شش بزرگترین اجرای نما اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی اجتناب

5. مصالح مورد نظر در نما سازی. قابلیت غیرقابل نفوذ آجر نانو نما میتواند از تخریب و سایش نما در اثر نفوذ باران و برف جلوگیری کند؛ همچنین این پوشش نانو بر روی سطح آجر یک شبکه مولکولی ایجاد میکند که مزایای بسیاری به دنبال دارد. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. پروژههای بزرگ به صورتی ساخته میشوند که امکان استفاده از نمای پیش ساخته در آنها بسیار محدود است و حتی استفاده از این بتنها باعث اعمال هزینههای زیادی به پیمانکاران میشود.

روش اجرای نمای خشک

۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. اما این مورد را در نظر بگیرید که سطح خشن و ناهموار می توند ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را افزایش دهد که یک رقم بسیار قابل توجه است و به مراتب منجر به افزایش هزینه های شما خواهند شد. این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند. پس از آماده سازی کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک از نوع پایه آب شما دیگر زمان زیادی در اختیار ندارید که بتوانید عمر مفید یا pot life را برای این نوع رنگ تعریف کنید.  This art᠎ic le w​as ​done with G SA C᠎on tent Gen er ator  DE᠎MO!

سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. امروزه انواع سنگهای مختلف مانند سنگ سمنت پلاست در نمای ساختمان به کار میرودد و نمای نانو در ساختمانسازی استفاده میشود. در زمان استفاده از رنگ نمای ساختمان بهتر است یکسری معیارهای زیبایی شناختی را نیز در پوشش دهی سطوح در نظر بگیرید. روش نصب خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. نمای بیرونی ساختمان به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است، که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف آب و هوایی محافظت میکند، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان نیز دارد. علت آنکه زمان به صورت محدوده و نه دقیق عنوان شده است، عدم پایداری و ثبات شرکتهای نمای خشک در تهران دمای محیط است. به این سه حالت می توان سه زمان یا تایم مجزا را اختصاص داد که به ترتیب برابر ۱ تا ۲ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت، و ۶ تا ۹ روز است. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است.  Data was gener᠎ated wi th behsaznama C᠎ontent Generat or D em​ov er sion !

نمای خشک نمایان

بسیاری از افرادی که می خواهند یکی از نماهای ساختمانی را روی ساختمان خود نصب کنند برایشان هزینه و قیمت آن نما اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که بخش زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. آلودگی حاصل از دود ماشینها و کارخانجات و عوامل جوی مثل گرد و خاک روی نماهای ساختمان ها مینشینند و ظاهر بدی به ساختمانها میدهند. از جمله مهمترین مواردی هستند که روی قیمت نما تاثیر دارند. درواقع این میزان دمای محیط است که زمان نهایی را برای خشک شدن کامل رنگ نمای ساختمان تعیین می کند. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. نمای آجری ساختمان زيبايی و دلپذيرشدن جلوه ظاهري و بيرونی ساختمان و در نهايت دورنما و منظره مناسب برای ساختمان ما مي باشد این نما در ساختمان نقش يک عايق حرارتی و برودتی را بازی مي کند که هم ازهدر رفتن انرژی توليدی سيستم های گرمايشی و سرمايشی ساختمان ممانعت مي کند و هم ميتواند بر حسب جنس و رنگ و ميزان سطحي که دارد باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان شود و عکس همين عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشيدی و گرم شدن ساختمان باعث شود.

دیدگاهتان را بنویسید