مبارزه با نمای ساختمان

رنگ نانو با قابلیتهایی که توسط فناوری نانو دارد، جزع بهترین رنگ ساختمان جهت نقاشی نما به شمار میرود. و این ممکن نیست جز با وجدان کاری و ارائه بهترین خدمات در زمینه ایمن سازی نمای ساختمان. در تولید ورق کامپوزیت سه بعدی از ورقهایی با ضخامت 0.5 میلی متر استفاده میشود که متشکل از دو لایه ی آلومینیومی آنادایز است و در نهایت نیز با لایه ای از PVDF پوشانده میشود. در طراحی نمای ویلا یا طراحی نمای ساختمان یک طبقه از ترکیب دو یا چند رنگ ، طرح و مصالح مختلف استفاده می شود. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. نمای چوبی در مقایسه انواع نماهای ساختمانی زیباترین نمایی است که از آن برای طراحی ویلاها استفاده می کنند و در مقایسه انواع نمای ساختمان ویلایی به آن توجه ویژه ای می شود. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. Data was g᠎en​er ated by behsaznama  C ontent Gener​ator  D emoversi on.

سنگ نمای خشک

نمای رومی برای پروژههای مسکونی یا اداری مناسب است و میتوانید این نما را در سبکها و طرحهای مختلفی اجرا کنید. چون همه سنگ ها به یک روش اجرا شده اند تنها درصورتی نیاز به پیچ و رولپلاک نما نیست که سنگ در موقع اجرای نمای ساختمان اسکوپ شده باشد.در غیر این صورت باید پیچ و رول پلاک نما انجام شود. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. نمای ساختمان یا ویلا اولین چیزی است که با دیدن یک بنا به آن توجه می کنیم. مقدار مورد نیاز بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار میدهند.

نمای ساختمان سنگ خشک

پیستوله فقط برای سایز میکرو بایرامیکس قابل استفاده است.در اینصورت آن را در فاصله ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر از سطح مورد نظر به صورت عمودی نگه داشته و عمل پاشش را به صورت یکنواخت و پیوسته انجام دهید اجرای بایرامیکس نوع میکرو با پیستوله سریعتر بوده و برای سطوح کنگره دار و ناصاف مناسب میباشد. روش اجرای نمای خشک، سیستمی خود ایستا و مکانیکی است و بدون به کار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می شود. برای مثال دیتیل اجرای نمای خشک سرامیک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. به طور مشابه و به صورت متوالی کل دیوار پوشش داده می شود و خشکه چینی سنگ اجرا می گردد.

به طور کلی نمای خشک بهتر از ملاتی است اما این موضوع به شرایط پروژه نیز بستگی دارد. شیشه یکی از متریالی است که برای نمای خیلی از ساختمانها به کار برده میشود. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای بیرونی و داخلی استفاده میشود. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. سختی، مقاومت مکانیکی، فیزیکی و شیمیایی مواد تشکیل دهنده زیاد بوده و در طی مدت زمان طولانی از دوام رنگ و میزان پیوستگی ذرات کاسته نمیشود. این محصول میتواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ ، سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو ادامه مطلب است. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. تایید طرح و نمای ساختمان­های واقع در نبش گذرهای اصلی و پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان با مصالحی که تناسب با نما داشته باشد، یکی دیگر از ضوابط طراحی نمای ساختمان در تهران به حساب میآید.

دیدگاهتان را بنویسید