سوالات جدیدی درباره نمای ساختمان پاسخ داده شد و چرا باید هر کلمه این گزارش را بخوانید

نکته دیگری که باید در طراحی نمای ساختمان اعمال کرد به مقاومت بالای آن مربوط میشود. از آنجایی که آنها باربر نیستند، پانلهای روکش نما فقط باید وزن خود را تحمل کنند، نه وزن پانلهای دیگر یا هر عنصر دیگری در سازه. عایق بندی صوتی نمای ساختمان باید طوری باشد که آلودگی صوتی را انتقال ندهد. امکان استفاده از پوشش نانو نمای ساختمان بر روی سطوح مختلف امکان پذیر می باشد. به لطف این سازه، بین دیوار باربر و صفحات پوششی نما، یک شکاف هوا، امکان تهویه را فراهم میکند. این نوع نما، سبک کلاسیک دارند و قیمت بالاتری خواهند داشت. متریال های مورد استفاده در طراحی و اجرای نما، با پیشنهادات تیم معماری و سلیقه کارفرما انتخاب می شود. همچنین این آجر در طراحی نمای ویلایی بسیار پرطرفدار است که با ورود به لینک زیر می توانید نمونه پروژه هایی از این آجر را در ویلا و نماهای ساختمان مشاهده کنید. آجر یکی از مصالح پرطرفداری است که از زمانهای بسیار قدیم تاکنون برای طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگرفت و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. تکالیف خود را قبل از ملاقات با معمار خود با کمک چند طرح زیبای نمای خانه از جلو، کنار، عقب و شکاف انجام دهید که به شما کمک می کند بدون هیچ تردیدی انتخاب نهایی را انجام دهید.

سیمانکاری نمای ساختمان

Da ta was c᠎reat​ed wi​th behsaznama Content Gen᠎er ator D em oversion .

نمای خارجی میتواند به کم کردن قبضها به طور قابل ملاحظهای کمک کند. نمای بیرونی ساختمان به طور کامل نشان دهنده هویت آن ساختمان است. همان طور که در تصاویر واضح است؛ در طراحی نما به سبک مینیمالیسم، هرگونه شکل و نقش تزئینی حذف شده و برای ایجاد نمایی خیره کننده و جذاب، تنها به بدنه ی اصلی ساختمان یا ویلا تکیه می شود و با کمک گرفتن از نورپردازی و فضاسازی، طراحی نمایی حرفه ای و درخشان انجام می شود. این نما نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که دارای طرحهای متنوعی است و در سرعت بالا تهیه می شوند.این نمای ساختمانی اگرچه سازگار با محیط زیست است اما دارای عیب بزرگی است که در برابر رطوبت مقاوم نخواهد بود و به مرور زمان این نوع پوشش ساختمانی تخریب خواهد شد. و یکی از مهمترین اهداف مجریان و فروشندگان ایجاد نمایی شیک و بادوام و باکیفیت است که هم شکلی زیبا داشته باشد و هم قیمت منصفانه و مناسبی داشته باشد که رضایت مشتری را جلب کند. آنها با توجه به شرایط آب و هوایی، کاربری ساختمان و خیلی از ویژگیهای دیگر طراحی مناسبی را در اختیار شما قرار میدهند. طراحی نما بدین صورت کار سختی نیست فقط کافی است که شما قبل از طراحی فرهنگ و بافت منطقه را مورد بررسی قرار دهید سپس نتیجه بررسی ها را با خلاقیت و هنر معماری ترکیب کنید تا به نتیجه ای دلخواه و مطلوب برسید. ​Art​ic le w᠎as gener᠎ated by behsaznama C on te᠎nt ᠎Genera᠎to r DEMO᠎!

مشاوره فنی مستقل و راه حل های مهندسی قوی ارائه می شود تا وضوح طرح های معماری و در نتیجه اطمینان در هزینه های پروژه را فراهم کند. برای طرح نمای ساختمان مصالح متعددی به کار برده میشود. اغلب برای این سبک نماها از سنگ تراورتن، سنگ مرمر و یا سنگهای گرانیتی به کار برده میشود. برای لایه رویه می توان سنگدانه های سبک یا معمولی را به کار ببرد. همانطور که در تصویر بالا می بینید رکن اصلی طراحی نما به سبک کلاسیک، القای حس قدرت و جلال در کنار زیباییِ خیره کننده است و برای رسیدن به این هدف از متریال پرنقش ونگار، مثل سر ستون های سلطنتی و گچ بری های هنری و کتیبه های با عظمت استفاده می شود. اکثر کارشناسان توصیه میکنند که با توجه به کاربری و شرایط منطقه سبک مناسب با ساختمان را انتخاب کنید. در زمان وقوع زلزله یا به علت اختلاف ضرایب انبساط ، سنگ جدا شده و سقوط کند.بنابراین بهتر است همه سنگ های گرانیت یا مرمریت اسکوپ شوند.این امر در مورد سنگ های تراورتن بخش هایی که سنگ قفل و بسته نشده بوسیله، یک قطعه سنگ انجام میشود. جهت بهتر شدن شرایط اتصال بین آستر و رویه، در بخش پرداخت شده آستر، شیار و شکاف ایجاد میکنند.

مقدار ماسه و سیمان در ملات سه به یک است ابتدا باید فاصله بین دو شمشه با ملات پر شود. امروزه در ساخت ساختمان های مدرن از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن استفاده می شود که منجر به عدم هدر رفتن و اتلاف انرژی می گردد. یکی دیگر از ویژگیهایی که طراحان ساختمان به خوبی آن را در نظر میگیرند این است که روی پیشگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال تمرکز میکنند. با آن که فاکتورهای زیادی در ساختن نمای خارجی باید در نظر گرفته شوند، یکی از دلهرهآورترین آنها انتخاب مواد مناسب است. گرانیت علاوه بر سختی بسیار، ظاهری مجلل و شکیل دارد که کاملا مناسب ساخت نمای ساختمان می باشد. از آن جایی که نمای ساختمان در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد، باید از رنگی استفاده شود که قابلیت تمیز کردن بالایی داشته باشد به همین دلیل رنگ نمای وینیل یکی از بهترین هاست. پس بهتر است هر سلیقهای را روی آن اعمال نکنید تا موجب آشفتگی ساختمانهای اطراف و سطح شهر نشود.

اجرای نمای سنگ به روش خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت منبع.

دیدگاهتان را بنویسید