سنگ نمای خشک: یک لیست از یازده مسائل که شما را در وضعیت خیلی خوب قرار می‌دهند. | مزاج}

در طراحی نما به چه نکاتی باید دقت کرد؟ با خودم گفتم اگر تمام ساختمان ها از گل ها و گیاهان در نمای خود استفاده می کردند چه منظره زیباتری داشت شهر ما. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. آنها با توجه به متریال های کار شده در نما و طرحی که برای ساختمان شما اجرا شده است پیشنهاد هایی را ارائه می کنند که مناسب برای ساختمان باشد. امروز با شما هستیم تا در رابطه با طراحی داخلی و نمای ساختمان شما بهترین راهکارها رو بهتون پیشنهاد بدیم و تمامی خدماتی که در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل دارید برای شما انجام دهیم. سیتاک اخذ تاییدیه شهرداری را نیز برایتان انجام می دهد. جداره خارجی این منزل مسکونی مدرن در مونترال از لاشه سنگ های محلی و پانل های بزرگ شیشه ای تشکیل شده است که علاوه بر اینکه دید به سمت فضای بیرون را فراهم می آورد، در کنتراست با نمای اصلی به آن ظاهری مدرن و تازه می بخشد. ​C on᠎tent h​as be en created  with t he help ᠎of behsaznama Conte nt Generat​or  Demov er᠎si᠎on.

مزایای نمای خشک

آجر نما ساختمان، به صورت ساده و یا دکوراتیو قابل طراحی است و در هر دو شکل جلوه ای زیبا به ساختمان می بخشد. اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. در ایران در شهرهای بزرگ و اغلب ساختمان های نوساز از پنجره های دوجداره استفاده می شود اما خوب است بدانید که پنجره های دوجداره نیز به دو دسته درب و پنجره های لولایی و درب و پنجره کشویی دوجداره تقسیم می شوند. مسکن یکی از نیازهای نخستین بشر محسوب میشود، اما همیشه در برنامهریزیهای ملی به مسکن نه به عنوان محلی برای آسایش ساکنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلکه به عنوان یک موضوع اقتصادی نگاه شده است. یکی دیگر از مزایای طراحی این است که کمک خواهد کرد تا ترکیب رنگ و نور و چیدمان در محیط هارمونی و تناسب داشته باشد. در واقع ترکیب کلی نما، نظم در این تفاوت ها است. ابعاد بست های دیوارکوب سنگ نما و میخ آن ها بستگی به نوع آن ها دارد. برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است.

قیمت سنگ نمای خشک

بست سنگ نما باید از فولاد ضد زنگ ساخته شود. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند. ظرفیت حفره هایی که پین سنگ درون آن ها قرار میگیرد بین 40 تا 115 میلی متر است. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. در دسته سبک کلاسیک قرار می گیرد. نمای کلاسیک اغلب با سنگ هایی که رنگ روشن دارند ساخته می شود. در طراحی نمای این ساختمان از سبک کلاسیک و سنگ تراورتن به عنوان متریال طبقات ۱ تا ۳ استفاده شده و در طبقه همکف نیز از آجر نما استفاده شده است. سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. ​Th​is  data h as ​be​en done by behsaznama Con tent Generat or Demov᠎ersion.

پنج نمای ساختمان غیر سنتی تکنیک‌ها که ممکن است باشد برخلاف هر You’ve Ever Seen. خوب وجود دارد.

کارفرمایان و مجریان ساختمانها باید در نظر داشته باشند که اصول و ضوابط لازم جهت حفظ ایمنی نما را رعایت کنند. رعایت مدولاسیون در طراحی پنجره ها به منظور ایجاد تنوع و عدم یکنواختی نما توصیه می شود. در سال 1393 و به تاریخ 1393/07/24 بخشنامه ای از سوی شهرداری تهران صادر گردید با موضوع دستورالعمل کمیته نمای مناطق و همچنین دستور العمل دیگری در تاریخ 1394/04/25 با موضوع تدوین ظوابط عمومی طراحی نمای ساختمان ها به منظور ارتقا سطح کیفی منظر شهری ابلاغ گردید و از تیرماه سال 1394 لازم الاجرا قلمداد شد. اگر در خیابان یا کوچه ای در حال عبور باشید حتما خواهید دید که نمای ساختمان های مختلف یا هم متفاوت می باشند. عموما جنس یراق ,استیل و یا آلومینیوم است.این یراق به همراه پنل های شیشه ای اجرا می شود. هنگامی که پین نصب می شود ، هیچ بار مرده ای به سمت پایین منتقل نمی شود.

دیتیل اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید