فوق العاده مفید پیشنهادات بهبود نما خشک

یکی از اجزای نما خشک “عایق حرارتی” است. به همین خاطر در هر نقطه از ایران شاهد این نماهای محبوب و دوستداشتنی هستیم. روش تر یا دوغاب، روش سنتی و متداول مورد کاربرد در ایران است. باید توجه داشت که ویژگیهای کاربردی، شیوه نصب و متریال مصرفی در هر مورد دارای پروتکلهای اجرایی و استانداردهای ویژه و لازمالاجرایی است که بهدقت مورد توجه قرار میگیرد. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است.

شرکت طراح و مجری نما

در مورد تفاوت میان نمای فریم لس و فیس کپ در نمای کرتین وال، باید دید بیرونی نما را در نظر گرفت. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است. پلاستر نوعی لایه پوششی است که به منظور افزایش محافظت به دیوارها اضافه میشود. اجرای این روش مدرن، با طراحی کادر متخصص پیشنهاد و به کارشناسان زبده جهت اجرا، ارجاع داده میشود. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. سرامیک توپر پرسلانی مزایای قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه از سرامیک خشک پرسلانی در زمینههای مختلفی از قبیل مدارس، مراکز تفریحی، هتل، فرودگاه، بیمارستان، فروشگاه، کارخانه یا مراکز خرید استفاده میشود. سرامیک پرسلانی دارای طول عمر نامحدود است، در برابر همه تأثیرات محیطی مقاوم بوده و به کمترین هزینه تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

در ساختمان مد نظر خود بگیرید.

خسارات کمتری در برابر زلزله به بار می آورد. ولی در برابر زلزله و سیل بسیار مقاوم است. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که هر کدام از مصالح و نماها در ساختمان علی رغم مزیتهایی که دارند، میتوانند معایبی هم داشته باشند اما؛ شما باید با توجه به مزایا و معایب در کنار هم، تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این نما در ساختمان مد نظر خود بگیرید. برای مثال باید از چهارچوب واتصالاتی استفاده شود که در برابر سرما و گرما و بخار آب و هم چنین گازهای سمی که در هوا هستند مقاوم باشند. این نوع سرامیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV است و رنگ روی آن مقاوت لازم را در برابر این اشعه داراست. به مرور استفاده از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایای زیادی که با خود داشت مورد تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساختمان و بسیاری از طراحان و معماران مهم دنیا قرار گرفت. شما در مورد این مسئله می توانید ا طراحان و مهندسان مشورت کنید. برای سهولت استفاده در پروژه، سازه ها در ابعاد مورد نظر تهیه، تولید و کدبندی می شوند. This po​st was w ri tt en by behsaznama  C onte​nt​ Gener᠎ator DEMO᠎!

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص نما سرامیک خشک، نما پرسیلانی خشک و متریالی که برای آن استفاده میشود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. به همین دلیل کاربرد چسب پلی اورتان تنها به یک صنعت خاص محدود نیست. اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. این آجر نیاز به مهندسی خاصی ندارد و توسط استادان صورت میگیرد همچنین باعث یکدست شدن و زیبای آجر ها می گردد. در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد. مهمترین تفاوتی که نما خشک نسبت به نما ملاتی دارد این است که برای اجرا و نصب آن از ملات استفاده نمیشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید