قیمت اجرای نمای سنگ خشک می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

البته با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی، میتوان از قیمت بالای آن تا حدودی چشم پوشی نمود. سنگ تراورتن هیج گونه تاثیری در مهار آتش سوزی ندارد و در این مورد نمی توان به این محصول در نما تکیه کرد. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. سرعت اجرا در نمای آجر بدلیل زمان مورد نیاز برای خشک شدن ملات سیمان و آب آن و همچنین بند کشی بین آجرها پایین می باشد. آجر نمای ساختمان به صورتهای مدرن، ساده، دکوراتیو و سنتی قابل اجرا است که در تمامی موارد ذکر شده، میتوانید با استفاده ازنمای آجری، اثر جذابی را برای ساختمان خود تولید کنید. این برنامه هیچ محدودیتی برای اندازه عکس ندارد، بنابراین میتوانید به راحتی یک تصویر خوب را آپلود کرده و کارتان را شروع کنید. زیرا هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، پوشش مجدد سطوح بیشتر طول می کشد، بنابراین تنها با یک رنگ می توانید دوام و ماندگاری آنها را برای سالیان متمادی مشاهده کنید. اما در نمای خشک غیر مشهود بست ها مشاهده نمیشوند. ᠎Th is  post has been writt en wi᠎th behsaznama C​on te​nt G en᠎er ator D em᠎oversion.

متریال نمای خشک

بخش هایی از ساختمان ها به نظر می رسد که در بلوک ها قرار دارند و طراحی منحصر به فردی را ایجاد می کنند. یکی از انواع نمای ساختمان مدرن، نمای شیشه ­ای است. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان،سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می کنند ، در این مقاله به بررسی انواع نمای ساختمان می پردازیم با ما همراه باشید. برای مثال برای یک ساختمان اداری بهتر است بافت خارجی، همخوانی متناسبی با عملکرد آن داشته باشد. متریال شیشه در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که مشرف نداشته باشند و یا اگر مشرفی وجود دارد مشکلی با آن نباشد مانند ساختمان های اداری و تجاری. نمای سرامیک : این نوع نما به دلیل قیمت مناسب و همچنین وزن کمتر نسبت به انواع سنگ از جایگاه خوبی برخوردار شده است، اما به این دلیل که بازتاب نور زیادی دارد برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب نمی باشد. نمای سنگ تراورتن با توجه به وجود معادن انبوه در کشور از نظر قیمت مناسب است، ولی عوامل دیگری که از نقاط ضعف این سنگ می باشد مانع از استفاده همیشگی این محصول می گردد.

نمای ساختمان سنگ خشک

علاوه بر زیبایی ظاهری، سازه و طراحی نما باید در شرایطی طراحی شود که سازه را در برابر تغییرات و تنش های آب و هوایی حفظ شود و در اکثر مواقع پوشش خارجی و نمای ساختمان نقطه ضعفی در شرایط اقلیمی به شمار میرود اما با توجه به اصول و هم چنین تمرکز و استفاده از نمای خشک این مشکل برطرف شده است. طراح نمای ساختمان باید توجه داشته باشد که اثری که دست به طراحی آن می برد، اولین قسمت تاثیرگذار بر نظر هر فرد در مورد یک ساختمان است. وزن سنگ تراورتن نسبت به دیگر سنگها نسبتا کم می باشد ولی در هر صورت بار مرده زیادی به ساختمان وارد می کند. روش کار به این صورت است که از هر ۵۰-۶۰ سانت از سنگ نماحدود یک پیچ ۶-۷ سانتی گالوانیزه نصب می شود . به هر صورت مسئولیت جبران ضرر و زیان با خود مالک ساختمان است. باید دقت داشت که از هر مدل سنگی که برای طراحی نمای سنگی استفاده می شود توجه نمود تا از سنگ هایی با دوام و دارای مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، یخ زدگی و شرایط نامساعد جوی استفاده کرد. سنگ ها بدلیل داشتن سطح متخلخل، جرم پذیر می باشند و ذرات معلق در هوا را به سطح خود گرفته و بعد از گذشت زمان کوتاهی کثیف شده و رنگ و طرح اولیه خود را از دست می دهند.

نمای ساختمان ساده که مشتریان را جذب می کند

از مزایای اجرای نمای کامپوزیت می توان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد با این وجود کامپوزیت ها از نظر انعطاف پذیری در اجرا، در سطح ضعیفی عمل می کنند. نکته مهم دیگر در طراحی نمای برخی از ساختمان های شاخص ادرای و تجاری توجه به فضای کافی برای نصب و قرار گیری تابلو بر روی نمای ساختمان کلیک کنید است. معمولا طراحی نمای ساختمان رومی به شکل آپارتمان، دارای جزییات محدودتری است و ساختار ویژهای در آن وجود دارد. نمای آجر بدلیل مواد اولیه سبکی که دارد وزن نسبتا کمی دارد، ولی در عین حال بار مرده زیادی را نسبت به مصالح نوین ایجاد می کند. از آنجایی که طراحی فضای باز در این سبک اولویت دارد، از حداقل میزان دیوار، ستون و راهرو در سرتاسر خانه استفاده می شود. در واقع سبک های مختلف تعیین کننده جنس ، متریال، رنگ ها ، خطوط ، نور و … سنگ گرانیت با توجه به معادن موجود در کشور و نیز ابزارآلات صیقل دادن آن دارای تنوع رنگ نسبتا بالایی می باشد که می توان از این ویژگی آن در نما سود برد. تنوع طرح نمای آجری منحصر به چند طرح ساده و ثابت بدون تغییر می باشد و نمی توان از آن برای حال و آینده بطور مستمر استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید