مزایای انواع مختلف نمای ساختمان سنگ خشک

این سیستم در نماهای فریم لس زيبايي، آب بندي مناسب، نصب ساده و بار گذاري مناسب را به صورت يکجا ارائه مي دهد .ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندي کامل زير سازي شده سپس شیشه هایی که در کارخانه تولید شیشه آماده شده به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های تشکیل شده توسط لامل های افقی و عمودی نصب می شود .به لحاظ تسریع در اجرای نمای کرتین وال نیز نقش بسزایی دارد. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. در طراحی نمای این ساختمان از سبک کلاسیک و سنگ تراورتن به عنوان متریال طبقات ۱ تا ۳ استفاده شده و در طبقه همکف نیز از آجر نما استفاده شده است. اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد. ما باید علاوه بر جذب نخبگان، نسبت به جذب افرادی که رشتههای مرتبط با مشاغل را دارند اقدام کنیم.

پنج نکته برای استفاده از نمای ساختمان برای رها کردن رقابت خود در غبار

با خودم گفتم اگر تمام ساختمان ها از گل ها و گیاهان در نمای خود استفاده می کردند چه منظره زیباتری داشت شهر ما. انتخاب کنید. همین حالا سفارش خود را از طریق وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان، بهترین تجربه خرید را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنیم. از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. برای ساختمانهایی که ارتفاع زیادی دارند، باید تست تونل باد با دقت بالایی انجام شود که اهمیت این مسئله در مناطق بادخیز به مراتب بیشتر است. نمای ساختمان به کل ساختمان هویت میبخشد و همینطور دربهرهوری انرژی تاثیر زیادی میگذارد. در واقع بارز ترین چیزی که می توان یک ساختمان را به واسطه ی آن مورد قضاوت قرار داد نمای ساختمان است. بر طبق این قانون سقوط و ریزش سنگ نمای ساختمان ممکن است خطرات متعددی از جمله ضررمالی و در بدترین حالت ممکن خسارت جانی به همراه داشته باشد. این که شما در نمای سنگی میتوانید یک نمای رومی ساده با انواع ستون در ساختمان از جمله ستونهای کرنتی یا یونیک یونانی را اجرا کنید، میتواند برای برخی بسیار وسوسهانگیز باشد. اجرای رنگ نما در بازسازی ساختمان با رعایت اصول پایداری رنگ انجام شود.  This con te nt w as generated ᠎with behsaznama ᠎Co​nt​ent Generator DE MO !

یکی دیگر از مزایای طراحی این است که کمک خواهد کرد تا ترکیب رنگ و نور و چیدمان در محیط هارمونی و تناسب داشته باشد. این نوع طراحی با کاهش پلهای حرارتی که کف را به دیوارها متصل میکند همراه است. نمای ساختمان توسط یک معمار با در نظر گرفتن اصول مربوط به نما طراحی شده است. به صورت کلی نمای ساختمان باید با بافت شهری هماهنگی را حفظ کرده و چهره ی شهر را مخدوش نکند. پانل های شیشه ای به طور کلی توسط عناصر فولادی عمودی جداگانه به قاب ساختاری اصلی ساختمان که ممکن است داخلی یا خارجی ساختمان باشد نگه داشته میشوند. و همچنین استفاده از رنگ های نامتعارف و تند در نمای ساختمان توصیه نمی شود. طیف رنگی: استفاده از رنگ های خنثی جهت جلوگیری از خستگی چشم و یکنواختی مورد اهمیت می باشد و در صورت لازم استفاده از یک رنگ شاخص به مقدار کم مشکلی ایجاد نمی کند. اسکوپ سنگ همچنین زمانی که تکیه گاه باید بخش های بزرگی از بار سنگ ها را تحمل کند ، برای جلوگیری از سقوط سنگ به کار می رود. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود.

برای رسیدن به یک نمای خوب، یکی از مهم ترین موارد انتخاب متریال مناسب است. آنها با توجه به متریال های کار شده در نما و طرحی که برای ساختمان شما اجرا شده است پیشنهاد هایی را ارائه می کنند که مناسب برای ساختمان باشد. معمار این پروژه یوشی هیرو آمانو با طراحی فرمی مواج به سازه ظاهری متمایز بخشیده است. تصمیم بر این بوده است که نما به صورت مجسمه مانند طراحی گردد و به شکلی باشد که تصویر پرتره ای از مائو را منعکس نماید. انتخاب مصالح مناسب، به مواردی همچون طرح، سبک، شرایط آب و هوایی و خیلی از موارد دیگر بستگی داشته باشد. بعد از هر رویت نما تشخیص موارد زیر برای هزینه دادن نما لازم است . ویژگیهای عنوان شده برای هر یک از مصالح نما متفاوت است. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. به همین خاطر در هر نقطه از ایران شاهد این نماهای محبوب و دوستداشتنی هستیم.

متریال نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید