تواند حتی کیفیت بصری بهترین طرح ها با مرغوب ترین متریال ها را از بین ببرد بنابراین تناسب رنگ ، یک نما را به مطلوبیت می رساند.

پاسخ داده شد: بیشترین سوالات در مورد نمای ساختمان

ریتم، تکرار عناصر با یک نظم تعیین شده و در جهتی است که همه قسمت ها از لحاظ بصری همخوانی داشته باشند. هر چه نما ساده تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تاثیر بیشتری بر کیفیت بصری خواهند گذاشت. در ساختمانهای بلند عناصر باریک برتری خود کلیک کنید را نشان میدهند. در طراحی نما باید به نحوه طراحی این پنجره ها، محل قرارگیری و ریتم آن ها توجه کرد و پنجره ها را در مکان درست در نما قرار داد تا تاثیر خود را بر نمای ساختمان اعمال کنند. حتی اگر از پنجره به طور گسترده استفاده شود نیز طراح سعی دارد تا از پنجره های دوجداره و پیشرفته برای ساختمان استفاده نماید تا از هدر رفتن انرژی و سرد شدن داخل ساختمان جلوگیری کند . اگر در نمای ساختمان به علت صرفه جویی در هزینه ها از مصالح نا مرغوب و درجه 3 استفاده نمایید در آینده و برای فروش ساختمان دچار مشکلات عدیده ای می شوید زیرا بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند پس بهتر است در نمای ساختمان از مصالح با کیفیت استفاده نمایید.

نکات برتر نمای ساختمان!

با افزایش مسئله ی زندگی های آپارتمان نشینی و افزایش ساخت و سازها ساکنان آپارتمانی برای حل مشکلات و مسایلی که برایشان هر لحظه ممکن است اتفاق بیوفتد نیازمند داشتن مدیری مسئولیت پذیر می باشند که به کلیه ی امورات و مشکلات آنها رسیدگی کامل داشته باشد. علاوه بر زیبایی ظاهری، سازه و طراحی نما باید در شرایطی طراحی شود که سازه را در برابر تغییرات و تنش های آب و هوایی حفظ شود و در اکثر مواقع پوشش خارجی و نمای ساختمان نقطه ضعفی در شرایط اقلیمی به شمار میرود اما با توجه به اصول و هم چنین تمرکز و استفاده از نمای خشک این مشکل برطرف شده است. توجه داشته باشید که اگر چوب با مواد پوششی ادغام شود مقاومت بسیار بالایی پیدا کرده و دوام آن در برابر حرارت، رطوبت و سرما افزایش مییابد. شیشه به دلیل بازتاب نور از جذابیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن در نمای شیشه ای اسپایدر گرفته تا نمای شیشه ای فریم لس علاوه بر زیبایی، نور و گرمای لازم را به دلیل عبور نور برای ساختمان تامین می کند. نمای یک ساختمان پوسته بصری یک ساختمان است. اگر شما در طراحی نمای ساختمان از مواد و مصالح متنوعی استفاده نمایید از سادگی و خوانایی نمای ساختمان می کاهید پس بهتر است در همه قسمت های نما از یک موتیف استفاده شودو از یکنواختی بصری نما با استفاده از یک یا دو المان شاخص بکاهید. Th is data has been  do​ne with the he​lp of behsaznama ᠎Content Ge nerator DE᠎MO.

بعداً می توانید از ما تشکر کنید – 4 دلیل برای توقف فکر کردن درباره نمای ساختمان

یک نمای پیوسته نمایی است که از مجموعه ای از فرم های پراکنده تشکیل نشده باشد بلکه باید در طراحی قسمت های مختلف یک فرم کلی در نظر گرفته شده و اجرا شود. در طراحی نما ، به حریم شخصی توجه کنید و درونگرایی را در نظر بگیرید و از ایجاد نماهای برونگرا که موجب به خطر افتادن حریم شخصی افراد می شوند ، پرهیز کنید. هرچند شاید هم تصمیم بگیرید مجدد آن را رنگ آمیزی کنید اما قابل شستشو بودن رنگ نمای ساختمان میتواند جلوی هزینه رنگ آمیزی مجدد را بگیرد و با هزینه کمتری که صرف شستشوی دیوارها میشود مجدد جلوه اولیه ساختمان بازگردد. اگر شما به دنبال بهترین رنگ نمای ساختمان هستید، میتوانید با شرکت نانو پارس تماس بگیرید و از کارشناسان فروش ما، در رابطه با رنگ آمیزی قسمت مورد نظر ساختمان خود، راهنمایی بگیرید تا همکاران ما بهترین نوع رنگ نمای ساختمانی را، خدمت شما ارائه کنند. بنابراین از شروع طراحی نما تا انتخاب متریال نما و سبک اجرای آنها، باید نوع فعالیتی که قرار است در بنا شکل بگیرد، در نظر گرفته شود، ولو اینکه امروزه بناهای فراوانی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که کوچکترین هماهنگی میان عملکردشان با طراحی نمای آنها دیده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید