شش قوانین مضحک درباره سنگ نمای خشک

نمای ساختمان یکی از پرهزینه ترین بخش های هر بنایی به شمار می رود و انتخاب هوشمندانه ی سیستم های پوشش نما می تواند در صرفه جویی در بودجه و در عین حال زیباسازی و عمر مفید ساختمان نقش پررنگی را ایفا کند. سپس این تجسم های سه بعدی از طرح های خانه است که امروز با شما به اشتراک می گذاریم، تخیل شما را قلقلک می دهد. تنها اشکالش این است که این برنامه نیازمند تصاویر باکیفیت است. در این مقاله به مزایا و انواع ورق کامپوزیت موجود برای ساخت و ساز و بازسازی می پردازیم. سبک وزن: ورق کامپوزیت نسبتاً سبک وزن هستند، در نتیجه حمل و نصب آنها در مقایسه با سایر موارد آسان تر است. سبک کلاسیک قدمت بیشتری دارد و اولین سبک طراحی نمای ساختمان میباشد به همین علت این نما باعث القای حس شکوه و قدمت واصالت به بیننده می شود و جزییات ریز آن باعث زیبایی و خاص بودن آن می باشد و با توجه به این موارد باید توجه داشته که این نما از ارزش مالی و اقتصادی بالایی برخوردار است و باعث جلب توجه بسیاری از افراد می شود. این نما با توجه به مصالحی که برای ساخت آن استفاده می شود نسبت شرایط محیطی مقاوم تر بوده و دیرتر آسیب میبینند و زمان بیشتری را سالم می مانند و ماندگاری بالایی دارند و ترمیم و بازگرداندن این نما به حالت اولیه هزینه کمتری دارد و به نسبت راحت تر است.

دیتیل اجرای نمای خشک

با گذشت زمان احتمال اینکه برخی از پیچ های کامپوزیت ها که به آهن کشی زیر بسته شده اند دچار زنگ زدگی ، شکستدگی و یا جدا شدن میشوند در این جور مواقع باید نسبت به مقاوم سازی کامپوزیت نما اقدام کرد و پیچ ها جدیدی بر روی آن محکم شوند همچنین به منظور مقاوم سازی از نفوذ رطوبت و یا نفوذ آب به داخل ساختمان فاصله بین کامپوزیت ها باید آب بندی کرد. همان طور که می دانید محیط های آزاد بیشترین تنش را نسبت به نواحی سرپوشیده دارند و به مرور می توانند منجر به خوردگی و فرسایش سطوح شوند. مقرون به صرفه: ترکیبی از دوام، بهرهوری انرژی و زیبایی شناسی، ورق کامپوزیت را به یک راه حل مقرون به صرفه برای بسیاری از پروژه های ساختمانی تبدیل می کند. امروزه با گسترش استفاده از کاشی و سرامیک، سرامیک نما به یکی از محبوب ترین پوشش دهنده های نمای ساختمان تبدیل شده است.

چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش نمای ساختمان به راحتی کنار بیاییم

برای سنگ های ضخیم از پیچ های دراز تر استفاده می شود. این نوع درب و پنجره ها معرف حضور هستند و در بسیاری از کشورهای خارجی و حتی ترکیه استفاده از این نوع پنجره ها به نوعی اجبار تبدیل شده که قیمت مناسب و حمایت دولت نیز تاثیر بسزایی در افزایش استفاده مردم از پنجره های دوجداره دارد. کرتین وال ها همچنین برای پروژه هایی که نیاز به طراحی معماری خاصی برای نمای آلومینیومی خود دارند، راه حل های مناسب ارائه می دهد. در طراحی نمای بیمارستان باید به فرهنگ و بافت منطقه ای که ساختمان بیمارستان در آن واقع شده است، توجه فراوانی نمود و آن را با هنر و خلاقیت معماری ترکیب نمود. در مواقعی که سیمان آن از سطح زیر کار جدا شده است برای مقاوم سازی باید محیطی از جایی که سیمان آن ریخته شده است توسط کارتک کنده شود تا به سطح سفت و محکم برسد سپس زیر کار را توسط پرایمرمخصوص سیمان و بتن آغشته شود و بر روی آن ملاتی که با پودر سنگ و سیمان و چسب بتن ترکیب شده اند اجرا شود تا سطح مورد نظر کاملا ترمیم گردد. نمای ساختمانهایی که از سیمان به عنوان پوشش نمای خارجی بنا استفاده شده است و حتی به عنوان نمای جانبی کار شده باشد باید دارای زیرسازی مناسبی باتشند تا سیمان از آن جدا نشود.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

دیوارپوش آلومینیومی طیف وسیعی از راه حل های زیبایی را ارائه می دهد، مانند انواع مختلف روکش های صورت از پوشش افقی تا عمودی، با ظاهری مینیمالیستی با استفاده از فناوری های لعاب سازه یا بست. آلوتک در زمینه تولید و ارائه انواع پروفیل های صنعتی، درب و پنجره های دوجداره و سیستم های پوشش نما فعالیت دارد و درواقع آلوتک دفتر مرکزی مجموعه ساتر در ایران است. لایه بیرونی ورق کامپوزیت توسط یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF جهت تثبیت رنگ پوشیده شده است. زیبایی شناسی: ورق کامپوزیت در طیف گسترده ای از رنگ ها، پرداخت ها و بافت ها موجود هستند که به شما امکان می دهد ظاهری سفارشی داشته باشید که می تواند ظاهر یک ساختمان را بهبود بخشد. لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل آن که در بسیاری از بناها در ایران اختلاف ابعاد مشاهده می شود کار درست این است که پیش از ساخت و سفارش پنجره ها تمامی در و پنجره ها توسط متخصص اندازه گیری شود. بی دلیل نیست که طراحی نمای مدرن را سبک برتر طراحی نما می دانیم و آن را در رتبه ی اول برترین سبک های طراحی نما قرار می دهیم؛ اما چه فاکتورهایی طراحی نمای مدرن را از سبک های باستانی متمایز می کند؟

دتایل نمای خشک سنگ

Content has been g᠎en​erat ed  by behsaznama​ Content Ge ne᠎rato r DEMO​!

سیمانکاری نمای ساختمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید