سیستم های مدرن نما لایک {یک حرفه ای} با The help از اینها 5 نکته

در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. می توان گفت که نئوکلاسیک ها از طرحهای کلاسیک در سبک مدرن استفاده می کنند. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی، افقی و زاویه دار و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر جهان قابل مشاهده بوده و ایده های متفاوتی از آن گرفته شده است و طرفداران خود را دارد. این درزها بین یک ورق دو سانتی واحد طول عرض وجود دارند و یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان، نماهای فریم زبان می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، آرمان مركب ساده دلانه و بر گذاری مناسب را به ليست یکجا ارائه می دهد.

سرامیک پرسلانی

به دلیل عدم استفاده از ملات در نماهای خشک این روش در مقایسه با سایر روش ها سرعت اجرایی بالا تری دارند و همچنین بار مرده کمتری به ساختمان اضافه می کنند. برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد.

 Da​ta was c reated ᠎wi​th behsaznama᠎ Conte nt Gener at​or Demoversi on!

ی کلاسیک افزایش یافته است.

در این روش به طور خلاصه با کمک این دو عامل تا حد بسیار زیادی نواقص و معایب چوب را برطرف می نماید. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. برای اجرای نمای سرامیک خشک در مرحله اول لازم است که تیم اجرایی کار برداشت از نما را انجام دهند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. Th is c᠎onte nt h᠎as ᠎been g᠎ener᠎at​ed by behsaznama  Con᠎te​nt G​ener ator DEMO!

هفت عملی نکات در مورد اجرای نما و توییتر.

هر کدام از این سنگ ها بسته به ضخامت و قطر آن روش خاصی برای پیچ و رولپلاک نمودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد. مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجری نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید