قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در نمای خشک در ساختمان دریافت کنید

پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. اینکه این ترکیبات رنگی چقدر قدرت پوشش دهی دارند و آیا می توانند هزینه های مرتبط با خرید ما را کاهش دهند؟ بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ نما بپردازید. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. همچنین شستن این نما بسیار فرآیند آسانی است ولی از مهمترین معایب نمای سیمان ششته کثیف شدن سریع آن است. Da ta was g​enerat ed wi​th t he help of behsaznama Con te nt G᠎ener᠎ator Dem​oversion .

هزینه اجرای نمای خشک

همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم نمای خشک در خود دوغاب و ملات سیمانی ندارد و همین امر هزینه های ترمیم و بازسازی آن را کاهش می دهد. علاوه بر ارتقاء نمای ظاهری ساختمان می توانند پایداری و استحکام سطوح بستر را نیز افزایش دهند. زیبایی خیره کننده و جذابیت های ظاهری آن است. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. برای اجرای نمای سیمانی، ابتدا کل دیوار کرومبندی و شمشهگیری میشود.

نمای خشک مدرن

 C᠎ontent has be en g enerat ed with G SA C​ontent  Gen erator D em oversion!

کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. با پیشرفت تکنولوژی در معماری ساختمان، زمان نقش مهم و اساسی را در این صنعت ایفا می کند و روشهای ابداعی توسط متخصصین ساختمان عموما با این فاکتور ارزشمند سنجیده میشوند. از مقاومت بسیار بالایی در مدت زمان طولانی برخوردار می باشد. همین امر باعث می شود سرعت اجرای آن افزایش یابد و مدت زمان پروژه هم کمتر شود. زمانی که از نمای خشک در ساختمان استفاده می کنید به ازای هر مترمربع از آن80 الی 100 کیلوگرم از وزن را کاهش می دهید. بدیهی است فناوری های نوین در این زمینه روز بروز نقاط ضعف این سیستم را برطرف کرده و روشهای اجرایی آن کاملتر و مقرون بصرفه میشود .تایل سرامیک قطعه اصلی در این سیستم اجرای نمای خشک می باشد که بواسطه کلیپس فلزی بر روی سازه زیرین نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است.

بهترین روش اجرای نمای خشک نکاتی که امسال خواهید خواند

برخی از آنها هزینه بالایی برای خرید دارند که بدون شک کیفیت و دوام آنها بسیار عالی و بالا می باشد. رنگ آمیزی نماهای چوبی نیازمند یکسری مراحل آماده سازی مقدماتی می باشد چرا که سطح چوب باید بخوبی پردازش و آماده ی پذیرش رنگ نما باشند. سنباده زنی و پاکسازی گرد و غبار و غالباً شستشوی آن ها می تواند یک سطح قابل قبولی را برای شروع رنگ آمیزی ارائه دهد. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل نصاب نمای خشک حریق مقاوم نمود. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. سازه های فلزی در ساختمان ها به دو بخش کلی تقسيم بندی می شوند که یک بخش شامل اسکلت فلزی که زیر مصالح ساختمانی قرار می گیرند و بخش دوم قطعات فلزی هر چند جزئی بر روی سطح سازه می باشد که غالباً نقش تزئینی دارند که می تواند قاب فلزی پنجره ها و یا چارچوب درب ساختمان و همچنين صفحات فلزی موجود بر روی لبه ی بام سازه باشد.

نصاب نمای خشک

This c​on te nt h᠎as been w ritten by behsaznama C on te᠎nt ᠎Genera​tor DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید