قیمت سنگ نمای خشک: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

امروزه در طراحیها و پروژههای ساختمانی مدرن به دلیل سادگی این مصالح، وجود ویژگیهای شخصی سازی بالا و امکان ایجاد طیف گستردهای از طرحها، نمای شیشهای یکی از محبوبترین انواع نماهای ساختمانی است. کارشناسان ما این فرصت را برای شما فراهم می کنند که با امکان مشاوره رایگان، در کوتاهترین زمان و با صرف کمترین هزینه، نمای ایده آل خود را به همراه ارائه جزئیات اجرایی دقیق دریافت نمایید. در نمای ساختمانهای مورد بحث اغلب نماها عمودی است و عمودی بودن ساختمانها بیش از همیشه نما را به چشم می آورد . امروزه در بسیاری از ساختمانهای معروف جهان نظیر برج خلیفه از این نوع نما استفاده میشود. حتما با بسیاری از انواع نمای ساختمان آشنایی دارید. مهمترین انواع نمای سنگی ساختمان را میتوان به صورت زیر بیان کرد. نمای ساختمان مانند یک تابلوی نقاشی است؛ و میتوان با جزئیات زیادی روی کیفیت طراحی نما مدرن آن کار کرد. بعضی از شش ضلعی ها دارای روکشی کدر هستند درحالی که بقیه نیمه شفاف می باشند، که این امر جذابیت بسیار زیادی به نمای ساختمان بخشیده است.

More در نمای ساختمان

مقاوم می باشد. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد در غیر اینصورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد. بنابراین باید با توجه به منطقه آب و هوایی که ساختمان در آن واقع شده و همچنین کاربری بنا، یکی از انواع آن را انتخاب نمود. رزین اکریلیک: مورد استفاده این نوع رنگ روی سطوح سیمانی، کناف و گچی است و بر پایه آب و روغنی تولید میشود. این فرصت هایی را برای ایجاد تضادها و طرح های هوشمندانه ای فراهم می کند که از ویژگی های طبیعی روکش چوبی استفاده می کند. کرکره های سفید رنگ در زاویه ای ثابت نصب شده اند و چشم اندازی به محیط اطراف برای اتاق های طبقات بالا فراهم آورده و در عین حال فضایی خصوصی را ایجاد می کنند. استفاده از سنگ در نمای ساختمان یکی از قدیمیترین و در عین حال رایجترین روشهای طراحی نمای ساختمان است. نحوه چینش آجرها در نمای اصلی این ساختمان اداری باعث شده این بنا از محیط اطراف متمایز گردد و در عین حال همچنان ارتباط خود را با طرح اصلی حفظ نماید (یک انبار آجری تیره و غیر شفاف).

از نظر مصالح مورد استفاده است.

شما میتوانید کلیه پروژههای ساختمانی خود را به پارسلند بسپارید. پروژه مجتمع مسکونی لوکس پارسلند 95 یکی از پروژههای شرکت ساختمانی پارسلند در استان اصفهان است. طراحی نمای ساختمان یکی از خدمات بی شماری است که پارسلند در حوزه طراحی ساختمان ارائه مینماید. گروه Parque Humano یک خانه بسیار جالب در مورلیا، مکزیک طراحی کرده است. باز هم در تهران، رضا صیادیان و سارا کلانتری آپارتمان دانیال را طراحی کرده اند. Hue نیز یک آپارتمان ۵ طبقه می باشد که در ریچموند قرار دارد. نمای سبز ساختمان و آپارتمان که با انواع گل و گیاه طراحی و اجرا میشود نام دیگری را نیز به خود اختصاص داده که به آن نمای گیاهی ساختمان نیز میگویند. از نقطه نظر مصالح مورد استفاده در ساخت نما، انواع نمای ساختمان به 11 نوع تقسیم میشود. نمای کامپوزیت آلومینیومی یکی دیگر از انواع نمای ساختمان از نظر مصالح مورد استفاده است. وجود ویژگیهای منحصر به فرد و متنوع استفاده از نمای کامپوزیت را در انواع سبک معماری به خصوص مدرن و پست مدرن، به یک انتخاب خوب تبدیل نموده است. نمای ساختمان هویت پایانی ساختمان شماست و باید در زمان انتخاب و طراحی نمای بیرونی بسیار دقت داشته باشید و بهترین نما را به دلخواهتان انتخاب کنید.

به صورت گسترده استفاده می شود.

خانه Mayfair که توسط گروه Squire و شرکا طراحی شده است یک واحد مسکونی شخصی در لندن می باشد که از هویتی امروزی و منحصر به فرد برخوردار است. استفاده از شیشه در نماهای بیرونی نور بیشتر و فضای مناسبی را برای ساکنین ساختمان فراهم می کند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات طراحی ساختمان با کارشناسان پارسلند تماس بگیرید. معماران گروه Aedas ساختمانی در هنگ کنگ طراحی کرده اند که شامل واحدهای مسکونی، دفاتر اداری، فضاهای تجاری و فروشگاهی و پارکینگ اتومبیل می باشد. امروزه نیز از سنگ برای ساخت نمای ساختمان به صورت گسترده استفاده می شود. آجر سنتی یکی از قدیمی ترین انواع آجر می باشد که بعد از کشف، آن را برای دیوار چینی و ساخت بناهای ماندگار استفاده می کردند. نمای ساختمان طراحی شده با دقت می تواند ساختمان را با کارایی بیشتر برای صاحبان ، ساکنان و محیط کار کند. برای مجتمع Checker Box Office در تهران گروه طراحی عرش، نمایی دو بعدی با سطحی متحرک در نظر گرفته است که باعث تمایز و کنتراست این ساختمان با بناهای مجاور شده است.

Post was creat ed  with behsaznama C onte nt Gener​ator DEMO!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک کنید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید