قیمت سنگ نمای خشک تعریف 101

نما یک رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی است ، به عنوان یک پوست ساختمان ، نقشی اساسی در تبادل گرما ، نور و هوا دارد. زیبایی نمای یک ساختمان روی جذابیت بیشتر فضای عمومی تاثیرگذار است . نورپردازی باعث میشود نمای ساختمان در شب مانند روز تاثیر گذار باشد. استفاده از مصالح سبکی مانند ورق آلومینیوم ، چوب، اچ پی ال و همچنین سرامیک پرسلانی ، سنگ های صنعتی و فایبرسمنت ، در کدام وزن های متفاوتی به نمای ساختمان می دهند. نمای چوبی اصالت خاصی به ساختمان می بخشد و در عین حال ظاهر ساختمان را به ظاهری گرم و صمیمی تبدیل می کند. فاصله زیاد مناطق شهری با مناظر چشمنواز طبیعی و نیاز انسان به آن، معماران را بر آن داشت تا چهره و نمای ساختمانها را از حالت خشک و بیروح به نمای مدرن و زیبا تبدیل کنند. گچ کارها و سیمان کارهای حرفه ای از تکنیک های اضافی برای دستیابی به بافت ها و پرداخت های خاص استفاده می کنند که یکی از اعمال رنگ نما ساختمان به حساب می آید. Da ta was g​enerat​ed with behsaznama Conte​nt ​Ge ne rator ​DEMO.

تاریخچه مخفی نمای ساختمان

ساختمان با دیوارهای سنگی یکپارچه ساخته شده است و در واقع یک دیوار سنگی با حفاظ های گابیون نمای ساختمان را تشکیل می دهند. چگونه به موضوع نما در معماری بیندیشیم؟ آجر یکی از مصالحی است که در هر گوشه از معماری سنتی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای امروزی یادآور رنگ و بوی گذشته است . از قابلیتهای ویژه این متریال میتوان به عایق سازی صدای محیط، دفع موریانه و حشرات، تنوع بالا در مدل و رنگ اشاره کرد. سادگی و خوانایی نما برای ساختمان های چند طبقه و بلند مرتبه از اصول طراحی نما است و باید در طراحی از ایجاد تنوع بیش از اندازه جلوگیری شود. از ویژگی های منحصر به فرد این نمای ساختمانی تنوع رنگ بسیار بالای آن بوده است که شما می توانید از میان رنگهای بسیار وسیع و گسترده این متریال٬ انتخاب مورد نظر خود را بیابید. بنابراین اعمال سلایق شخصی بدون در نظر گرفتن نمای محیط نه تنها به زیباتر شدن ساختمانها کمکی نمیکند بلکه باعث آشفتگی میشود. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد.

نمای ساختمان Gets طراحی مجدد

نمای ساختمان ویلایی اولین چیزی است که در خرید ویلا به چشم می آید و هویت آن ویلا را نشان می دهد به همین خاطر نمای ویلا به عنوان اولین چشم انداز نیاز به طراحی زیبا و نوین دارد که هم ارزش ویلا را بالاتر ببرد و هم عامه پسند باشد بنابراین طراحی و اجرای نمای ویلا نیاز به متخصصین و طراحان برتر دارد. شیشه ها جزء موارد جدا نشدنی از ساختمان محسوب می شوند ظهور شیشه های رفلکسی و استفاده آن در ساختمانها امکان استفاده حداکثر از روشنایی را بوجود می آورد. اکثر معماران از سیستمهای نما برای کنترل حرارت، کنترل آفتاب یا تهویه ساختمانها استفاده میکنند. دارای طیف گستردهای از گزینههای سفارشی سازی برای اکثر عناصر نما مانند رنگ دیوار بیرونی، مصالح، پنجرهها، کاشیها، تزئینات و درب ورودی است. نمای ساختمان مانند تابلوی نقاشی است که هرچهقدر جزئیات در آن بیشتر باشد هزینه آن بیشتر میشود. نمای ساختمان های آپارتمانی می تواند تلفیقی از سبک های متفاوت با استفاده از متریال هایی مانند سنگ ، گرانیت ، آجر ، سیمان ، کامپوزیت و ترموود باشد. در طراحی نمای ویلا یا طراحی نمای ساختمان یک طبقه از ترکیب دو یا چند رنگ ، طرح و مصالح مختلف استفاده می شود. This artic le w​as generated with behsaznama C ontent Generat᠎or DE᠎MO !

سنگ نمای خشک

انواع مختلف چسب وجود دارد. با تغییر ابعاد بازشوها و ترکیب متریال های مختلف و استفاده از المان های افقی و عمودی میتوان نمای پویایی ایجاد کرد. در به کارگیری از این نما با مخلوط کردن چهار رنگ اصلی قرمز روشن،قرمز تیره،زرد و سیاه میتوان رنگ های ماتریسی ایجاد کرد. این نوع سبک که بر اساس سادگی در طراحی و نفی هر گونه تزئینات زائد است در ایران طرفداران زیادی ندارد. به علت بلند مرتبه بودن این گونه از ساختمان ها باید در طراحی نما آنها ایده هایی بکر و تازه داشت تا در طولانی مدت چشم را خسته نکند . سبک طراحی نما در این گونه ساختمان ها نوعی مخصوص به خود است که کاربری این ساختمان ها را نشان می دهد. البته این سبک از طراحی نمای ساختمان، معمولاً برای مساجد و اماکن مذهبی به کار میرود. پس برای طراحی آزادی بیشتری داریم چراکه هریک از ویژگی های دو سبک را می توانیم باهم ادغام کرده و بر طبق اصول معماری و زیبایی شناختی طرح منحصر بفردی خلق کنیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید