محبوب ترین نماهای مدرن

در واقع این نما به سبکی تولید و نصب میشود، که سنگینی زیاد شیشههای نما، وزن خود را بر روی سازه کرتین وال یا همان لاملها و شاسی کشیهای نما قیمت سنگ نمای خشک میاندازد. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در این مقاله از اهمیت طراحی نمای ساختمان صحبت کردیم و برخی از معروفترین شرکتهای معمای و طراحی نما در ایران را به شما معرفی کردیم. بهره مندی از بافت متنوع، ساختار پیچیده و همچنین رگه های در هم تنیده، موجب شده تا متریال سنگ از گذشته تاکنون محبوبیت خود را حفظ کند. سنگهای گرانیت از جمله سنگ های «آذرین» هستن که برای قسمت نما و بخش های تزیینی ساختمان کاربرد دارن. با توجه به پیشرفت ماشین آلات در زمینه ساخت شیشه، کاربرد شیشه نیز در نماهای مدرن ویلا به طور روز افزونی افزایش یافته است بطوریکه نما های تماما شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار گرفته می شدند. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. نمای یک خانه بیانگر شخصیت آن خانه و حتی از دیدگاهی بیانگر سلیقه و نگاه افرادی است که در آن زندگی میکنند. This data w as do ne by behsaznama Content​ G enerator  DEMO!

سرامیک پرسلانی

سیستم های آموزشی مدرن و پیشرو در دنیا مانند کشور فنلاند قطعا از طرح های اینچنینی و شاید طرح های خیلی بهتری هم استفاده میکنند . به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. چرا که آنها از این طریق آزادی عمل بیشتری دارند و به راحتی میتوانند ایدههای خود را اجرا کنند. از جمله پروژههایی که نمادیزاین در آنها همکاری داشته است؛ میتوان به مجتمع تجاری پالادیوم، نمایشگاه بینالمللی تهران و هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی اشاره کرد. آثار معروف این شرکت عبارتند از: مجتمع مسکونی رویال، مجتمع رایارزیدنس، بیمارستان فوق تخصصی سرطان تات اشاره کرد. تعداد شرکتهای معماری در سطح جهان کم نیست، اما در این مقاله، تنها برخی از شرکتهای معماری در ایران که پروژههای زیادی با نماهای منحصر به فرد را به پایان رساندهاند، معرفی خواهیم کرد. مراحل کار اجرای واش بتن ساده به نظر میآید اما واقیعت این است که جزئیات کار و مهارتی که نیروی انسانی حین اجرای کف و نما به خرج می دهد و مهمتر از همه تجربه ی تیم اجرایی واش بتن تاثیر بسیار زیادی در نیتجه نهایی کار از نظر کیفیت و زیبایی خواهد داشت.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

تیم معماری دفتر علیدوست و همکاران، پروژههای بسیاری را در موقعیتهای مکانی مختلف، خصوصا تهران به پایان رسانده است. این دفتر در سال 1387 توسط شهاب علی دوست فارغالتحصیل رشته معماری در مقطع دکتری و همسرش صونا افتخار اعظم که او نیز فارغ التحصیل رشته معماری است، تاسیس گردید. پروژههای طراحی شده یا در حال ساخت توسط کورش رفیعی در عرصه ملی و جهانی شناخته شده هستند و برخی از آثار او در مجلههای بینالمللی به چاپ رسیده است. در این مقاله قصد داریم به اهمیت طراحی نما در ساختمان بپردازیم و برخی از تیمهای معماری با سابقه در زمینه طراحی نما را به شما معرفی کنیم. بالازاده با هدف توسعه پروژههایی هماهنگ با بستر فرهنگی و جغرافیایی سایت در سال 1386 دفتر معماری هوبا دیزاین را تاسیس کرد. هومن بالازاده، موسس شرکت معماری هوبا دیزاین متولد سال 1357 در تبریز است. تخصص اصلی مجموعه زندیگان در زمینه معماری و مرمت است، اما در طی این 20 سال، طراحی و ساخت پروژههای مسکونی، اداری، تجاری و … A rt​icle w as generated by G SA C onte nt  G en er ator DE MO.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در طراحی نما از سبکها، متریالها و فرمهای مختلفی استفاده میشود، اما این به معمار بستگی دارد که چگونه با طراحی نمایی شاخص، خلاقیت و استعداد خود را نشان دهد. از معروف ترین آثار کوروش رفیعی با نمایی شاخص میتوان به پروژه مسکونی شمشک، پروژه مسکونی سوهانک و … حسین محمودی در سال 1378 دفتر معماری حسین محمودی و همکاران را با هدف «توسعه معماری مدرن و سنتی بر اساس فرهنگ معماری»تاسیس نمود که تا به امروز با طراحی و اجرای پروژه های متعدد توانسته است، جوایز مطرحی را دریافت کند و مقالات بسیاری را منتشر کند. پروژههای این شرکت با هدف قراردادن دیدگاههای ژرف و خلاقانه و تحلیل تمامی موضوعات (از کوچکترین رویکردها تا کلی ترین نظریهها) طراحی و ساخته میشوند. نماهای طراحی شده توسط این شرکتها به قدری شاخص هستند که توجه هر عابری در خیابان را به خود جلب میکند. وقتی که به یک ساختمان نگاه میکنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند، نمای آن است.

دیدگاهتان را بنویسید