شش روز تا بهتر روشی که شما نمای ساختمان سنگ

نمای آجری اغلب در مناطقی با اقلیم گرم و خشک اجرا می شود چرا که مناطق مرطوب بارندگی های زیادی را به خود اختصاص می دهد و این بارندگی ها می تواند موجبات شوره زدن آجرها را فراهم کند. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. آنچه که در نمای ساختمان استفاده می شود ترمووود می باشد که در برابر حرارت، ضربه و خوردگی و آتش سوزی کاملا مقاوم است و می توان در رنگ های گرم و ملایم آن را در نمای ساخت به کار برد. رنگ استخری باید در برابر رطوبت، قارچ و جلبک مقاوم باشد. هرچند که کیفیت ساخت یک سازه، دکوراسیون داخلی و کیفیت مصالح همگی در این بین موثر اند اما آنچه که چشم آدمی در وهله ی اول مشاهده می کند نمای ساختمان است. نمی گوییم که هر نمای زیبایی قطعا باطن با کیفیت و خوش ساختی دارد اما یک نمای ناخوشایند قطعا باطن بی کیفیتی دارد.

سنگ نمای خشک

بسیار مهم است که سنگ مورد استفاده در نمای ساختمان سنگ نمای با کیفیتی باشد و در اثر گذر زمان دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود. توجه به نمای سایر ساختمان های مجاور، یکی دیگر از مواردی است که در اصول طراحی نما باید به کلیک آن دقت شود. باید به این نکته توجه کنید که طراحی نمای یک ساختمان، تاثیر ویژهای بر روی نمای شهر و محله دارد. نمای شیشه ای، در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است این نما که بیشتر در ساختمان ها و برج های بلند استفاده می شودزیبایی منحصر به فردی به ساختمان می بخشد. استفاده از شیشه های گسترده در نمای ساختمان نه تنها نور آفتاب را مهمان همیشگی ساختمان خواهد کرد بلکه تالو درخشش نور خورشید بر سطح ساختمان می تواند ظاهری درخشان و فریبنده به ساختمان بدهد. استفاده از چوب در نما آن هم به تنهایی چندان مرسوم نیست بلکه از چوب در کنار شیشه و فلز استفاده می شود. به واقع یکی از جذاب ترین نماهایی که می توان از آن نام برد نمای شیشه ای است که اخیرا پا گرفته است. پنجرههای قدیمی هم با پنجرههای دو جداره عوض بشن تا نمای ساختمان و ظاهر کلی اون کاملا شیک و با شکوه بشه.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

قیمت این متریال کاملا مناسب است و چشم اندازهای شیک و جذابی را برای ساختمان پدید می آورد. اقلیم های گرم و خشک اغلب دارای بافتی سنتی هستند و کاملا پذیرش چنین نماهایی را دارند. شکل پذیری: بوسیله ابزار خاص زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورق ها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر دارای سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. فراوانی، تنوع، استحکام و امکان ترکیب با مصالح دیگر، از جمله مهمترین نقاط قوتی هستند که در زمان مشاوره نمای ساختمان، سازندگان را به استفاده از سنگ در نمای ساختمان ترغیب میکند. از مزایای این نوع نما امکان ایجاد تنوع در طرح و رنگ و همچنین عایق بودن ساختمان از نظر صدا است. سرامیکها از نظر طرح و رنگ، بسیار متنوع هستند، بنابراین میتوان توسط آنها شکوه و جذابیت فراوانی برای ساختمان به وجود آورد. وجود تناسب بین ساختمان های یک منطقه از نظر زیبایی شناسی، ضروری می باشد. امام یکی از مواردی که در مورد نمامی کامپوزیتی وجود دارد این است که این نما دارای قیمت بالایی می باشد و برای اجرای آن باید هزینه ی سنگینی پرداخت کنید.  Th​is po​st has been done by behsaznama C onte nt G​en erator ᠎DE MO.

بوسیه نوارهای آب بندی یا چسب های سیلیکونی ویژه، آب بندی این نوع نما انجام میشود. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. بهتر است بدانید انتخاب سنگ مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، مهمترین فاکتوری است که مجری نمای مدرن باید مد نظر داشته باشد. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار میرود، برای اولین بار در سال1993 میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. اولین چیزی که چشم شما را متوجه خود می کند جلد یک کتاب است. یکی از مشکلاتی که نمای سرامیکی ایجاد می کند این است که به شدت نور خورشید را بازتاب می دهد بنابراین استفاده از آن در معابر پر تردد و مکان هایی که در معرض نور خورشید است چندان توصیه نمی شود اما اگر می خواهید نمای ساختمان خود را با قیمتی متعادل و شرایطی ایده آل اجرا کنید استفاده از متریال سرامیک به شما توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید