شش عقل راه‌ها به نمایش بینندگان شما درباره نمای خشک

ما در آرمن طرح و نما به شما اين اطمينان را مي دهيم تا در کوتاه ترين زمان ممکن پروژه اجراي نماي کرتين وال مدرن، را تحويل دهيم. خودداری میکنند. در این موارد به هیچ عنوان نباید ساختمان پایانکار بگیرد تا زمانی که از مهار سنگهای نما بعد از نصب اطمینان حاصل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا از این نکات آگاه شوید. در این روش قطعات فلزی از جنس گالوانیزه که به شکل زیر آماده شده و خریداری میشوند، توسط چسب دو جزیی یا چسب سنگ به پشت سرامیک یا سنگ چسبانده شده و این اسکوپها بعد از سفت شدن و اجرای قطعات سنگ و سرامیک با ملات پشت نما درگیر میشوند. روش نمای سنگ خشک، یک روش جدید در اجرای نما به حساب می ­آید که در آن از هیچ ملاتی برای نصب سنگ استفاده نمی­شود و سنگ­ها را با استفاده از قاب­های فلزی، براکت­های فولادی و یا پیچ و مهره به ساختمان متصل می­کنند. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. This a᠎rt᠎icle w​as created with the he᠎lp ​of G​SA Con᠎te᠎nt Gen erat᠎or DE MO !

کدام رنگ ها مناسب نمای چوبی سازه ها هستند؟

سرامیک خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل فضای داخلی تعویضپذیر، پوسته بیرونی، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. متریال یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نماهای خشک محسوب می شوند. بی تردید می توان گفت یکی از نماهای زیبا، طراحی و اجرای نمای چوبی می باشد. کدام رنگ ها مناسب نمای چوبی سازه ها هستند؟ رنگ آکریلیک پایه آب در حالت مرطوب ۴ میلیمتر ضخامت دارد و در حالت خشکی کامل این مقدار به حدود ۱ میلیمتر تنزل سرامیک پرسلانی می یابد. نماهای سنگی دارای بخشهای مختلفی هستند که یکی از این بخشها، مهار یا اسکوپ است که پوشش نما را به پشت بند متصل میکند. بار ثقلی هر یک از قطعات سنگ نما بوسیله دو تکیهگاه به دیوار پشت بند منتقل میشود که این تکیهگاهها شامل لقمههای پشتیبان هستند. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

شرکت طراح و مجری نما

This data has ᠎be en done by behsaznama Con te​nt G​en᠎er ator Demover sion!

همه این لایه ها به کمک سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند. این روش باید برای سنگ­هایی که ضخامت بیشتر از 2 سانتی­متر و تراکم بالایی دارند استفاده شود نه سنگ­های توخالی. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. مهار یا اسکوپ سنگ نما به 2 روش اسکوپ پیش ساخته و اسکوپهای مفتولی یا سیمی انجام میشود که در ادامه به شرح آنها میپردازیم. تا جایی که قیمت نمای خشک سرامیک و دتایل اجرای سرامیک خشک بهعنوان برخی از فاکتورهای موثر در جلب پیمانکاران ساختمانی منظور میشوند. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

چرا نمای خشک برای کسب و کار کوچک دوست نیست آنچه را پاسخ}

نوع اول فریملس (framless) یا همان بدون نمایان شدن خطوط ظاهری نمایان نام دارد و نوع دوم به فیس کپ (facecap) یا در پوش دار معروف است. اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند. از ویژگی­های بسیار مهم این روش می­توان به نصب سنگ با ضخامت­های مختلف اشاره کرد. به همین دلیل در برابر حوادثی مانند زلزله بسیار مقاوم عمل کرده­است و از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. در این روش لازم نیست که سنگ ضخامت بالایی داشته باشد؛ چرا که هم با ملات محکم سرجایش نصب می­شوند و هم اینکه وجود ملات، خود باعث سنگینی نما می­شود و اگر سنگ هم ضخامت بالایی داشته باشد این سنگینی بیشتر می­شود که برای امنیت ساختمان مناسب نیست. روش غیر نمایان شیاری برای سنگ­هایی با ضخامت بیشتر از 2 سانتی­متر به کار گرفته می­شود.

دیدگاهتان را بنویسید